[Re:] [The DJ:] Audi A6 Quattro Avant - csak egy újabb "én autóm" sztori - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


8th
(addikt)
Blog

Én pl. a B6 Passat műszerfalán gyűlölöm a polírozott alumínium hatású díszítést. Olyan hülye szögben helyezték el, hogy dél körül ha fentről süt a nap pont az ember szemébe bacca bele a napfényt, néha rendesen elvakít. A fabetét legalább csak simán ronda. :DDD


Rick4
(félisten)

Az 1.9 PD-men vakolva van az egr, 110 ezerrel ezelőtt lett megcsinálva, azóta semmi baja. Cserébe a vakolós döntés többek között azért is született meg, mert az egr eresztette az olajat, az új egr már megvolt, a bontás során ez a látvány fogadott, az új alkatrészt nem akartam ennek kitenni:

A vízhűtő múlt nyáron, a termosztát ősszel lett cserélve, a bemelegedésre abszolút nincs hatással, hiszen a vizem körbemegy a szívósor mögötti EGR hűtőn.


Rick4
(félisten)

Az egyik legutóbbi jogszabály változtatásban az volt, hogy illegálisan átalakított járművet vezetni bűncselekmény.

Az nem ez volt, hanem benne volt, hogy személyszállítást végző jármű, tehát betegszállító, busz, troli, stb. a törvény meg a magántulajdonú személygépkocsit nem sorolja ide, szóval maradhat az egészszelep úgy ahogy van.


The DJ
(addikt)
Blog

Köszi mindenkinek, örülök, hogy azért tetszetős másoknak is a végeredmény :) Tényleg rengeteg munka és idő van benne, de hát ahogy írtam is nekem ez egy hobbi és én ebbe ölöm az időm meg a pénzem. Jó érzés csinosítgatni meg alakítgatni és közben látni, ahogy alakul és egyre jobb lesz.

(#19) Viszlát: Komplett faberakás szettem egyébként jelenleg 4 különböző mintázatú és színű van jelenleg, a képeken ezekből 3 eltérő szett biztos látható :P Ízések és pofonok, de nekem nagyon bejön, akkoriban mikor kijött az autó igen menő dolognak számított és ma is ad még egy "prémium" érzést szvsz. Az csak a gond, hogy most ami benn van egyelőre végleges, de ez meg megint nem Quattro feliratos, úgyhogy vadászom már hozzá a mintában és színben passzoló Quattro plakettes betétet a kesztyűtartó fölé. Ami Quattros van itthon az mind nagyon elüt.

(#20) Coyot: Nem versenyautók ezek, de azért szerintem meglepődnél, ha kipróbálnád az enyémet. A Quattro meg tipi mivolta ellenére is eléggé harapós, ha nehéz a lábad. Inkább arról lehet szó, hogy nagyon sok teljesítmény el tud veszni, ha nem figyelnek oda a motorra és nincs rendes diagnosztika. A légtömegmérő 10-ből 11 V6-ban rossz szokott lenni, ez pedig brutális teljesítményvesztést tud okozni. Csak élő diagnosztikával lehet kideríteni, hogy menet közben meddig lát el a MAF és, hogy megvan-e az ECU által kért érték. Ha nincs, akkor vagy tisztítás vagy légtömegmérő csere, aztán persze ha ragad a geo vagy rosszalkodik a turbo, akkor megint erőtlen lesz a kocsi és átmegy szívó dízelbe. Ha a vákuum rendszer hibádzik valahol, akkor megint oda a teljesítmény és még sorolhatnám. És ezek többsége olyan, amivel mehetsz tovább simán és sokan észre se veszik. El van könyvelve, hogy nehéz meg lomha autó, ennyit tud, közben meg ez a motor nagyon jól piszkálható és nagyon sok tartalék van benne, ami biztonságosan kiaknázható. A 2.5 V6 csoportban vannak olyan hitelesített nyomaték meg lóerő mérések, hogy hihetetlennek tűnnek elsőre. És mind stock motor, nagyobb csúcsokkal, chippel meg esetleg másik turbóval. Én ennyire nem fogok belemenni, már csak a tiptronic miatt sem, de a jelenleg elért teljesítmény is igen élvezhető és nem sok erőfeszítés kellett ennek az eléréséhez.


AllTheBest
(senior tag)
Blog

Grat, elég szép lett :D
Már el is felejtettem, hogy én is megígértem a múltkori első autós dolgomnál, hogy megírom mi lett vele, úgyhogy este meg is írom :D


bambano
(titán)
Blog

"És mind stock motor, nagyobb csúcsokkal, chippel meg esetleg másik turbóval.": ennek fussál neki mégegyszer :P


The DJ
(addikt)
Blog

Jogos, nem jól fogalmaztam és nekiszaladtam a falnak :)

Azt akartam csak kihozni belőle, hogy komolyabb átalakítások nélkül is szép teljesítmény növekedés érhető el anélkül, hogy magához a motorhoz érdemben hozzá kell nyúlni. Egy porlasztócsúcs csere nem olyan vészes dolog, egy turbócsere is vállalható. És ez mind plug and play, nem kell hegeszteni, fúrni, faragni hozzájuk. Régit ki, újat be és már lehet is érezni a változást :)


bitpork
(veterán)
Blog

A Teddynél( Touareg) mérhető volt kemény 10°c-ban az egér hiánya :R


Coyot
(őstag)

Amiben ültem egy tökéletes állapotú (a tulaj autószerelő elég jól képben van) és teljesen gyári * motor volt - EGR a helyén ahogy kell VP44 is köszöni megvan még, váltón is gyári sw stb stb. Ebben a 180le-t azért elég karcsú volt nekem érzetre, octavia rs messze jobban megy a maga 184 lovával, de az ugye könyebb is jóval, nameg újabb picit :)

* gyári means gyári csúcs, nem csipp, nem nagy turbo és nem + ic :D de bambano már felhívta rá a figyelmed

szerk.:
Persze mindezek mellett nekem teljesen bejött. Halk nyugis, nem megy rosszul, teljesen jó utazó autó. :R

[ Szerkesztve ]


freeknight
(őstag)
Blog

Ú, a sztori horror része az tényleg horror... :(
Ez a beltér szétkapás eszelős munka, még egy egyszerűbb kocsinál is, nemhogy egy ilyen felextrázottnál.
Ha belegondolsz, ha csak a 17-es szett árát egy mobilgarázsra költöd, az egész nem történik meg. Persze, utólag okos az ember.
De még így is iszonyú szerencséd volt, hogy nem azott be semmi elektronika, ez a kis kaland könnyen lehetett volna totálkár is.

Gratula hozzá, tényleg szép a gép, csak azok a fránya ezüst tükrök meg küszöbök nem illenek a kocsihoz. Ami még nem tetszik, az a jéghideg belső világítás, de ízlésen nem vitatkozunk.

Turbócserénél kaparnám a falat, dehát ezért se veszek tdi-t :P . Ami munka benne van már ebben a kocsiban, én sem adnék túl rajta, hanem megtartanám és javítanám, amíg lehet (pláne ha soha nem hagyott még cserben).


updog
(senior tag)
Blog

Dayum! Ez oszt' igen :R :)


hhenry
(őstag)
Blog

Szép!!! :C


ddaveg
(csendes tag)
Blog

Csodaszép autó :C Sögoromnak az Allroad kivitele van, motor, és váltó megegyezik, és eszméletlen jó kocsi! Sok szép, és balesetmentes kilométert hozzá! :R

üzenetek