Kiderítettem, hogy az enyémre (2020 Corolla TS) lehet utólag ragasztott üveget vásárolni, de csak az első két ablakra. Kb. 150e Ft lenne a kettő szereléssel.
[ Szerkesztve ]
Kiderítettem, hogy az enyémre (2020 Corolla TS) lehet utólag ragasztott üveget vásárolni, de csak az első két ablakra. Kb. 150e Ft lenne a kettő szereléssel.
[ Szerkesztve ]
pályán milyen a 2020 Corolla TS 130km/h-nál? mennyire érezhető a szélzaj?
annyiért nem szabad gondolkodni rajt'. Ha 200k-ig tudnék szerezni a jettahoz, én sem sokáig vacillálnék <3 <3
Új, igaz, tavalyi árakat írtam: [link]
#162lockdown90: Meglehetősen hangos (2020 Corolla TS 1.2T Comfort Style Tech)
Sokáig a gördülési zaj zavart, de lecseréltem a gyári, vállalhatatlan Falkeneket. Gördülési zaj megfelelő, cserébe a szélzajt hallani. kb. 110-ig ingerküszöb alatt marad, de autópálytempónál már fárasztó hosszú távon.
Ezért is lennék kíváncsi, hogy a fecelift esetében is hasonló-e a helyzet.
#160Paxker315: Milyen zajvédelmet használsz, a füldugóra utalsz vagy egyébre?
[ Szerkesztve ]
Füldugó. De rólam tudni kell, hogy NAGYON érzékeny vagyok erre, lakásban is hordok (most is bent van), utcán is, munkahelyen is, mindenhol. Többet vagyok füldugóban, mint nélküle Ismerősök már megszokták, mikor beszélgetünk, hogy akkor is használom.
[ Szerkesztve ]
Vajon a hővédése is jobb a zaj mellett?
A gyári, sima üveg mögött meggyulladni
Szerintem jobb, de pontos információm nincs.
Én rakattam az enyémre UV- és hővédő fóliát. Nem oldja meg teljesen a problémát, de jobb lett a helyzet.
HIába hibrid, a 200 LE motor egyáltalán nem környezetbarát. Ha valaki főleg városban használja, akkor teljesen fölösleges az 50 km-es sebességhatár mellett. Ha viszont valaki a sportos élményt keresi autópályán, akkor meg a hibrid fölösleges. Az meg sajnálatos, hogy előnyként szerepel, hogy két lámpa között az autó jobban gyorsul. Minek? Versenyezni?
valamit félreérthettél a hajtáslánc valós céljáról és népszerűségéről?
Nem környezetbarát - relatív. Nem egy tisztán eletro, de nem is euro4 dízel
fölösleges városban - a városozást nagyrészt nem tudod megspórolni
sportos élmény pályán - nem értelmezhető. A pálya a nyugodt öreguras "cruise"-olás terepe, a kanyargós hegyi szerpentin a sportos élményé.
Ahogy én látom: ezeknek a nagy előnye a megbízhatóság-gondmentesség, fenntarthatóság és újra-eladhatóság, miközben "mellékesen" az üzemanyagon is spórolsz. Hasonlóan fogyaszt egy közös nyomócsöves dízel? Igen. De utóbbiban ott a kettőstömegű, a dpf, az adblue rendszer, a vezérlés, az önindító, kuplung és persze az üzemanyag: nagyon nem mindegy, hogy a 95-ös E10 benzint tankolod, vagy a prémium adalékos gázolajat.
"szerintem" a hibrid legnagyobb előnye a megbízhatóság-kiszámíthatóság "unalmasság" A ~200 lóerő meg hidd el, nagyon hasznos főúton, hogy mindig hazaérj.
szerk: még szempont: gázolajosnál kb ideális élettér: pályán 115-120 körül, 2000-2100 körüli fordulatszámon, minden hülyegyerekeskedés nélkül. De a rövid városozás-rövidtáv nem. Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van.
Szerintem egy észszerű és jó megoldás.
[ Szerkesztve ]
Passz. Szerintem nincs különbség a zajban a felszereltségi szintek között.
csendes: Csakhogy itt nem 200 LE a motor, az csak 150, a maradék a villanyból jön. Azért benzinben a 150 LE még szerintem messze nem a pazarlás. Úgy egyébként a fogyasztás a lényeg abban pedig jó így mondhatni környezetbarátnak.
[ Szerkesztve ]
Mennyi a fogyasztasod palyan 130-nal?
illetve toyotak mennyire rohadosak?
[ Szerkesztve ]
de nekem 2.0 crtdi-s VAG konszernes bódém van. Nem szoktam 130-al pályázni, mert kimerítő a zajterhelés füldugóban is. 115-120. Ha meg spurizni kell, a belsőbe 150+. De mivel nem szeretem 2200 felé engedni a fordulatszámot & nem szeretem 105 fok felé forralni az olajat, és amúgy is ~2100 körül forog 120-nál, miközben az olajhőmérsékleten rajt' tartom a szemem, így igazából nem igazán érdekel, 130-nál mennyit fogyasztana. Meg olyan tempónál meredeken kezd már nőni a fogyasztás (mivel a légellenállás és sebesség összefüggése egyre hatványozottabban kijön a tempó növelésével)
Nekem tökéletes, hogy 1100-1200 km-eket is elmegyek egy tankkal, de nem ürítem ki soha
esetleg lefotóznád/leolvasnád a bal első ablak sarkában a jelölést, feliratot? köszi!
ja, hogy ez még városi dízel is ráadásul? Hát...
? :\ :| miről van szó. Lemaradtam. ? :\
Elég zavaros volt a dízel-takarékosságról szóló okfejtés egy 200 lóerős autónál és ezek után az sem világos, hogy végülis milyen motor van benne. A hibrid hajtáslánc meg sokféle lehet [link], arról sem derül ki sok a cikkből
De nem,. sajnos nem marad le senki a klímaváltozásról, a rendelkezésre álló idő kevés a szemléletváltáshoz.
.
? "Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van."
--> szerintem egyértelmű, hogy arról szól, hogy a toyota hibrid rendszere fogyasztásban a dízelekhez mérhetően takarékos, de nem haklis a városozásra sem és lehet vele közlekedni kb minden körülmény közt. Hogy valóban remek alternatíva magánszemélynek a dízel helyett.
NB: lehet nálam a hiba, hivatalos ASD&ADHD "plecsnikkel", de attól függetlenül szerintem a kontextusból érthető volt, mire gondoltam.
alváz védelem mennyire tartós a corollákon? mennyire hajlamosak rozsdásodásra?