üzenetek

hozzászólások


Aladdin
(senior tag)

Megcsinaltam ezt a hybrid BMW-t. Igazabol sor 3 tuninggal nem volt egy kihívás, siman ment minden egeszen az utolso elotti futamig, ahol ez az “Érd el 6x a 346 km/h-t”. Nem ment. Sehogy sem. Az elso egyenesben 4-szer kene elérni, mert utana mar csak 2 lehetőség van. 100 aranyamba kerult. Ez van. Viszont ez az NSX, kidobott arany volt.


szaszyka
(senior tag)

3sor, plusz full motor tuninggal viszonylag megugorható volt az a feladat, nekem úgy sikerült, hogy a hátsó "egyenesben" sikerült meghúzatnom magam az egyik Nissannal, így lett meg a 6 alkalom. Egyébként egész jó autó ez a BMW :)


Aladdin
(senior tag)

Igen, utólag, mikor mar megcsinaltam a skipet, es az egeszet, akkor fotót at az agyamon, hogy ez mehetett volna motorruningra is, de most mar mindegy. Egyebkent tenyleg jo auto. Jo a fek, jol kanyarodik :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Az ilyen lehetetlen küldetéseknél régen ha sokan panaszkodtak, akkor csináltak javítópeccset.
(pl. Mercedes 190 2.5 Evo II)


lansone79
(csendes tag)

Sor 3 tuninggal a top speed-et csak öt alkalommal tudtam elérni, a hatodik sehogy sem jött össze... (vagy 25-ször rápróbáltam, szélárnyékkal sem ment). Ráraktam 145 goldért a negyedik, plusz MS-ért az ötödik motortuningot, azután elsőre abszolválható az event. Jobban megéri, mint 100 aranyért skippelni, mondván valszeg ez a gépsas is exclusive széria lesz...


cappa72
(nagyúr)
Blog

Én is próbálkoztam ezzel a 3 sor + szélárnyék, nekem is csak 5 sikerült.
Még megpróbálom megfejelni úgy, hogy hátsó szélárnyékkal, aztán ha úgy sem megy, akkor jön a tuning..
Én 67x próbálkoztam kb. :D


lansone79
(csendes tag)

Na mi lett a vége? Sikerült kiszélárnyékozni, vagy tuningoltál?


cappa72
(nagyúr)
Blog

Áh... tunning... aztán kb. még így is 13x futottam neki.
Végül meglett, de nagyon balf'sznak éreztem magamat.
Val'szeg az is közre játszott, hogy már nagyon lassúak voltak a botok (tegnapelőtti 67x próbálkozás miatt), így nem a mögöttük lévő szélárnyékot, hanem az előttük lévőt kellett megpróbálnom használni.
Már az első hosszú egyenesben sikerült 4x elérni a 346-ot, onnantól már megnyugodtam, hogy ez meglesz. Túl vagyok rajta, Bömbike a garázsban.


Aladdin
(senior tag)

Egyébként nekem is pont ez volt a problémám. Az első nekifutásnál simán hoztam az első hosszú egyenesben a 3-szori sebességet, tudom 4 kellett volna, de ahogy egyre többször próbálkoztam, úgy lassultak a botok, és eleve lassan kezdték meg az egyenest. A végén már a háromszori is alig ment. Na akkor hagytam abba :(


Petya25
(addikt)

Én is elengedtem 100 aranyért...


cappa72
(nagyúr)
Blog

Igazából lehet, hogy nem volt érdemes tuningolni, mert a szériájában gyengébb még így is, mint a másik autó.
Ha meg lesz rá feljesztési akció, akkor ott többet nyer vele az ember, mint így.
De meg akartam csinálni, hát áldoztam rá. Sajnos időt is. (Lassan abba a korba érek, hogy a ráfordított időt sajnálom - olvashatnék is helyette -, de hát a függőség az függőség...)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Ma reggel érdekes számsor fogadott...
Total Time played 222d 22h 22m 22s
:D

(Nem is tudom, hogy ez függőségi szint-e)

Ja, és a Porsche Mission-R rükvercben is qrvagyors... ;)

[ Szerkesztve ]


zsotesz81
(senior tag)

Nálam 3d 23h 2m , de mindez az elmúlt 11 évben :DDD .
Valamiért mindig telepítem, de évente ha kb. 2-3 alkalommal elindítom, én már régóta meguntam.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Sikeres lett a Rimac Nevera megszerzése 3 sor tunninggal.
Há' nem mondom, hogy az utolsó kettő nem okozott fejfájást. Volt vagy 40 perc, mire kivittem.
Egyébként is, a 2.3 és a 4.3 sem lett meg elsőre (asszem'; nem vagyok már biztos benne, hogy melyik :B ).

De az utolsó kettő... Hát csakazért sem akartam még +2/3 fejlesztést rátenni, mert csak ajánlott volt a 106,1.
Hát próbálkoztam, próbálkoztam... a saját szintemen.
5.4-nél volt, amikor már csak fél másodperc a hibázott a sikerhez. Aztán hibrid fékkel (hol itt, hol ott kapcsoltam ki/be a fék segédet) valahogy meglett.
Az 5.5-nél meg szimplám átvágtam a kanyarokat, és úgy sikerült.

Egyébiránt eddig ennek az e-autónak van a legkevésbé idegesítő e-hangja.


szaszyka
(senior tag)

Igen, egész jó autó ez a Nevera.
Bezzeg az Acura event...!!! Ti is szívtok vele? 4.4-től egész egyszerűen lehetetlen megcsinálni a feladatokat. Nyerjem meg úgy a futamot, hogy sor 3, + 2 fullos tuninggal nem érem utol a hatodikat a kör végére, draftoljak 10mp-ig, miközben 2,5mp-nél megáll az óra.... Vagy bug, vagy én lennék ekkora balfasz?!


Aladdin
(senior tag)

Kösz, most meghoztad a kedvem hozzá :D :D
Sztem majd szerdán megcsinálom, beszámolok mindenképp...


cappa72
(nagyúr)
Blog

Még nem kezdtem el a 4. részt az Acura-nál.
De remek lelki felkészítés... :O


szaszyka
(senior tag)

Lehet csak én vagyok béna, de konkrétan a 4.4-nél a 6. autót értem utol a célvonalon, miközben talán minimum 3.-nak kellene lenni. Youtube-on néztem videót, hogy kell csinálni, de már a rajtnál közelében sem vagyok a többieknek. Mindegy, marad a skippelés. Sok sikert nektek hozzá ;)


lansone79
(csendes tag)

Én is pislogtam mint hal a szatyorban, de nem bug. Az a titok nyitja, hogy ugyanazon autónak kell végig szélárnyékot adnod, nem lehet azt csinálni, hogy haladsz előre, és autónként rakod össze a 10 másodpercet...
Elég nagy szívás, de teljesíthető...


lansone79
(csendes tag)

Ennél erősen butítani kell, hogy teljesíthető legyen. Kb. a 20-25-ik próbálkozásra már annyira visszaveszi a botokat, hogy le lehet őket nyomni...


cappa72
(nagyúr)
Blog

Szép remények... :O
:R


szaszyka
(senior tag)

Végül az utolsó 4 versenyt skippeltem. Nem volt türelmem éjszaka bohóckodni vele. :)


Aladdin
(senior tag)

Akkor az így nem volt olcsó :(


szaszyka
(senior tag)

Nagyon nem, sajnos. Bár még van kb 3800 aranyam, azzal még elleszek egy darabig. :)


Szbtms
(csendes tag)

Tényleg voltak elsőre lehetetlen feladatok, de a zöld lámpánál quit, majd retry, és lehetett butítani az ellenfeleket.
Nagyon szeretem ezeket az autókat, sajnálom, hogy mindegyik egy bajnokságba került. Illetve a belső nézetekkel sem vagyok teljesen kibékülve. A Porsche még a szokásos volt:

Aztán jött a BMW, aminél jóval hátrébb tolták és feljebb emelték az ülést. A tükör innen nagyon zavaró nekem.

Most az Acura-nál hasonló a pozíció, mint a Porsche-nál. Na de hol az orr elem? :D A kerék mozgása látszik.

illetve a saját autó lámpájára (bal) is inkább narancssárga, mint piros, de az ellenfeleké már citromsárga :D

[ Szerkesztve ]


lansone79
(csendes tag)

Bakker tényleg... Éreztem, hogy valami furcsa, de nem jöttem rá hogy mi az oka. Pedig alapvetően belső kamerával megyek amikor csak tehetem. Abban pedig abszolút egyetértek, hogy élmény vezetni ezeket az Endurance autókat. Durva tapadás a hatalmas leszorító erő miatt, óriási kanyarvételi sebesség...
Micsoda élmény lehet egy ilyet a valóságban is kipróbálni :P Mondjuk valószínűleg el sem tudnék indulni vele...


lansone79
(csendes tag)

Valamikor a 90' évek végén, vagy a 2000' évek elején egy Miskolc rally alkalmával beülhettem Turi Tomi Mitsubishi Evo VI-osába, 10 percig csak az elindulást gyakoroltam, nem egyszerű, pedig akkor még a rajtprogram is kezdetleges volt... Gondolom ezek az LMP/IMSA autók is hasonlóak, kell hozzá némi rutin :K


Aladdin
(senior tag)

Na, ma nekiálltak, 2 ora volt. A 4.4 volt az elso kihívás, sor 3 tuninggal. Butitani kellett keményen, aztan sikerult. 5.4 volt a kovi, ott is nekifutottam tobbszor, es akkor maradt az uccso, ott is par nekifutás. Hat osszessegeben nem volt konnyu.


szaszyka
(senior tag)

Közben észrevettem, hogy az utolsókat valszeg nagyon elcsesztem, mert az egyik feladatnál minden segítséget ki kell kapcsolni, és utána visszakapcsoltam a traction controlt, amit amúgy nem használok. Lehet amiatt is szívtam orbitálisan az utolsókkal. Mindegy, tanulópénz :D


WilliamG
(csendes tag)

Lehet, hogy csak nekem volt új a dolog, de itt az Acura feladatainál a botok butításához elég volt rögtön a verseny indítása után egy gyors quit -> retry. Így elég könnyen teljesíthető volt minden futam. :)


Szbtms
(csendes tag)

Ha sokszor ütközöl frontálisan, akkor megjelenik :D

üzenetek