üzenetek

hozzászólások


NandoXXL
(senior tag)

És intellektuális fórumozás, a tényekről némi humorral???


Duck663
(őstag)

Vulkan mellé jöhet bármi. Egyébként a DXR kompatibilisnek kell lennie, honnan tudod, hogy nem találhattak rá más módot, hogy gyorsítsák a feldolgozást, úgy, hogy kompatibilis is marad.

Nem keverek én semmit sem, több helyen is írtak erről, BF V alatt biztosan ezzel játszanak, hogy a RT nem natív felbontáson futkorászik. Az első javítás után ez még szembetűnőbb volt, volt erről teszt is. A sok panaszkodó miatt (akik a nagy teljesítményvesztésre panaszkodtak) piszkálták meg még jobban a dolgot. Lehet nem pont 75%, de ez az érték rémlik.


b.
(félisten)
Blog

gondolom ezzel kukázni kellene a jelenlegi Dx 12 RT-t.

Duck663:
Az a DLSS. 75 % ról skáláz fel.Van ahol úgy tesztelték az RT-t hogy mellé aktiválták a DLSS-t is. EZ két független eljárás a DLSS mehet RT nélkül is és fordítva is.Egyéni döntés és beállítás kérdése.

[ Szerkesztve ]


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Magát az implementációt meg lehet tartani, de új alapok jönnek, amihez új implementáció kell. A Microsoft valószínűleg ezért nem épít rá semmit, mert ők már a készülő verzióra koncentrálnak, ami majd az igazán végleges lesz. A Khronos is ehhez akar majd igazodni. A Vulkan API-ba ezért nem építik be a mostani verziót, mert számolnak vele, hogy a kompatibilitás el lesz vágva.

[ Szerkesztve ]


lemusz
(addikt)

Új drivör mikorra várható?


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az a baj, hogy erre vonatkozóan még nincs pontos adat. A következő hét elején, ennyi a biztos.


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Lesz.

;]


lemusz
(addikt)

Köszi, reméltem hogy esetleg már ma :(


green dude
(tag)

A Wildlands-ben a saját szemmel lattam egy 2080 Ti-t letérdelni 4k-ban, ultrán. 55 körül volt az átlag. Neked nem tudom hogyan jött ki 60. :F

A Breakpoint closed beta ha jól emlékszem szeptemberben indul. Tévedek?


Carlos Padre
(veterán)

Vagy csak megneszelte mi lesz a következő gen egyik fő fícsöre és szokás szerint piacra dobta a saját megoldását idő előtt, hátha be tud húzni elég felhasználót és fejlesztőt a saját megoldásába, és sikerül elérnie azt a kritikus tömeget, amivel el tudja lehetetleniteni a konkurenciát, ahogy az elmúlt években újra és újra.

[ Szerkesztve ]


Ragnar_
(addikt)

Ez is lehetséges, bár az Nvidia a RT-et szerintem nem fogja tudni a saját termékeihez kötni, mint pl. a Physx-et, 3DVision-t.

[ Szerkesztve ]


Kansas
(addikt)

Parancsolj, megjött a 19.7.1-es AMD VGA driver.


Kansas
(addikt)

A DXR-t nem is, de nem lenne NVidia az NVidia, ha nem adna ki hozzá gyártófüggő kiterjesztést/feature-t...


lemusz
(addikt)

RX580-asnál még csak a 19.6.3 van, de akkor gondolom csak percek/órák kérdése... :) köszi btw


Kansas
(addikt)

Nem, ott is 19.7.1 van.
Az RX5700/XT kommentekben már 16:11-kor az volt: (#56) Duck663
Nem lehet, hogy neked csak a cache-ből adta a weblapot?

[ Szerkesztve ]


Carlos Padre
(veterán)

Inkább a Cuda, és a G-sync sikerét próbálja megismételni most, hogy már a dx11nek kezd leáldozni, és jönnek a DX12es konzolportok.


Duck663
(őstag)

Nézz utána a RT nem megy natív felbontáson!!! BF esetében semmiképpen sem! Én már utána néztem és bizony rosszul emlékeztem, még ultra beállításon sincs 75%.


Duck663
(őstag)

Már megválaszolták.

[ Szerkesztve ]


andy19770128
(aktív tag)

mondjuk ugy hogy nem 2080 ti vel teszteltem hanem radeon VII ttel 16 gb hbm rammal.... A kedvedért leirom hogy eza vga fhd ben ritka szarul teljesit. ahogy tolod fel a felbontást ugy lesz egyre hatékonyabb


andy19770128
(aktív tag)

kivéve ha hivatalos fizetett teszter vagy..... és mint egykori játékfejlesztő elég sok ilyet elvállalok ha időm engedi

Elárulhatom hogyaz Engine jól fut.... de az ai még szar

[ Szerkesztve ]

üzenetek