üzenetek

hozzászólások


wolfpapa72
(csendes tag)

" Hogy van-e értelme ekkora maximális frissítési frekvenciának, arról megoszlanak a vélemények, mi azt éreztük, hogy jobban megy a lövés, de ez lehet, hogy csak placebo hatás volt. "
Pedig ezt jól éreztétek ... :D
A legjobb teszt...A lényeg 15 perctől
https://www.youtube.com/watch?v=tV8P6T5tTYs&t=1154s


Darth_Revan
(veterán)
Blog

Azt meg nem is említve, hogy ha van ennél komolyabb gépigényű játék ami RTX beálíltással mondjuk csak 70 FPS-el tud menni, az a GSync miatt ezen a monitoron folyékonyabbnak fog tűnni, mint egy 240Hz-es nem G-Sync "sima" monitoron.

[ Szerkesztve ]


-=RelakS=-
(veterán)

Kipróbáltam, hogy 240Hz-es monitor beállítás mellett minden csoda szinkronizálást kikapcsolva futtattam játékot. 70-80fps környékén teljesen jó volt az egész, nem rángatott, nem volt tearing. Persze, nagysebességű kamerával lehetett látni, hogy márpedig ott van az, csak látványra nem lehetett kiszúrni. 120Hz már rángatott ugyanezekkel a feltételekkel.

Amúgy meg G-Sync rulz, bár az is emel valamennyit a késleltetésen :)


Dadpool
(aktív tag)

Lassan egy hónapja használom a monitort és azt mondom hogy elég vállalható darab. Igaz azért ha be van kapcsolva a G-sync akkor jelen van a ghosting. Én kikapcsolva használom a syncet és úgy nem veszem észre. Elméletileg már van hozzá Koreai FW
ami javit pár dolgot de felrakni azt sajna nem tudom.


#16939776
(nagyúr)
Blog

Utánhúzás/smearing abban az esetben van TN-en, ha valami nincs rendben a PC felől jövő jellel, inputtal. Jelen állapotban legmagasabb OD-val (legkisebb lag) nincs különbség a látható részletek mennyiségének/minőségének tekintetében, függetlenül attól, hogy áll vagy lassan mozog a részlet a képernyőn.

Nem az Ultra alacsony lagot a magas OD-val oldják meg. Az ULMB villogása probléma, próbáltam a képernyőn egy apró részletre koncentrálni, mintha egy tollat nyomtak volna a látóközpontomba a szememen keresztül, messzebbről nézve könnyezik a szemem tőle. (nem a fényerő a gond, az 80cd/m2)

Az szépen működik, annyira kell oda figyelni hogy a timer áramkör a chipsetben van, csak a CPU-ra direktben kapcsolódó perifériákat érdemes használni, hogy a cpu és a chipset közötti adatkapcsolat megmaradjon tisztán ennek.

Az egéren+padal kezdődik az input, ha bármi furcsa, természet ellenes történik ki kell próbálni mást, a régieket is érdemes, nekem pl.: egy G5 rev.1-el a kezem alatt nyugszik meg a játék.

Nagyon hatékonyan lehet tesztelni az egyes beállítások hatását, csak egy rövid 2 perces akció dús részt kell újra és újra végig járni, és csak figyelni, hogy megy könnyebben, gyorsabban a lövés. Így egy délután alatt be lehet lőni 90%-osra pl.: a bios-t. Video driver és a játék egy másik délután, az OS egy picit időigényesebb, ott gondolkodni is kell.

üzenetek