[Re:] [Victoryus:] Benny Hill beköltözött a győri BMW-szervizbe? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


pető bá'
(őstag)
Blog

"Szerintem ez nem mentalitás kérdése, hanem ekkora értékű autónál már inkább embered van ezekre a feladatokra, és elvárod, hogy minőségi munkát végezzenek."

Szerintem egy utolsó sarki pék haverfusiműhellyel is a minimális elvárás az, hogy NE rosszabb állapotban kapd vissza az autódat. Egy szakszervizben szerintem a profizmust várja el az ügyfél, hogy prioritás legyen az autója, és pont annyi ideig legyen szervizben, amennyit muszáj.. mondjuk Mo-n túl sok ilyen sztorit lehet olvasni, csak papíron cserélt alkatrészek, nem jó olaj (Toyota Auris/Yaris sztori) stb...

Szakszerűtlen volt a fóliázás? Hát oldják meg, de tényleg, ha azt mondják, hogy 5 óra volt lekaparni, és csak egy 0.7-es JackDaniel's vitte le, akkor azt fizetem meg anyagban és munkadíjban, de ne adja oda összeb@szva.
Már az hihetetlen, hogy nem ejtettek meg egy telefont, hogy elsőre nem lehetett vizsgáztatni, de az, hogy utána már nem veszi fel a telefont, mert úgysem tudna mondani semmit..? Ezek mit éreznek ilyenkor, nem érzik, hogy ők szolgáltatnak, abból élnek, hogy emberek fizetnek nekik? Nem válaszolnak egyetlen e-mailre sem? Ez majdnem idegesítőbb, mint a sz.r munka amit végeznek.

"...korábban egyben jött meg a keret, és benne a kapcsolók, most viszont csak a kapcsolók jöttek meg, a keret meg nem. Pedig az kellene. Higgyem el, korábban nem így jött, csak most."
Ezt egy gyári szerviznél inkább nem is kommentálnám.

Aztán persze bocsánatkérés, meg ISO9001, FENTRŐL, meg csomagtértálca..

#A logout cikkhez:
"Türelmes volt a cikk szereplője, le a kalappal"
Ebben egyetértünk, gondolom nem akarta elhinni, hogy lehet még rosszabb..

[ Szerkesztve ]

üzenetek