üzenetek

hozzászólások


Raggie
(őstag)

Rendben, a JK valóban nem RPG, mea culpa, a KOTOR-ok voltak az igazi RPG-k.
De szerintem akkor is komplexebb volt a Fallen Order-nél. :)


Xaels
(félisten)
Blog

A Fallen sem RPG...


Raggie
(őstag)

Ezt viszont nem is állítottam.
Arra céloztam a hozzászólásomban, hogy mindegy melyik műfaj szerint értékeljük egyik szerint sem kiemelkedő.


bunnyhu
(senior tag)
Blog

Jó kis játék ez, én már 2. hete játszok vele, a nettó óra nem érdekel de én mondjuk a maximalista tipus vagyok, szeretem megkeresni az eldugott bonuszokat, és egyébként ezekkel sok idő rámegy a játékidőre. Persze lehet csak a főszálat végigrohanni, ahogy a quakere is vannak rocketjump-os hibergyors runok.

Nekem csak néhány alapvető bajom volt vele.
1. a teleport hiánya. Rohadt unalmas visszakutyagolni a térkép túlfeléről.
2. a target rendszer miatt ha sokan támadnak (pl. a fénykard nélküli menekülős részen) a kamera elkezd pörögni, beragadni és kb irányíthatatlanná válik a játék.
3. Nem mindig egyértelmű mi az aktív elem, mire lehet pl felugrani és mire nem.

Ezektől eltekintve nekem hozta amit elvártam tőle, a star wars feelinget. A grafika ha nem is az álleesős, megállja a helyét és legalább megy mint a villám a középkategóriás 2060-asomon. Nekem egyértelműen Tomb Raider a star wars univerzumban, és mivel szeretem a TR-eket, ez is bejövős.


myckey
(veterán)
Blog

A target kamerát a beállításokban próbáltad módosítani?
Auto váltás másik ellenfélre, vagy auto befogás ..... kell-e a játékosnak, vagy nem kell.
Párszor én ezzel szívtam meg.

Gyorsutazás másnak is hiánycikk. :K Talán később lesz. Shortcuttal is sokat kell gyalogolni, bár ez direkt van.


csababarca
(őstag)

egyébként, a képességek kioldásának van valami bevett menete? én most nagyjából sorban haladok.
de azon gondolkoztam, mi van akkor ha kihagyok valamit, és emiatt mondjuk egy szakaszon nem tudok átmenni.
vagy a nagyon lényeges képességeket emlékekből tanuljuk meg?


myckey
(veterán)
Blog

Történettel kapod őket. Jedi erő-képesség , meg felszerelés is lesz.
Skill tree múlik rajtad. miben mennyire leszel jártas. ott neked kell xp-t szerezni és osztani ahogy akarod.
Droid fejlesztésekre kell még figyelni, de azokat is adott pontokon szerzed meg ahogy haladsz előre. Ezek is segítenek ha ide oda be akarsz jutni a területeken.

[ Szerkesztve ]


csababarca
(őstag)

rendben, akkor jól értettem, hogy a fontos skilleket a történettel kapom, az egyéb képességeket fejlesztem a skill-treevel.

na a droidhoz még hozzá sem nyúltam, majd ránézek van e fejleszthető területe.


bunnyhu
(senior tag)
Blog

Droid fejlesztés a pályán található workbench asztaloknál van, a továbbjutás skilleket vagy itemeket (pl. falmászó) meg a storyline adja. A skillfán ha egy pontot se osztasz, akkor is végig játszható szerintem max saját magad szívatod. Simán ki lehet hagyni részeket, nem kell sorba csak ha olyanra akarsz osztani ami valami mögött van. De alapvetően elrontani nem tudod.

[ Szerkesztve ]


d@vee
(őstag)
Blog

Droidnak külön nincs. Találnod kell munkaasztalokat és ott magától ráteszi a fejlesztést Cal. De nekem az összes ilyen keresés nélkül meglett. Bár én szerettem felfedezgetni.


csababarca
(őstag)

rendben, értem.
akkor a probléma nem áll fent, amire gondoltam.
köszi az infókat.

@d@vee: neked is köszi, így már értem ezt is.


myckey
(veterán)
Blog

Skill tree által lehetsz gyakorlottabb a kardforgatásban(több támadás ), meg a jedi erőket fejlesztheted. miket majd megszerzel.
Van még a fizikális/ túlélés mutató is, ez is adja magát.

Ahogy írták, ha nem foglalkozol ezekkel, az is jó. De ha valamiben jártas az ember....akkor megkönnyíti a saját dolgát.
Nem mellékesen változatosabbá teszed a játékmenetet/harcot.

[ Szerkesztve ]


adamssss
(veterán)
Blog

Szerintem ritka idegesítő játék. Ez az egész respawn rendszer egy veretes baromság (mondjuk a fejlesztőket elnézve nomen est omen) meg úgy az egész játékmenet rohadtul nyakatekert.

Az egyedüli pozitívum, hogy végre egy játék ami a kampányra fókuszál de itt ki is merültek a pozitívumok.
A grafika megint csak csapnivaló 2019 végén. Nem értem miért nem a frostbyte-ot használták...


Findzs
(addikt)
Blog

Vártam ezt a játékot szeretem a star wars univerzumot.
Kicsit csalódás, hogy itt is seprűnyél a lézerkard.
Érdekes, hogy 2013 ban már meg tudták csinálni a Metal Gear Rising: Revengeance -ben hogy a kard az bizony komoly fegyver és nem csak világítani tud.

[link]

Ennek ellenére be fogom szerezni mert kíváncsi vagyok rá.


Dilikutya
(félisten)

Már megbocsáss, de biztos jó cucc a kard a Metal Gear Rising-ban, meg látom, szeletelnek is vele, de hogy egy követhetetlen idegbeteg agyfasz az a játék így ránézésre, az is biztos. Szokásos japán szemét, szinte mindennek katasztrófa az irányítása, ami onnan jön. Dino Crisis-t sem voltam képes anno végigjátszani, annyira rossz volt, de a Resident Evil részekkel sem vagyok maradéktalanul elégedett, pedig az még viszonylag civilizált.
Ha megnézed, a filmekben is hasonlóan viselkedik a fénykard (és nem lézerkard).


Findzs
(addikt)
Blog

Nem azt mondtam, hogy jó az a játék csak, hogy technikailag a játékmotoroknál megoldott volt már 2013 ban.

Nem tudom, a filmekben azért darabol rendesen.
Mikor pl. Vader levágja Luke kezét a Birodalom visszavág ban és ugyanabban a harcjelenetben még vastag fém oszlopokat is szeleteli. [link]
Vagy az újabb részeknél mikor Kylo Ren kinyírja Snoke ot [link]
Igazából csak akkor nem darabol ha csak érinti a célpontot és nem halad át rajta teljesen.
De minden részben lehet látni egy két jelenetben. Persze 2 lézerkard esetében más a helyzet azok összeütköznek nem vágják át egymást. És igen lézerkardnak mondani is helyes nem csak a fénykard megnevezés használatos. (a lézer is fény)
George Lucas is hívta lézerkardnak, neki azért lehet hinni :)

"Sőt a klasszikus trilógia DVD-kiadásának audiokommentárjában is elhangzik a lézerkard George szájából… "

[link]

üzenetek