[Re:] [V.Milán:] Amiért rosszak az e-autók?Alapulhatnak globálisan elfogadott nézetek tévhitekre? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


8th
(addikt)
Blog

Rákkeltő, rákkeltő. Na és? Manapság már minden rákkeltő még a kaja is. Bárkinél ezer és egy okból kialakulhat rákos megbetegedés. Teljes hülyeség ezt ráhúzni a közlekedésre még légzőszervi rák esetében is mert bebizonyíthatatlan. Épp ezért képtelenség megmondani hány ember hal meg ténylegesen a közlekedés okozta légszennyezés miatt. Senki sem tud erre pontos számot mondani, nem is lehet. Persze készülnek csuda jó tanulmányok becslésekre alapozva, ezekkel nagyjából segget lehet törölni. Semmi másra nem jók csak muníciónak a sötétzöldeknek (levegő munkacsoport és társai), hogy hergelni tudjanak.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Nagyon leegyszerűsíted.
Minél több fajta rákkeltő anyaggal kerülsz kapcsolatba, annál biztosabb, hogy valamelyik fogást talál rajtad.

"Senki sem tud erre pontos számot mondani, nem is lehet. Persze készülnek csuda jó tanulmányok becslésekre alapozva, ezekkel nagyjából segget lehet törölni."

:F

Ellenkezőleg. Sőt, a határértékeket is meg lehet határozni, ami még nem okoz komolyabb problémát az ott élők számára. Az nem sötétzöldség, ha megpróbálok vigyázni a saját és környezetem egészségére. És azt sem, ha ezt elvárom a környezetemtől is.


[HUN]NIMROD
(aktív tag)

Nocsak-nocsak, hát ez a vártnál sokkal gyorsabban meg is történt: CIKK


Dluinet
(nagyúr)
Blog

Már csak a kutanként milliárdos beruházások meg a fél autót elfoglaló tartályt kell megoldani.
Meg hogy ne kerüljön 10× annyiba, mint az áram.


dabadab
(titán)
Blog

Nem, nem történt meg. A sima belsőégésű motort hidrogénnel hajtani a létező leghülyébb ötlet, a w2w hatékonysága még az amúgy tragikus hatékonyságú üzemanyagcellás megoldásét is bőven alulmúlja (ne tévesszen meg az indexes cikk hangvétele, valójában néhány százalékot sikerült csiszolniuk), viszont legalább van benne egy nagy helyigényű, karbantartásigényes és zajos belsőégésű motor, amihez pluszban kell még egy nagy helyigényű, karbantartásigényes váltó is.

Ennek annyi esélye van az akkus villanyautók ellen, mint egy hintalónak az Epsom Derbyn.

[ Szerkesztve ]


[HUN]NIMROD
(aktív tag)

Még szerencse, hogy akik fejlesztik - folyamatosan -, nem úgy gondolkodnak hogy "miért NEM sikerülhet" :D Ha már van kamion és vonat, lesz autó is, bele lehet nyugodni.


dabadab
(titán)
Blog

Azért nagyon vicces, ahogy meg se próbálsz reflektálni a konkrét tényekre, csak lebegsz a rózsaszín álomvilágodban.


[HUN]NIMROD
(aktív tag)

De most komolyan, mit kéne reagálnom arra, hogy te fából vaskarikának titulálod, miközben látjuk (remélem jogos a többesszám) hogy a világban vezető cégek fejlesztőgárdái megállás nélkül dolgoznak rajta? Biztos sok felesleges pénzük van, és jól szórakoznak közben, vagy miaf?... (Költői kérdés, gyk nem várok rá választ.)


dabadab
(titán)
Blog

Azt mondtad, hogy megtörtént valamiféle áttörés, miközben a valóságban semmi ilyesmi nem történt, csak felültél egy szenzációhajhász címnek, miközben a cikket vagy el se olvastad vagy ha igen, akkor nem nagyon értetted, hogy miről szól.

Azt meg leírtam, hogy mi a baj az elképzeléssel: az lehet, hogy találnak valami olyan felhasználási területet, ahol ez így pont jó lesz, de általános használatra tényleg esélytelen.
Az meg nem példa nélküli, hogy nagy vállalatok mindenféle okoból olyan fejlesztéseken dolgoznak, amik aztán nem vezetnek sehova.


[HUN]NIMROD
(aktív tag)

<sóhaj>...ez tényleg az utolsó:
Csak akkor válaszolj, ha meg tudod mutatni, hol írtam olyat hogy "megtörtént valamiféle áttörés". Apróság, de akkor már legyünk pontosak: nem én írtam, hanem a cikk, aminek nem "szenzációhajhász" címe van, mert benne is azt írják, tehát a tartalom egyezik a címmel, például:
"Elérhető közelségbe került a hidrogénmeghajtású személyautók tömeges gyártása." és "minden korábbinál életképesebbnek tűnik az az elképzelés, hogy a hidrogénmeghajtású személyautók tömeggyártásba kerüljenek" és "megdöntheti azt a szemléletet, hogy a jövő mobilitása kizárólag az elektromos autókhoz köthető".
Szóval igen, általános használatra is esélyes, még mindig. Ahhoz hogy ezt a beszámolót valaki leminősítse, indokolatlanul nagy ellendrukkernek kell lenni, ami irracionális.


Dluinet
(nagyúr)
Blog

Én 30 éve várom az áttörést a hidrogén hajtásban.
De Mirai csúnya vonaglásán kívül nem láttam semmit.
Amit nem tudnak értelmesen megoldani az a töltőállomás.
Előbb azon kéne gondolkodni, mert otthon senki nem tart hidrogént.


dabadab
(titán)
Blog

Amit nem tudnak értelmesen megoldani az a töltőállomás.

Meg az energiahatékonyság.

üzenetek