"A kinai gyartok ismeretlenek nalunk. Komoly reklamhadjarat kellene mogeuk plusz extrem arazas. Pl. piacra dobhatnanak olcsobb OLED TV-ket...ha van nekik OLED TV-juk."
Egy globális márka (sikerének) megítélése szempontjából sajnos - bármennyire is rossz beismerni - a legkevésbé sem mérvadó az, hogy milyen eredményeik vannak a magyar piacon, és hogy az itteni piaci szereplők mit gondolnak róluk!
(A Hisense egyébként most jött ki a legújabb, ráadásul saját panelt használó OLED tévéjével, de bár csak ne tette volna! 60 Hz-es panel... /epicfacepalm
"Enelkul beszurkulnek a hasonlo noname brandek koze."
Mondjuk ehhez fontos megjegyezni, hogy volt ott egy Labdarúgó Világbajnokság és Európa Bajonkság szponzoráció is a közelmúltban, ráadásul 10 év alatt "megették" a tengerentúli piacokat.
Az USA-ban, és Ausztráliában a Hisense adja el a legtöbb tévét, kínában a TCL, ráadásul az USA-ban a Hisense és a Vizio együtt több tévét ad el, mint a Samsung és LG együttvéve.
Az pedig nem semmi!
És ezek baromi nagy piacok ám... Mindezt szűk ~7-8 év alatt érték el. (Akkor még az USA-ban a Hisense 10. helyen volt az eladási listákon.)
Ez olyan mértékű ugrás, amilyet a háztartási és szórakoztató elektronikai eszközök világában utoljára talán csak az LG tudott produkálni, amikor a '90-es évek közepe-végén, 2000-es évek elején a "GoldStar" márka alapjain, kiváló marketinggel, olcsó és jó minőségű termékek garmadájával felépítették az "LG" brand-et.
A többi pedig már történelem...
Szóval lassan át lehet értékelni a "no name" fogalmát, amikor ezekről a kínai gyártókról beszélünk.