üzenetek

hozzászólások


zoltszalay
(tag)

Az biztos, mert tényleg senki nem szeret több gépet hordozni, de a jelenlegi -szoftveres- állapotban az lenne inkább furcsa, ha nem lenne százmilliós piaca a kézikonzoloknak.

(olyan hírek jöttek hogy a ps2 nem fogyott annyira első évében mint a switch)

[ Szerkesztve ]


#33253120
(addikt)

41 vagyok, 2/3-ad gamer, nekem mit ajánlasz ami napi használatra is jó a Google ökoszisztéma mellett? :U

[ Szerkesztve ]


Remus389
(veterán)
Blog

Mit jelent az hogy 2/3-ad gamer?

Koca gamer?

Azt ajánlom, ha nagyon benne vagy a mobilos játékokban és epekedve várod az új Infinity Blade-et vagy mit, akkor iPhone. Vagy akár egy kézikonzol is jó, ha tudod magaddal cipelni.

Ha koca gamer vagy, akkor szerintem jó az Android is, úgyse tudod végigjátszani az összes csodát, sem időd sem kedved. Van androidra is néhány csoda azért.

Én a Samsungot ajánlom, Androidból talán ők csinálják a legjobb droidos telefonokat. Szoftveresen és hardveresen is az S széria.

Én PC-n játszom, nagyritkán mobilon, nekem ez így megfelel. Letojom, hogy milyen csodák jelennek meg iPhone-ra, esetleg megnézek róluk youtube videót azt kész, 450 ezerért nem fogok mobilt venni, pedig megtehetném. Meg azért PC-n az igazi játszani, sokkal több részletet látsz mint egy hiperfelbontású egérmozin.

[ Szerkesztve ]


#33253120
(addikt)

Haszontalan időnek érzem egy munkaállomást játékra használni.

Maga a játék lényege mi? Kb, öröm, felszabadultság, versenyhelyzet, meg marhaságok mint sikerélmény, tapasztalat, stb....

Nekem ez nem megy röghöz kötve. :(


#33253120
(addikt)

S9+-om van. Mit tud adni egy iPhone azokhoz képest amiket visszább írtam?
Vagy akkor ha nem olvastad, zanzásítva nézzük újra
-4k felbontás, akár 60 fps. (Magamat trollkodva, keresztrejtvénynèl biztos megvan :D )
-Globális játékbeállítási lehetóségek teljesítmény/energiatakarékosságügyileg, de akár játékonként prociteljesítmény/energiatakarékosság/felbontás állítási lehetőség.
-Natìv gameplay rögzítés a Game launcheren keresztül.
-A Game Launcher-ben minden játékod kigyűjtve látod, nem kell nagyítóval vakargatni az app választót.


GeorgeV
(aktív tag)

Alapesetben a 100 MB feletti Androidos játékokat csak WiFi-n keresztül lehet letölteni.

Azonban néhány multi trükközik, felraknak egy szuper játékot 30MB-os telepítővel, erre a user letölti.
A program indítása után már a játék kezében van a gyeplő, ezért elkezdi leszedni a netről az akár 4GB-os kiegyészítést. Ez lehet WiFi, de akár mobilnet is. A folyamat persze leállítható, ha túl sokat tölt a program.


azbest
(félisten)
Blog

Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a play store-ba nem tehető fel 100MB feletti apk. Viszont engednek 2x2GB kiegészítő pakkot is használni az ő szervereiken keresztüli terjesztésre. Régebben a fejlesztőknek kellett saját tárhelyet biztosítania a plusz adathoz [link]

Emlékeim szerint az appok telepítése és frissítése van wifire limitálva alapbeállítással a play store appban. És valóban, ezzel volt már nekem is negatív tapasztalatom. De nem azért, mert olyan nagy lett volna az app, hanem mert aki csak mobiltelefont használt mobilnettel, az nem frissítette sohasem az alkalmazásokat. Volt aki egy push notira is 1-2 hónap késéssel nyomott rá. Szóval a tanulság az volt, hogy muszáj force-update opciót tenni az appba, ami a backend alapján felszólítja frissítésre a felhasználót.

[ Szerkesztve ]


Remus389
(veterán)
Blog

Mondjuk annyit hozzátennék, saját tapasztalat, bár nem vagyok nagy mobil gamer, de i9000-esemen az Asphalt 5-öt toltam meg valami korabeli Modern Combat-ot és vitte zokszó nélkül.

A mostani S6-osomon is valami Modern Combat-ot játszottam, valami újabbat az is vajsima volt, meg valami 3D lövöldözős robotost, az is elment.

Ja meg i9000-esen második világháborús repülőst is játszottam, elég jó grafikával full folyékony volt.

A többi játék az meg 2D-s volt azok se szaggattak.

Szóval én nem nagyon érzem ezt hogyAndroidon nem lehet komoly 3D-set játszani, igaz a Galaxy S szériából vannak az okostelóim, és szerintem a legjobban a Samsung csinálja meg az Androidot, talán ezért. Lehet ha valami Xiaomi "ár/érték" bajnok telóm lett volna azzal szaggatott volna, mert pl kispórolják a GPU drivert vagy valamit.

Ez hogy a passziánsz a csúcs Androidon pedig szánalmas kijelentés.

Arra jó az Android ha valaki unatkozik a vonaton és kipróbálni egy-két ilyesmit, arra jó ez is. Ha valaki nagyon belebuzul, akor vegyen kézikonzolt vagy iphone-t.

MOndjuk annyi hátránya van, hogy eléggé lemeríti az akksit az ilyen komoly 3D játék, tehát ezt is bele kell kalkulálni.

[ Szerkesztve ]


zoltszalay
(tag)

*a xiaomi pont azért lett híres mert szoftveresen teljesen rendben van, még a régebbi telefonjaik is máig megkapják az új frissítéseket

szemben pár zs kategóriás kínai gyártó telefonjával amik az életben nem látnak frissítést, azok "még a xiaominál is jobb ár-érték arányúak"

Nekem redmi note 4xem van, a pubg bár gyengébb grafikán de járszhatóan futott.

[ Szerkesztve ]


GeorgeV
(aktív tag)

A fejlesztőrendszerrel két részre szedett app első (100 MB alatti) részét hagyományos módon kellett feltölteni, utána a maradék részt, mint egy kiegészítést kellett hozzá tölteni az első részhez.

Nekem is kiírja a programom, ha van új verzió, akkor frissítse, de szerintem a 100 MB alatti programokkal érdemes foglalkozni.

Androidra fejleszteni igazi kihívás. Legyen a program konzol kinézetű, akadás nélkül fusson az alap telefonokon is, továbbá a mérete kisebb legyen, mint 100 MB.

Ja, és a fejlesztőrendszerek hetente frissülnek (Unity, Unreal Engine) és tele vannak hibával. Minden frissítés kijavít 100 hibát, de generál újabbakat. Nagyobb frissítésnél az új verziók használhatatlanok, annyi hiba van bennük. Mire használható lenne, arra már jön megint a főfrissítés, amelyik szintén használhatatlan, a korábbi verziókat meg éppen csak vakargatják.

A jelentett hibákra csak annyit válaszolnak, hogy amennyiben a fejlesztők jelentős részénél előfordul, akkor kijavítják, egyébként meg nem.

Ja és akkor jövedelmezőnek is kell lenni a programnak. Ha nem fut a szekér, akkor elsüllyedsz, ha meg nagyon beindul (TOP100), akkor a Google egy év után kiszedi a programot a listából, nehogy mindig ugyanazt a programot lássa a user a TOP100-ban. Szerintem.


mzso
(veterán)

Az a te bajod ha többszáz ezret elpocsékolsz egy nyamvadt okostelefonra... Nekem elég volt a pártízezer is.

"De az ervelesed szerint az osszes eddig letezo kezikonzol felesleges volt."

Tetriszezni teljesen hasznos volt a gameboy, vagy a kínai tetris koppintások. :)

[ Szerkesztve ]


Yany
(addikt)
Blog

Unity-nél nem is a stable release-eket kell használni annak, aki megélhetésként űzi, hanem az LTS verziókat. Nem azt mondom, hogy hibátlan, de minimális előfordulással találkozni issue-val és azt is kezeli a support. Ráadásul Unity partnerként élő chat support van kvázi azonnali mentorálással, szóval professzionális szinten a 4. bekezdésed teljesen érvénytelen.

Persze freelancer/hobbi szinten együtt kell élni néhány kényelmetlenséggel, de basszus, amennyit lendít egy elképzelés megvalósításán ma egy Unity szintű eszköz ingyen, annyira én meg is békélek egy-két aprósággal. De mondjuk a nested prefab, addressable asset témákat meg várom, mint a messiást... vagyis jobban, mert nem várok messiást, de ez off és hú kerz. :)


Yany
(addikt)
Blog

Egy kis friss erődemonstráció a várható dolgokból: Unity Keynote 2018

[ Szerkesztve ]


#33253120
(addikt)

Vagyis a mai kor telefonjainak az ismeretei nélkül akarsz átküldeni Android prémium vonalról, iPhone prémium vonalra, durva ráfizetéssel úgy, hogy ugyanúgy nem akad a játék, de bukom a jelenlegi szolgáltatások egy részét?
Ezt valahogy nem érzem megfelelő motivációnak egy esetleges váltáshoz.

[ Szerkesztve ]


GeorgeV
(aktív tag)

Nem tudunk mást tenni, jelenleg az LTS verziót kell használni, mert az újabb tele van még hibával. Ráadásul kiszedték az újból például a GUI Layert, a Substance Designert, meg az Elipsoid Particle Emittert, hát írja át a fene az új verzióért ezeket a dolgokat.

Nekem a support még egyszer sem tudott segíteni, pedig PRO előfizető vagyok már évek óta. Például az árnyékokat Diffuse shader esetén hibásan jeleníti meg a terrain, ezzel sem tudtak a mai napig mit kezdeni.

Ezeket a nested prefab, adressable asset dolgokat egyelőre nem tudom elképzelni, hogy mire lehetne használni, és a sok újdonságnak hirdetett dolgokból, például az a shader-es valami, szinte semit nem használok.

Unity 5-től kezdve sajnos elment konzol irányba a Unity, a mobil fejlesztés mostoha lett, és nagyot romlott a teljesítmény is. Erre kitalálták a Scriptable Render Pipeline-t, amelyre van már gyári mobil verzió. Hát először is teljesen át kellene hozzá írni a programot, mert a régi shaderek nem működnek alatta, ráadásul a teljesítménye is gyalázatos. Háromszor gyorsabb shadereket írtam a normál Render Pipeline-re, mint a gyári Mobile Render Pipeline.

Hogy minek kellett a szuper gyors Unity 4.7-nél használt shadereket az újban a lassú PBS shaderekre cserélni?
Ja, persze GI (global Illumination), stb. Na ez az első, amit mobilon kikapcsolsz, ha játszható framerate-et akarsz elérni.

[ Szerkesztve ]


Yany
(addikt)
Blog

A nested prefab az egyik legjobb dolog, ami a Unity-vel valaha történt. A fent linkelt videó is demózza (bár nem magyarázza), de mind workflow, mind content oldalról eszméletlen értékes feature-set. Annyira, hogy mikor ismerkedtem még csak a Unity-vel, nekem alapból úgy lett volna logikus, ahogy végül most lesz is.

A shaderes gondolatodat abszolút osztom: meglepően mostohán bánnak a mobil teljesítménnyel, a Unity kvázi a saját "rajongóit" hanyagolja a legjobban. Ezt a részét nem is értem, hogy miféle üzleti modell szerint haladnak ezen a téren, totál irracionális.

[ Szerkesztve ]


Piftuka
(veterán)

Klassz kép egy remek grafikájú játékról! Mondjuk a "Gran Turismo" sorozat mindig is tipikusan az a cím volt, ami eladta a Playstation konzolt.

Én mindazonáltal örülök annak, hogy a telefonomat csak telefonálásra használom! Nem érint az Android-os játékok problémája... :N


haxiboy
(veterán)
Blog

Én eleve a játszunk telefonon dolgot nem értem.
Alkalmanként még rendben van, de a komolyabb játékokat régen is úgy fejlesztették hogy bizonyos SOC-okhoz külön.
Nem is tudom melyik játék volt ahol külön volt Snapdragon, Tegra meg Exynos 3 verzió. Az az akkori hardvereket nyúzta ahogy lehetett, ma már ritka az ilyen, de azért elő-elő fordul, mindenesetre nem a telefon lesz az amit órákon keresztül tudnék nyomkodni, kézikonzolokra van egy csomó alternatíva, FIX hardverrel.

Nem az OS-t kell szidni, nem is a fejlesztőket mert nyilván nincs annyi erőforrás hogy minden androidos SOC-ra külön optimalizáljanak, hanem a hardvergyártókat hogy ekkora a szórás az egyes hardverek képességeiben, és olyan gyorsan frissítenek, hogy egyszerűen lehetetlen követni, illetve felesleges a végletekig optimalizálni, mert mire a fejlesztő kiismerné a hardvert azóta 5 generáció is lefolyik azon a bizonyos folyón.

Apple ezen a téren egyszerűbb helyzet, megszámolható hardver, fix felbontás, Androidnál ezek tetszőleges perverz változataival találkozik egy fejlesztő, legyen szó felbontásról, képarányról, egy GUI-t is halál összerakni úgy hogy minden eszközön jó legyen.

nem válasz akart lenni


carl18
(addikt)

Én se igazán játszok androidon, nincs is olyan játék ami nagyon megfogná az embert. Csak mikor már a csúcs mobil ott jár hogy közel 3X nagyobb a gpu teljesítménye mint egy PS3/XBox 360-nak akkor azért elgondolkozik az ember miért kap még mindig ilyen szörnyen gagyi játékokat/portokat.

Más felől azért úgy vicces hogy minden mobilban ott van a magas számítási teljesítmény, de a végfelhasználás kimerült a facebook, instagram appokban. Erre a jelenlegi készülékem is bőven elég, "Galaxy S5"

Dragon ball Legends az egyetlen amit játszok androidos játékokból, de az a jelenlegi telefonom is jól fút.
Na mindegy 3-4 év és talán beérek a telefonom cseréje :DDD


zsoltti
(senior tag)

Foleg ha Fozott ROM-od van akkor meg a uj Android szoftver veziorokrol sem kell lemondanod :)


Hopkins95
(addikt)

Ezt ma találtam véletlenül az XDA fórumában a kommentek között, bemásolom ide:

AndreDNA • a year ago

I've tryed borderlands pre-sequel, talos and doom 3. Noone even started (snap 835). Maybe I'm missing something, but this seem pointless to me.

Alen Ladavac AndreDNA • a year ago

I'm a developer of The Talos Principle (and Serious Sam). Talos generally works on 835 - on latest drivers. Sad reality on Android is that just saying 835 is not same as saying GF1080 on PC. All GF1080 users on PC (can) have latest drivers. On Android, most devices get drivers that are years (I'm not kidding) old.
And _that_ is the main reason why Talos is still available only on Nvidia: they actually have driver update frequency (and quality!) comparable to that on the PC (which means reported problems are fixed and shipped in weeks, not years) . No one else does (yet). The moment any manufacturer with decent hardware (you'd be surprised how even much lower than 835 can work well on a good driver) starts shipping updates regularly, we will ship the game for that device.

Forrás: How to Legally Install Unsupported Android TV or NVIDIA Shield Games on any Android Device

[ Szerkesztve ]


Gibo
(senior tag)

Xiaomi Mi Pad 4?

üzenetek