üzenetek

hozzászólások


zakarmihaly
(tag)
Blog

te egyébként ott dolgozol? vagy miért veszed személyes támadásnak ha valaki megfogalmaz egy amúgy tök jogos kritikát, esetleg negatívumot a játékkal kapcsolatban? a korábban emlegetett hurráoptimizmusnak a definícióját műveled ami ugye tőled rendkívül távol áll.. :D


myckey
(veterán)
Blog

Ez személyeskedés.
:)
Ez probléma.

A kollégának mondtam pár infot a játékról. Ami érdekes lehet, és valós. ( állítólag )
Ami nem probléma.

Inkább mással kellene foglalkozni .

[ Szerkesztve ]


snecy20
(veterán)

Ritkán mondunk ilyet játékra, pláne manapság amikor a SinglePlayer kampányok egyre rövidebbek, de szerintem ez még hosszabb is volt a kelleténél. A játék fele, kétharmada merő unalom.


andor80
(senior tag)
Blog

Ezen szintű írások miért nem a blogoutbe kerülnek?...


gabber01
(addikt)

Említs már meg kérlek akár csak egy dolgot, ami szerinted ebben a játékban összetett?

Egyébként imádom, amikor valakivel szemben megfogalmaznak egy kritikát, amit ha nem képes kezelni, akkor jön a "ez személyeskedés" joker kártyával. Tanuljuk már meg, hogy ez nem mindent elsöprő vita érv.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Sokszor írtam a játékelemekről.
Kritika nem volt.
Te folytatod a dolgot.

[ Szerkesztve ]


gabber01
(addikt)

Semmi olyat nem említettél, ami összetett lenne, csak a kérdést kerülöd.


Xaels
(félisten)
Blog

A harc összetett. Nem buttonsmasher, fontos az időzítés védekezésnél, kitérésnél és támadásnál is. Oda kell figyelni védekezéskor a staminára, támadásnál az erőre. Az ellenség támadásait is ki kell ismerni, nem lehet mindent egyszerűen elhárítani. Ha többen vannak ezek a dolgok hatványozódnak. És akkor még ott a dupla pengés kivitel is.

Persze lehetne még bonyolítani, harcmodorokkal meg 1-2 dologgal de sokaknak már így is nehéz.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

A játékmenet is több dologból tevődik össze. ( amit innen onnan összeszedtek, de ha jól megy, mi baj lehet belőle... )

A Harcok során pedig érdemes elolvasni az infokat, amiket beszed az ember a Droid segítségével.
Az talán segíthet.
Az erőt sem lehet végtelenségig használni, de bekapott találatnál "kómába" is eshetünk :D
Persze el is lehet rakni a fénykardot, lehet menni erőhasználattal. De raktak bele közelharci elemeket is.
Támadást sem lehet megállítani, amit elindítottál....az úgy lesz. Vagy jól jársz, vagy benézted.
A "képesség fa" pedig az egészre rátesz. Általa jártasabbak lehetünk a kardforgatásban, az erőhasználat is javul, meg fizikális téren is fejlődhetünk, de ezt a secretekkel is lehet erősíteni.
A többfajta támadás, akár könnyű vagy erős csapás stb.....


zakarmihaly
(tag)
Blog

mi a gond az írással? gondoltam egy merészet és megcéloztam a címlapot, mert szerintem elég sokakat érdekel a játék és a keresőben nem találtam játéktesztet. gondolom ha nem lett volna elég jó, akkor visszadobják és akkor kirakom blogoutra. a terjedelem direkt ennyi, nem akartam túl bő lére ereszteni... egyébként a tippem bejött, mert elég sokan elolvasták 1 nap alatt :)


myckey
(veterán)
Blog

Egyébként a fénykardnak a részletessége sem volt még ilyen szinten.
Több alkotóból lehet felépíteni.
De persze stat az nincs hozzá...ez nem az a játékstílus.
Illetve ott van a Split saber is. harmadik variációnak.
Vagy a felfedezés során begyűjthető tartalmak, ez is elég sokszínű. Chests -Secrets ( amiből 3 is van, és karakterhez ad ) Echo -Plants -Encrypted logs-Scans. Sok anyag, ha érdekli az embert a világ. Meg attól független dolgok is.

A karakter is kap Erőt, Képességet ...ezekben való jártasságot ( előbb írtam már ) , Secret által is kap dolgokat.


Dilikutya
(félisten)

Itt semmi nem indokolta volna a 10 évet, sőt igazából más esetekben sem. Lásd a Duke Nukem Forever esetét, a 10 év alatt hányszor kellett a játék motorját kicserélni, mert elavult az, amivel addig dolgoztak. A 3-4 év sem kevés annak fényében, hogy nem saját fejlesztésű a motor. Nyilván belenyúltak, meg a modelleket, textúrákat is el kellett készíteni, de többet szerintem rendes munkával nem kell ráfordítani.


myckey
(veterán)
Blog

Nem tudom mi mit indokol, én nem értek a fejlesztéshez. :B ;]
De ezt rakták össze ebben a pár évben. Olyan amilyen.

Az könnyítés volt, hogy Stig Asmussen kezdetleges alapokon már dolgozott, és állítólag jól tudták hasznosítani a későbbiekben. Ráépíteni a munkájára.
Neki van tapasztalata a GoW kapcsán.

De az Unreal Engine is jól feküdt a stábnak. Erre is kitértek. Jártasak voltak benne többen is.

[ Szerkesztve ]


icemad
(nagyúr)
Blog

"mert hosszú idő óta az az első értékelhető sztoriorientált SW játék"

Érdekes, hogy a Disney Infinityt szinte sehol sem említik. Pedig abban is jó volt a történet, nekem tetszett. A többféle játszható karakter, fejleszthető képességek, platform és logikai elemek is megvoltak benne. Na meg csata az űrben. Nekem bejött.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Na most újat mondtál...... :D


icemad
(nagyúr)
Blog

Miért? Szerintem teljesen rendben volt. A grafika rajzfilmes az igaz, de én sosem azt nézem, hanem azt, hogy mennyire szórakoztató. És ezt kimaxolta. :)


myckey
(veterán)
Blog

Miért ?
Mert gőzöm sem volt erről a programról, hát ezért. :D

A grafika meg stílusos!
Ezt szeretem a Darksiders ben is. ( Nem ugyan az,csak az is más kategória, mint az átlag megvalósítás )-


icemad
(nagyúr)
Blog

Bf-kor 14 euró volt steamen az első 3 rész, az összes kiegészítővel. Szerintem próbáld ki, ha eddig kimaradt. Vagy nézz meg pár videót róla. Az a legjobb benne, hogy ha megunod a storyt, akkor csinálhatsz magadnak új pályákat, missziókat, stb. Úgy emlékszem, hogy Star Wars csak a Disney Infinity 3-ban van. A többiben Marvel, Pirates of the Caribbean és ilyesmik vannak.
Ennyi pénzt viszont bőven megér.

[ Szerkesztve ]


Raggie
(őstag)

Egyet kell értsek részben gabber01 kollégával.
Ez egy tisztességes iparosmunka, de nem egy kiemelkedően jó játék. Tehát a jelen cikk 7-es pontszámais kicsit jószívű de még elmegy. A másik (első hsz-ben)linkelt cikk 90/100-es pontszáma viszont eléggé túlzó.
Amennyiben akciójáték, akkor az Uncharted-ek kenterbe verik. Azok a 90 pontosak kb.
Amennyiben RPG akkor nagyon sok játék kenterbe veri, úgyhogy erre ne is vesztegessünk több karaktert.
Amennyiben hack-n-slash akkor nagyon kevés a fegyver/erő/customizáció és a harc is meglehetősen egysíkú hozzá.

Szóval ez egy jópofa hibrid, ami működik is úgy ahogy, én is élveztem amíg végigjátszottam, de egyáltalán nem vágott földhöz.

Az említett JK2 és KOTOR játékok azért jóval komplexebbek voltak, de persze azok RPG-ként is megállták a helyüket. Ha valaki azokat unta akkor el tudom képzelni, hogy neki ez a játék jobban tetszik, de akkor az nem szeret belemélyedni egy játék világába, a karakterekbe és mellékszereplőkbe, hanem csak egy jó sztorit szeretne és azon végigmenni és szórakozni. Ezzel nincsen semmi gond, csak nem kell attól még erre rámondani, hogy komplex. :)

[ Szerkesztve ]


Dilikutya
(félisten)

Jedi Knight széria soha nem volt RPG. A fejleszthető képességektől sem.

üzenetek