"Már csak azt kell kitalálnod, hogy az akciós kenyér azért van-e a zosanbanteszkóbanmindenhol, hogy hatalmas nyereséget érjenek el rajta, vagy azért annyi amennyi mert az akciós kenyérnek ott kell lenni a polcon akár alapanyagárnál nem sokkal drágábban." csak ha a teszkóban meg a madaras teszkóban ennyi a kenyér, mindegy, hogy akcióban vagy nem, akkor a többi pékségből nem viszik el drágábban ezt a fajta kenyeret. tehát akkor a többiben is ennyi, vagy nem adják el.
"A linked hasznos, kiderül belőle, hogy még csak nem is ráfizetés egy osanteszkoegyébboltnak a standard170Ft-os kenyér csak nem ezen gazdagodnak meg.": vs:
"Ami tök jó, de hol a nyereség? Valójában sehol, még így sem, már a fenti számításban is 5 százalékkal kevesebbet költött ez esetben a pékség az üzemelésre, mint kellett volna, nem tudja javítani a gépeket, nem költött marketingre, egy forintot sem visz haza, satöbbi. Összefoglalva aranyszabályként kijelenthetjük, hogy egy kis pékség kenyérsütésből nem tud megélni. Sehogy."
ha ez a cikk tanúsága, abból te hogy vonod le azt a következtetést, hogy nem ráfizetés a standard kenyér? a teszkó meg a madaras teszkó azért tudja megtenni, hogy bekerülési költség alatt árulja a kenyeret, mert ezzel becsalogatja a vevőt, magyarul ráterheli a marketing költségekre a veszteséget, majd más termékek felülárazásával behozza a kenyeres buktát.
a linken látható cikkből az jön le, hogy a szerzők szépen felmérték a helyzetet, összegyűjtötték a helyes kiindulási adatokat, majd levontak belőle egy téves következtetést. almás módszer.