üzenetek

hozzászólások


Veron
(őstag)

Kiderítettem, hogy az enyémre (2020 Corolla TS) lehet utólag ragasztott üveget vásárolni, de csak az első két ablakra. Kb. 150e Ft lenne a kettő szereléssel.

[ Szerkesztve ]


lockdown90
(senior tag)

pályán milyen a 2020 Corolla TS 130km/h-nál? mennyire érezhető a szélzaj?


Paxker315
(addikt)
Blog

annyiért nem szabad gondolkodni rajt'. Ha 200k-ig tudnék szerezni a jettahoz, én sem sokáig vacillálnék <3 <3


kp78
(addikt)

Ez új, vagy bontott üveg?
:R


Veron
(őstag)

Új, igaz, tavalyi árakat írtam: [link]

#162lockdown90: Meglehetősen hangos :) (2020 Corolla TS 1.2T Comfort Style Tech)
Sokáig a gördülési zaj zavart, de lecseréltem a gyári, vállalhatatlan Falkeneket. Gördülési zaj megfelelő, cserébe a szélzajt hallani. kb. 110-ig ingerküszöb alatt marad, de autópálytempónál már fárasztó hosszú távon.
Ezért is lennék kíváncsi, hogy a fecelift esetében is hasonló-e a helyzet.

#160Paxker315: Milyen zajvédelmet használsz, a füldugóra utalsz vagy egyébre?

[ Szerkesztve ]


Paxker315
(addikt)
Blog

Füldugó. De rólam tudni kell, hogy NAGYON érzékeny vagyok erre, lakásban is hordok (most is bent van), utcán is, munkahelyen is, mindenhol. Többet vagyok füldugóban, mint nélküle :B :B Ismerősök már megszokták, mikor beszélgetünk, hogy akkor is használom.

[ Szerkesztve ]


kp78
(addikt)

:R
Vajon a hővédése is jobb a zaj mellett?
A gyári, sima üveg mögött meggyulladni :U


Veron
(őstag)

Szerintem jobb, de pontos információm nincs.
Én rakattam az enyémre UV- és hővédő fóliát. Nem oldja meg teljesen a problémát, de jobb lett a helyzet.


csendes
(őstag)
Blog

HIába hibrid, a 200 LE motor egyáltalán nem környezetbarát. Ha valaki főleg városban használja, akkor teljesen fölösleges az 50 km-es sebességhatár mellett. Ha viszont valaki a sportos élményt keresi autópályán, akkor meg a hibrid fölösleges. Az meg sajnálatos, hogy előnyként szerepel, hogy két lámpa között az autó jobban gyorsul. Minek? Versenyezni?


Paxker315
(addikt)
Blog

valamit félreérthettél a hajtáslánc valós céljáról és népszerűségéről? :)

Nem környezetbarát - relatív. Nem egy tisztán eletro, de nem is euro4 dízel
fölösleges városban - a városozást nagyrészt nem tudod megspórolni
sportos élmény pályán - nem értelmezhető. A pálya a nyugodt öreguras "cruise"-olás terepe, a kanyargós hegyi szerpentin a sportos élményé.

Ahogy én látom: ezeknek a nagy előnye a megbízhatóság-gondmentesség, fenntarthatóság és újra-eladhatóság, miközben "mellékesen" az üzemanyagon is spórolsz. Hasonlóan fogyaszt egy közös nyomócsöves dízel? Igen. De utóbbiban ott a kettőstömegű, a dpf, az adblue rendszer, a vezérlés, az önindító, kuplung és persze az üzemanyag: nagyon nem mindegy, hogy a 95-ös E10 benzint tankolod, vagy a prémium adalékos gázolajat.

"szerintem" a hibrid legnagyobb előnye a megbízhatóság-kiszámíthatóság "unalmasság" :B :B A ~200 lóerő meg hidd el, nagyon hasznos főúton, hogy mindig hazaérj.

szerk: még szempont: gázolajosnál kb ideális élettér: pályán 115-120 körül, 2000-2100 körüli fordulatszámon, minden hülyegyerekeskedés nélkül. De a rövid városozás-rövidtáv nem. Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van.

Szerintem egy észszerű és jó megoldás. :B

[ Szerkesztve ]


adamssss
(veterán)
Blog

Passz. Szerintem nincs különbség a zajban a felszereltségi szintek között.

csendes: Csakhogy itt nem 200 LE a motor, az csak 150, a maradék a villanyból jön. Azért benzinben a 150 LE még szerintem messze nem a pazarlás. Úgy egyébként a fogyasztás a lényeg abban pedig jó így mondhatni környezetbarátnak.

[ Szerkesztve ]


lockdown90
(senior tag)

Mennyi a fogyasztasod palyan 130-nal?

illetve toyotak mennyire rohadosak?

[ Szerkesztve ]


Paxker315
(addikt)
Blog

:) de nekem 2.0 crtdi-s VAG konszernes bódém van. Nem szoktam 130-al pályázni, mert kimerítő a zajterhelés füldugóban is. 115-120. Ha meg spurizni kell, a belsőbe 150+. De mivel nem szeretem 2200 felé engedni a fordulatszámot & nem szeretem 105 fok felé forralni az olajat, és amúgy is ~2100 körül forog 120-nál, miközben az olajhőmérsékleten rajt' tartom a szemem, így igazából nem igazán érdekel, 130-nál mennyit fogyasztana. Meg olyan tempónál meredeken kezd már nőni a fogyasztás (mivel a légellenállás és sebesség összefüggése egyre hatványozottabban kijön a tempó növelésével)

Nekem tökéletes, hogy 1100-1200 km-eket is elmegyek egy tankkal, de nem ürítem ki soha ;]


Veron
(őstag)

esetleg lefotóznád/leolvasnád a bal első ablak sarkában a jelölést, feliratot? köszi!


lockdown90
(senior tag)

szep :)


csendes
(őstag)
Blog

ja, hogy ez még városi dízel is ráadásul? Hát... :U


Paxker315
(addikt)
Blog

? :\ :| miről van szó. Lemaradtam. ? :\


csendes
(őstag)
Blog

Elég zavaros volt a dízel-takarékosságról szóló okfejtés egy 200 lóerős autónál és ezek után az sem világos, hogy végülis milyen motor van benne. A hibrid hajtáslánc meg sokféle lehet [link], arról sem derül ki sok a cikkből
De nem,. sajnos nem marad le senki a klímaváltozásról, a rendelkezésre álló idő kevés a szemléletváltáshoz.
.


Paxker315
(addikt)
Blog

? "Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van."
--> szerintem egyértelmű, hogy arról szól, hogy a toyota hibrid rendszere fogyasztásban a dízelekhez mérhetően takarékos, de nem haklis a városozásra sem és lehet vele közlekedni kb minden körülmény közt. :F Hogy valóban remek alternatíva magánszemélynek a dízel helyett.

NB: lehet nálam a hiba, hivatalos ASD&ADHD "plecsnikkel", de attól függetlenül szerintem a kontextusból érthető volt, mire gondoltam. :B


lockdown90
(senior tag)

alváz védelem mennyire tartós a corollákon? mennyire hajlamosak rozsdásodásra?

üzenetek