En masodik forduloban vagyok.
1.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Az általam kiválasztott MODECOM FreeTAB 8025 8” IPS 16GB quad core tablet + ajándék USB hub már ki lett fizetve, a technikai probléma számomra nem volt nyilvánvaló mivel az év végi kiárúsítások miatt hihető áron szerepelt (lásd egyéb aruhazak ajanlatai) így tévedésbe sem ejtettek. Ezért megrendelésem a megrendeléskori kondíciókkal szíveskedjenek teljesíteni.
Jelenleg az akció nélküli áron szerepel a weboldalon ami 39990ft lenne, most akkor ez a nem megfelelő ár? Mivel ki lett fizetve, Önök most gyakorlatilag a parkolóba jönnek utánam hogy vigyem vissza? Pár héttel korábban az eMag-on volt egy valós technikai probléma ami miatt valótlan-hihetetlen árak szerepeltek ám ők egy szó nélkül beismerték a hibát és kiszállították a megrendelt termékeket.
Mihamarabbi válaszukat várom.
Üdvözlettel: XY.
Ez utan jöttek az ASZF 3. pontjával.
2.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A szerződés létrejött amikor Önök mérlegelés nélkül elfogadták a pénzemet az adott árucikkért cserében. A Fizetés gombra való kattintás után azonnal átirányított a banki oldalra, ki lett fizetve tehát jogosan innentől saját tulajdonomnak tekintem. Az ÁSZF nem tartalmaz erre vonatkozó egyéb rendelkezéseket igy ragaszkodom hozzá - hogy hagyományos bolthoz hasonlóan - a kiírt polci áron (amit kifizettem) megkapjam a terméket. Az adott árucikk vételára reális volt a beharangozott akció fényében. Amennyiben Önök nem hajlandóak a megrendelésemet teljesíteni illetve a jogos tulajdonomat kiszállítani, abban az esetben kérném a felügyeleti szerveik elérhetőségét hogy a megfelelő helyre tegyek bejelentést a tisztességtelen üzleti gyakorlatról.
Üdvözlettel: X Y
Ha erre is visszalőnek akkor megparagrafusozom őket a saját ASZFjükből. Kapják be.