üzenetek

hozzászólások


Yutani
(nagyúr)
Blog

Maxi respekt kolléga! :R

Az őrülteket az indiánok is tisztelték, mi sem teszünk másképp! :DDD:R;)


envagyok
(veterán)

Már alig vártam
Este nekilátok :))

:R :R :R :R


flymi
(addikt)
Blog

Teljes a trilógia! :C

Kár, hogy nem tudtam többet hozzáadni a cikkhez, mint a hólyagos matricás Powercolor Radeont... :B

Ott még nem tartok, hogy ilyen komplett SLI/CF rendszereket építsek ki, de szerencsére van pár darab (működő) dupla gpu-s kártyám, így ha a jövőben mégis erre adnám a fejem, akkor van kiindulási alapom és ez csúcs.
A 3DMark és egyéb bench eredmények csak viszonyítási alapnak jók, hisz nem lehet mindenkinek pont ilyen speckós konfigja. Egy s775 még egy csúcs quad procival is kevesebbet fog produkálni, de mindenképp érdekes olvasmány volt és nagyon jó lesz a későbbiekben viszonyítási alapnak. Mindenképp érdemes volt beleölnöd az időd, a pénzt és az energiát. 100% respekt!
Ez a cikk is mentve a kedvencekhez. :C

Köszönjük a irományt, nagyon várós volt! :R

re: #22 envagyok: Ha te alig, akkor én nagyon. :D

[ Szerkesztve ]


Alpi.
(addikt)
Blog

Le a kalappal ! Nagyon érdekes, profi cikk ! :R
Anno én is csak pslogtam, mikor a Gta V-öt 7970 Cf-el megpróbáltam és közel 2x-es fps-t kaptam ! :K


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

gratulalok, tiszteletre melto az egesz munka:R

igazabol a vegszonal lenne egy kisebb gondolatom ugy, hogy lassan ot eve multiGPUzok. van az a specialis eset, amikor egesz egyszeruen nincs olyan 1gpus megoldas a piacon ami eleg a feladatra de stabilan van multigpu. 2013-2015 kozott ez jellemzo volt, ott egy 7850 komboval a ket-haromszor dragabb Titant be lehetett fogni Crysis3 alatt, illetve 2015ben az 5760z1080@60Hzre ket megoldas volt, a 290X CF es a 980 SLI. nekem ezert lett 290X CFem.

ezzel az a problema, hogy DX12 alatt a helyzetek feleben nincs multiGPU, ahol viszont kene. Doomban/Dishonored2ben egyaltalan nem ment, pedig egy 1080 SLI eleg lett volna teljesitmenyre 4K@60ra. VRben jellemzoen nincs multigpu, pl Project Cars 2 alatt az 1080Ti mediumra eleg 1.5os supersampling mellett. liquidVR van, de a steam VR benche es a serious sam kivetelevel semmi nem tamogatja.

DX12/VR alatt eleget romlott a helyzet ahhoz, hogy a kovetkezo generacional mar nem valoszinu, hogy 2 GPUm lesz.

egyebkent a korabbi tapasztalaim alapjan en nem vagyok benne biztos, hogy be mertem volna vallalni egy ilyen tesztet, pontosan a "nem megy a multigpu" miatt.

[ Szerkesztve ]


GAI
(senior tag)
Blog

Pedig a DX12 megjelenésekor arról szóltak a hírek, hogy majd feltámad a multigpu, sőt még arról is szó volt, hogy Radeon és GeForce dolgozhat együtt :) Úgy látszik ebből se lett semmi, ahogy sok más világmegváltó csodavárásból se, ami a DX12-t övezte. Megmondom őszintén ez a DX12-es világ már nem túl szimpi nekem, szóval egyelőre nem lesz belőle cikk, majd pár év múlva talán. Most elfáradtam :DDD


albert8
(addikt)
Blog

Gratulálok! Nagyon szép kis írás lett, már nagyon vártam. Köszönjük szépen a belefektetett munkát! :R


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

ja, tenyleg jol hangzott, hogy a fejlesztok kezebe adtak, ennek az lett az eredmenye, hogy erosen szegmentalt lett a piac. az idTech5-6 es variansai eleve nem tudnak multiGPUt (Dishonored 2, Wolfeinstein2, Doom), aztan VRnel kb 2014ig mindenki arrol beszelt, hogy a multiGPU lesz a kiraly hogy aztan csendben a kihuzzak a steamVR (?) alol a tamogatast meg az Oculus DK2 idejen. fejlesztok kezeben van lehetoseg, de amikor a hivatalos Oculus fejlesztoi csapat se hasznalja.

nagyon szep munka volt meg egyszer.

[ Szerkesztve ]


v1rus
(tag)

Elismeresem a keszitonek, ez bitang nagy melo lehetett, tiszteletremelto a kitartas, es a cikk minosege is ott volt a toppon. Koszi a faradozast, jo volt egymas utan latni az elmult korokat, es viszont latni a korabban birtokolt kartyak neveit, kepeit. :R


Twinsen2
(tag)

Immár szokásos remek cikk, borzasztó sok munka lehetett, respect !


Steven
(addikt)

Először is elmebeteg vagy :D másodszor köszi a tesztet le a kalappal mit vittél véghez :R


pele81
(tag)

Jesszusom! :Y
Szerintem ilyen tesztet még senki nem csinált a világon! legalábbis ekkorát biztosan nem!
Le a kalappal! :R :R :R


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Gyorsan átfutottam a kátyákat és 7600-nál én GST-ket hajtottam SLI-be. Inno3D-től voltak de nálam ha nem volt venti kötve mögéjük, akkor igen csak 110-nál lekapcsoltak. :DDD
Egy AN8-SLI lapban voltak. Nem működtek elsőre, hanem egy bios frissítés kellett neki. Amúgy akkor a cod 2 jól szaladt vele, meg a FEAR is. :C Imibogyó gépével egyet összeraktunk és úgy még jobb volt! :DDD
A Most Wanted is sokkal jobban ment. Na mindegy, gondotlam megosztom. :D


szecsiD
(csendes tag)

Komoly teszt. Elismerésem :R


electrodoki
(aktív tag)
Blog

:R Az oszt igen. Mennyi időbe telt ezt összehozni?


GAI
(senior tag)
Blog

A munkaórák számát nem tudom, nyár elején kezdtem összeszedni hozzá a kártyákat, aztán hétvégeken, szabadnapokon, ahogy időm és kedvem engedte, foglalkoztam vele.


Angie™
(addikt)

Nagy grat a cikkhez, remek emlékek jutottak róla eszembe, KÖSZÖNÖM!


envagyok
(veterán)

Írtad hogy QuadSLI-hez más chipsetek kellenek.
Nekem van 680I LT SLI, 790 SLI, és ASUS M2N-E SLI.
Ezek támogatják, mert erről sehol sem találtam információt?


GAI
(senior tag)
Blog

A 790 biztosan, a 680i LT-ben nem tudom milyen butítást takart az "LT", de ha oszt 16 PCIE sávot mindkét foglalatra, akkor az is. Az M2N-E SLI valami low-endebb példány, az nem biztos, hogy támogatja.

üzenetek