üzenetek

hozzászólások


mcsabee
(senior tag)
Blog

Ez nem a magazinok hibája, mindannyian emberek vagyunk, mások a preferenciák. Én például imádom a Diablo III-at, mások meg le sem köpnék, van olyan ismerősöm, aki megvette, tolta 1 óráig, aztán letörölte, és azóta sem játszott vele. Vagy ott a Torchlight II, megvettem, végig sem toltam, viszont sokak szerint meg jobb, mint a D3.

Nincs olyan, hogy egy játék 8 pontos, és kész. Van akinek az a játék 9 pontos lesz, van akinek 7, vagy csak 6, ezért pontosan annyira mérvadó egy magazin tesztje is, mint egy akármilyen más vélemény az interneten. Nem létezik olyan, hogy "eltalált" pontszám.

Egyébként a The Bureau kapcsán érdemes megnézni a Metacriticet, 65/68/69 PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, nem hiszem, hogy ennél sokkal rosszabb pontszámot adott volna a cikk írója a játékra, pedig ez is a külföldi lapok pontszámainak átlaga. Illetve azt is meg lehet nézni, hogy mindhárom platformra szinte a kritikusoknak megfelelően értékelték a játékot a játékosok is.

A cikkhez pedig annyit fűznék hozzá, miért rossz, ha valami lineáris? Attól még lehet baromi jó játék, hogy lineáris, lásd a Call of Dutyk kampányát, Crysist, vagy hogy más játékot említsek, Dragon Age: Origins, esetleg a Batman: Arkham Asylum, mindegyik izgalmas, élvezetes. Ugyanez igaz arra, hogy a döntéseink nincsenek hatással a sztorira, miért lenne szükség erre? Attól még nem lesz egy játék gyenge, mert nincsenek hatással a döntések a sztorira, vagy ugye pont fordítva, nem attól lesz egy játék jó, mert nem lineáris, illetve hatásunk van a sztorira.

Illetve egy kis hibajavítás: a "A grafika nem kiemelkedő." helyett lehetne az, hogy "A grafika csúnya/kopottas.", mert az megint nem negatívum, ha valaminek nincs überbrutál grafikája, de az igen, ha az átlagos szintet sem éri el.

üzenetek