[Re:] [weiss:] Egy bicilkiszerviz margójára - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


nemlehet
(őstag)
Blog

Szerintem ezek ilyen kattanások. Valamiért vannak ilyen adott emberre/brigádra/szakmára jellemző kattanások.

Pl egy csomó irodavezetőnek be van akadva a fénymásoló papír kérdése és akkor komoly céges policy meg képzés van abból, hogy akkor mit kell/lehet dupla oldalasan nyomtatni, meg hogy logisztikázz a papírokkal, mit szabad melyik nyomtatóba visszarakni és társai.
Persze környezetvédelmi szempontból még akár értelme is lehetne, de ez sose erről szól. Hanem mert a nyomtatópapír drága. Az nem baj, hogy nagy mennyiségben veszi a cég 1/3-ad áron mint a papírbolti de az drága. A munkaóra meg a plusz szervíz (mert bizony egyes nyomtatók érzékenyek erre, elakad, bekoszolja stb) amit ez jelent az nem drága. De ki lehet mutatni, hogy éves szinten 3000-5000 Ft-ot megspórolt a cég aminek 200 millió felett van a profitja (nem a bevétele, profitja!)

Szerelőknél meg a csavaron való szarrágás meg tapasztalatom szerint. Nekem a bringaszervíz lelopta a rozsdamentes anyákat, úgy kellett visszamennem és rálépni a tökükre, hogy te nem ez volt rajta, a srác még a főnökével is elkezdett vitázni annyira nem akarta visszaadni.
A mosógép szerelő elszórta valahova a csavart és bazzeg külön felírta a számlára, hogy 3 db csavar 79 ft... Ok, ne adjon semmit ingyen, de onnantól, hogy ő szórta el miről beszélünk? Ez a szarrágás csúcsa.

[ Szerkesztve ]

üzenetek