üzenetek

hozzászólások


Csabex
(őstag)

Jaaa, akkor ez váltotta a fehér cb-t az 500-as csomag esetében? Na de ez is puma nem?


woodworm
(veterán)

Gyakorlatilag ugyanaz, másik dobozba pakolják az alaplapot és nem a Liberty Global egyedi felülete fut rajta.


Csabex
(őstag)

Az szép... Akkor be lehetne dobni akár a topik elnevezésbe is ha ugyanaz a bele, csak más a doboz :D


kromatika
(veterán)

Köszi.Végül is nagy nehezen megoldódott.Be telefonáltam,mondtam hogy IPv4 módban van a cb de nem látható a modem mód. Erre a hölgy állított valami rajta,újra indította a cb-t és rögtön modem módban volt :C de a felületre meg nem lehetett belépni,és konfigurálni. :W Ujra telefonáltam,és végül segítette a hard reset.. Viszont kaptam ajánlatot Gigás netre 2 hét múlva hozzák,és az ár változatlan. Az ehhez járó Arris cuccnak mi a pontos neve?Esetleg teszt vagy tapasztalatok vannak róla?


ck0kiE
(csendes újonc)

Sziasztok!

Évek óta használom mondhatni problémamentesen a CB-t, ám 2 HO és a lakás egyes pontjaiba mért alacsony lefedettség miatt úgy döntöttem ideje átkapcsolni modem mode-ba és egy rendes Wifi routerrel végeztetni a melót.

Kérdés az lenne tudva papíron a CB AC1750, mellé 500-as netem van, ami ténylegesen max 300-400 Mbps-t hoz 5 Ghz-en, érdemes-e egyáltalán AC1800, 1900-es routerekbe gondolkodni (pl. Archer C7, C80 stb) vagy pont elég lehet egy AC1200 is (pl Archer C6) mivel a tényleges sebesség sose fogja elérni a 2,4 és 5 Ghz határokat. Legalábbis nem az 500-as előfizuval. Vagy azért egy jobb router mindenképpen dob az élményen, teljesitményén?

Előre is kösszi!


kiir
(tag)

Ide való kérdés. És ha fölteszed, mindjárt válaszold meg ezeket a kérdéseket is. Így fogsz jó választ kapni.


ck0kiE
(csendes újonc)

Kössz a tippet! :)


mcdennis
(tag)

Ha leakarom mondani az előfizetésem, (pont lejár a hűségem) akkor mi a teendőm? beviszem a routert aztán annyi?


Csabex
(őstag)

Elvileg igen, de inkább csörögj az ingyenes 1270-re aztán ott útbaigazítanak.


mcdennis
(tag)

Köszi


insight
(aktív tag)

Sziasztok!
Az normális, hogy a Connect Boxomban nincs port forwarding opció? Szükségem lenne rá, de csak most derült ki, hogy hiányzik, közben screenshotokon és youtube videókon látom, hogy másoknak van :F
Mitől függ, hogy van vagy nincs?


kiir
(tag)

Kérd a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy kapcsolják ki nálad az IPv6-ot.
Akkor megjelenik majd.


insight
(aktív tag)

Köszönöm! Annak lehet bármi hátránya, ha IPv6 helyett IPv4 lesz "csak"?


kiir
(tag)

Húú, itt én már kevés vagyok. De sokan csinálják így, az biztos.


murdoc34
(újonc)

Sziasztok!

Egy korabbi leiras alapjan egy masodik router-t kapcsoltam a Compal CH7465LG-LC Connect Box-om utan. Nagyon szepen mukodott amig a regi router-em bekrepalt, vennem kellett egy uj router-t. Meg is jott, a leiras alapjan pedig szepen beallitottam mindent ujra, jol is mukodott, egeszen reggelig.

Tegnap meg 500Mbps letoltes 20 Mbps feltoltes volt LAN/Wifi egyarant, reggel pedig mar csak eppenhogy elerte a 90Mbps, de letoltest 20Mbps feltoltes maradt. Az ejszaka semmi sem tortent a reszemrol, csak kikapcsoltam a laptopot.

A router amit vettem egy Mercury MR50G, ismerosnek van es egy eve semmi problemaja, rosszat nem olvastam rola....

Eloszor bedugtam Connect Box-bol a Lan kabelt a laptop-ba es akkor ujra jo volt a sebesseg. CAT6 kabelt hasznalok mindenhol.
Halokartya uninstall, reinstall, router reset, connect box reset, stb stb... mindennel probalkoztam...de ha a routert visszarakom/allitom marad a 90 Mbps...

Szeretnem kerni a velemenyeteket, otleteket ,hogy mit probalhatnek ki mielott atmegyek a szomszedba az uj router-t tesztelni....Lehetseges hogy Vodafone nezi ezt es beleszol? (butasagnak hangzik, de mindenre gondolok mar)....

Elore is koszonom!


Gubek-Einste
(titán)
Blog

Ha közvetlenül a szolgáltatói eszközből nincsen gond akkor a saját router-ben kell keresni a gondot, nézz be ide ez ügyben.


weman
(csendes tag)

Sziasztok! Remélem nem térek el a topiktól a kérdésemmel, de lehet tudtok benne nekem segíteni, mert lehet, hogy router problémám adódott. A probléma kb. másfél hónapja jelentkezett nálam, olyan formában, hogy az internetem nem stabíl. Ez alatt azt értem, hogy megnyitok egy weblapot és van úgy hogy az egyből betölt, de van úgy, hogy a kis töltő karika csak forog és forog, majd egy idő után "A webhely nem érhető el" hibaüzenetet kapom és ez így is marad, vagy észhez tér a net és végül betölt. Ez a hiba szorványosan fordul elő, van úgy, hogy egy órában többször is, van úgy, hogy 1x-2x maximum. Mitől lehet ez? Már hívtam a szolgáltatómat, ami jelenleg az UPC-t váltó vodafone, részletesen elmondtam nekik a problémámat, küldtek is egy technikust, aki kicserélte a routert egy CH7465VF típusúra, de ez nem oldotta meg a problémát. A probléma az összes készüléken jelentkezik, amivel rá tudok kapcsolódni a wifire, telefonoknál, laptopnál egyaránt, és az asztai pc-mnél is, ami viszont kábellel van csatlakoztatva a routerhez. Mivel nem igen értek a router beállításához, ezért eddig csak annyit csináltam, hogy a beállításoknál újraindítottam a routert, egyik ismerősöm javaslatára, aki szintén tapasztalt régebben ilyen hibát a netével, de nekem ez sem oldotta meg a helyzetet. Nem tudnátok erre a problémára esetleg valami megoldást? Persze, ha minden kötél szakad akkor újra felhívom a vodát, hogy valamit csináljanak tényleg, mert ez így nem állapot. Válaszokat előre is köszönöm!


Gubek-Einste
(titán)
Blog

A legjobb megoldás az lenne ha a szolgáltatói eszköz menne bridged/modem módban és egy saját rendes router-t használnál helyette.


weman
(csendes tag)

Köszi a választ! Akkor, ha jól értem a szolgáltatótól kapott egységre csatlakoztassak egy routert és arról a csatlakoztatott routerről menjen a wifi és arra csatlakoztassam kábellel a pc-t is? Ehhez a művelethez kell valamit állítgatni a szolgáltatói egység beállításai között?


Csabex
(őstag)

Igen, jól értetted. A szolgáltatói egység Modem üzemmód menüpontjában kell átállítani és akkor csak modem feladatokat lát el, nem routingol. Nagyon régen még írtam is róla valakinek, itt láthatod.


net91
(senior tag)

Sziasztok,
Olvassa még ezt a fórumot valaki?

A CB (régi UPC-s fehér) kezelőfelületére szeretnék belépni, de nincs meg a felhasználónév/jelszó páros (amire emlékeztem azt nem fogadja el, így minden próbálkozás után növeli a várakoztatási időt).
Ha resetelem és utána megadom a készülék alján lévő 8 jegyű jelszót a jelszónál, akkor a felhasználónévnél mit kell megadni? Hagyni kell az admint?


Lacus MD
(tag)
Blog

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy esetleg le lehet ezt az eszközt cserélni valamire? A gondom, hogy a TV állványban van egy Synology NAS mellett, az internetet valójában egy Amplifi HD biztosítja, és az összes eszköz közül, ez az egy, ami igen jelentősen melegszik. Minden más átlagos a hőtermelés tekintetében. Kicsit ilyen ipari hulladék érzést kelt bennem. A legjobb persze az lenne, ha létezne olyan eszköz, ami kiválthatná ezt a routert és az Amplifit is egyben, de nem tudom, mit keressek, hiszen a net is a coaxon jön. :R


Gubek-Einste
(titán)
Blog

Saját eszközre nem tudod lecserélni, meghibásodás esetén egy feketét kapsz helyett, kb ugyan olyan mint ez, melegségről nem tudok nyilatkozni mivel nálam szabad levegőn van. Ha gigabites csomagra váltasz akkor biztosan kapsz másikat, annak a hő melegedéséről itt érdeklödjél.


Lacus MD
(tag)
Blog

Köszi!

üzenetek