És intellektuális fórumozás, a tényekről némi humorral???
hozzászólások
![](/dl/faces/happy.gif)
Duck663
(őstag)
Vulkan mellé jöhet bármi. Egyébként a DXR kompatibilisnek kell lennie, honnan tudod, hogy nem találhattak rá más módot, hogy gyorsítsák a feldolgozást, úgy, hogy kompatibilis is marad.
Nem keverek én semmit sem, több helyen is írtak erről, BF V alatt biztosan ezzel játszanak, hogy a RT nem natív felbontáson futkorászik. Az első javítás után ez még szembetűnőbb volt, volt erről teszt is. A sok panaszkodó miatt (akik a nagy teljesítményvesztésre panaszkodtak) piszkálták meg még jobban a dolgot. Lehet nem pont 75%, de ez az érték rémlik.
gondolom ezzel kukázni kellene a jelenlegi Dx 12 RT-t.
Duck663:
Az a DLSS. 75 % ról skáláz fel.Van ahol úgy tesztelték az RT-t hogy mellé aktiválták a DLSS-t is. EZ két független eljárás a DLSS mehet RT nélkül is és fordítva is.Egyéni döntés és beállítás kérdése.
[ Szerkesztve ]
Magát az implementációt meg lehet tartani, de új alapok jönnek, amihez új implementáció kell. A Microsoft valószínűleg ezért nem épít rá semmit, mert ők már a készülő verzióra koncentrálnak, ami majd az igazán végleges lesz. A Khronos is ehhez akar majd igazodni. A Vulkan API-ba ezért nem építik be a mostani verziót, mert számolnak vele, hogy a kompatibilitás el lesz vágva.
[ Szerkesztve ]
Az a baj, hogy erre vonatkozóan még nincs pontos adat. A következő hét elején, ennyi a biztos.
![](/dl/faces/m01.gif)
green dude
(tag)
A Wildlands-ben a saját szemmel lattam egy 2080 Ti-t letérdelni 4k-ban, ultrán. 55 körül volt az átlag. Neked nem tudom hogyan jött ki 60.
A Breakpoint closed beta ha jól emlékszem szeptemberben indul. Tévedek?
![](/dl/faces/harley.gif)
Carlos Padre
(veterán)
Vagy csak megneszelte mi lesz a következő gen egyik fő fícsöre és szokás szerint piacra dobta a saját megoldását idő előtt, hátha be tud húzni elég felhasználót és fejlesztőt a saját megoldásába, és sikerül elérnie azt a kritikus tömeget, amivel el tudja lehetetleniteni a konkurenciát, ahogy az elmúlt években újra és újra.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/c18.gif)
Ragnar_
(addikt)
Ez is lehetséges, bár az Nvidia a RT-et szerintem nem fogja tudni a saját termékeihez kötni, mint pl. a Physx-et, 3DVision-t.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/eagle.gif)
Kansas
(addikt)
A DXR-t nem is, de nem lenne NVidia az NVidia, ha nem adna ki hozzá gyártófüggő kiterjesztést/feature-t...
![](/dl/faces/own/lemusz.gif)
lemusz
(addikt)
RX580-asnál még csak a 19.6.3 van, de akkor gondolom csak percek/órák kérdése... köszi btw
![](/dl/faces/eagle.gif)
Kansas
(addikt)
Nem, ott is 19.7.1 van.
Az RX5700/XT kommentekben már 16:11-kor az volt: (#56) Duck663
Nem lehet, hogy neked csak a cache-ből adta a weblapot?
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/harley.gif)
Carlos Padre
(veterán)
Inkább a Cuda, és a G-sync sikerét próbálja megismételni most, hogy már a dx11nek kezd leáldozni, és jönnek a DX12es konzolportok.
![](/dl/faces/happy.gif)
Duck663
(őstag)
Nézz utána a RT nem megy natív felbontáson!!! BF esetében semmiképpen sem! Én már utána néztem és bizony rosszul emlékeztem, még ultra beállításon sincs 75%.
![](/dl/faces/m46.gif)
andy19770128
(aktív tag)
mondjuk ugy hogy nem 2080 ti vel teszteltem hanem radeon VII ttel 16 gb hbm rammal.... A kedvedért leirom hogy eza vga fhd ben ritka szarul teljesit. ahogy tolod fel a felbontást ugy lesz egyre hatékonyabb
![](/dl/faces/m46.gif)
andy19770128
(aktív tag)
kivéve ha hivatalos fizetett teszter vagy..... és mint egykori játékfejlesztő elég sok ilyet elvállalok ha időm engedi
Elárulhatom hogyaz Engine jól fut.... de az ai még szar
[ Szerkesztve ]