üzenetek

hozzászólások


rdt89
(addikt)
Blog

Ez marha jó cucc.
Köszi a tesztet, valóban egy középkategóriás telefon árából lehet venni egy ilyen kis kütyüt, erősen elgondolkodok rajta. :)


MarQs
(senior tag)

"Szintén a hibalistára írható a műanyag, hajlékony, béna fékkar, amit nem is nagyon cserélhetünk..."

Ezt meglepődve olvasom!
A sajátomon normál, alu fékkar van, ugyanolyan anyagú/festésű, mint maga a roller váza.
:F

A szabályozatlanság kérdéskörére pedig:
nagyon remélem, hogy rendes medrébe lesz terelve a történet és ez segíteni is fogja ennek az új közlekedési formának a terjedését, nem pedig gátolni azt.
Egy élhető szabályozás, oda-vissza, mindenkinek az érdeke lenne!
:R

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kipróbáltam a Mi Store nyitón, nekem nagyon tetszett, hasznos is lehetne a mindennapok során.

Tavasszal lehet beruházok, mert sajnos a kerékpár egészségügyi okok miatt nem jó nekem.


Béééla
(őstag)
Blog

Rendszeres defekt, kotyogó alkatrészek amik törnek, ha megfeszítik, nem. Érdemes a fb csoportba benézni.


MarQs
(senior tag)

Amely FB csoportban mindegyik felmerülő problémára már van legalább kettő megoldás.

:)

PS.: amúgy meglepően konstruktív, segítőkész és jó hangulatú a fészbúkos közösség!

[ Szerkesztve ]


INGJOKE
(veterán)

Én is sok tesztet olvastam és néztem róla nagyon tetszik nekem is, de így vidéken egy kis falúba, ahol a munkahely 1,3 km jó lenne, csak hát ugye max a fő utat tudnám használni az sem túl jó... nekem is tervben van egy ilyen megvétele 355 dollár körül szokott lenni akcióba... :D


cinemazealot
(addikt)
Blog

A tesztnek nagyon örülök, köszönet érte. :R

Viszont a hibalista elég komoly tételekkel/tényezőkkel lett feltöltve, szerintem ezek nagyon komoly támadási pontjai az ajánlott plecsninek. Nagyon sajnálom, hogy ilyen bagatell dolgokra nem figyelt oda a gyártó.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Nem rossz maga az ötlet de a végén a negatívumokat elnézve azért még egy kicsit reszelhetne ezen a rolleren a Xiaomi.
Viszont egy következő verzió ahol ezeket javítják már tényleg abszolút ajánlott kategória lehetne.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem a Xiaomi készíti magát a terméket, egy külsős OEM/ODM partner által készül, és Xiaomi logó alatt értékesítik.

A mobilos üzletág az ami saját termékeken alapul, a minden más okos cuccok viszont külsős partnerek által.

Illetve van pár olyan is, ami vegyes, abból a szempontból , hogy van benne a Xiaominak részedése.

[ Szerkesztve ]


fogtunder
(nagyúr)
Blog

Ilyen áron még mindig ez a legjobb elektromos, irodába, tömegközlekedésre is felvihető eszköz. Minden, ami jelentősen jobb, ennek a többszöröse árban.

A hibalista minden tételre van igazából megoldás, ahogy felettem is írták, tele van az internet az utángyártott cuccokkal, amik nem drágák, a defekt ellen is van megoldás, ami többnyire működik, de pár gyorskötözővel egy kerékcsere is egész gyorsan megvan.

Én a Határ útról a IX. Kerületbe járok vele, hogy ne a kocsival szívjak a dugóban, havi szinten 14-17K-t spórolok a benzinen, és még élvezem is. De ha tudsz más, hasonló megoldást, amit be tudok dobni a kocsi csomagtartójába, meg felvinni az irodába tölteni és jobb ennél, akkor szívesen meghallgatom.


MarQs
(senior tag)

Rebesgetnek olyan - maradjunk ennél - pletykákat, melyek szerint már reszelgetik az új verziót...

De ez egyelőre továbbra is csak pletyka - lehet az is marad.

A felmerülő hibákat pedig fejben is könnyen a helyére billentheti az ember, ha csak arra gondolok, hogy jövőre, a következő szezonban már nem csak hogy visszajön a roller ára, de még megtakarítani is fogok vele. :)

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Attól még gondolom a specifikációvala rendelést a Xiaomi adja le vagy legalábbis ők írják elő mit kérnek a gyártótól.
Tisztában vagyok vele hogy nem ők gyártanak mindent, nekem is van egy rakat Xiaomi cuccom, szeretem is a márkát a remek ár/érték aránya miatt.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Bizony jó lenne,csak már régebben voltam ovodás. De egy sportos e-bike az jöhet. :K


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nos igen, a BP-i "közlekedésben" teljesen reális választás egy ilyen eszköz, mert konkrétan megtérül az ára, és nem az autót kínzod a városi/elővárosi forgatagban.


Freddycom
(őstag)
Blog

Le lehet hozzá tölteni amúgy custom firmware-t is, amiben unlockolva van a gyorsabb végsebesség :D (persze a megtehető táv rovására).

[ Szerkesztve ]


previa69
(csendes tag)

Nem érdemes
Így sem szoktak előzni a bringások :)

[ Szerkesztve ]


tothmaxy182
(őstag)

Nekem tavasz óta van ilyenem, vidéki városban használom (használtam, amíg jó idő volt) munkába járásra. Piszok jó cucc, de vannak azért gyengeségei.
A lényeg, hogy nagyon jól lehet vele városban ingázni.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Milyen lassú bringások járnak felétek? ;] :DDD


fogtunder
(nagyúr)
Blog

nekem pont erre kellett megoldás, külvárosból járok be és amint beérek a városba, teljesen vállalhatatlan lesz a menetidő és a fogyasztás is. vannak hibái tényleg a terméknek, olyannak nem ajánlom, aki nem tud megkülönböztetni egymástól egy csavarhúzót és egy villáskulcsot, de ha van türelmed szerelni néha és pár dolgot kicserélni rajta utángyártottra, akkor egy teljesen jól működő közlekedési forma.

de pl otthon, kisvárosban is sokat használom, ha csak ki kell ugrani pár dologért a boltba, átmennék haverhoz meginni egy sört. és nagyon élvezetes közlekedési forma, én azzal sem értek egyet, hogy nem létezik a menetkomfort, nyilván érzékeny az úthibákra a kis átmérőjű kerekek miatt, de ez kerékpárúton általában nem szokott nagy tétel lenni, és alapvetően oda való, ezen kívül max széles járdákra megyek, ahol kicsi a gyalogos forgalom, vagy lakótelepi parkolókba, ahol nem vagyok lassabb az autóknál.

(#16) previa69: a fenéket nem, az új szoftverekkel teljesen kiherélték a rollert, én melegen ajánlok legalább egy 1.3.8 downgrade-et, de enyhe tuning is belefér, mert egyébként az ECO mód közelít a használhatatlanhoz.

[ Szerkesztve ]


collecting
(tag)

Nyár végén szereztem be, LA-ben használtam a nyáron bérlős rendszerben, ott nagyon megtetszett. Itthon viszont alig szállok fel rá, sokáig nem merem az utcán hagyni üzletek előtt stb, és az úthibák sajnos brutálisan érződnek, szinte csak a tükörsima aszfalton igazán fun a cucc. Ahogy tapasztalom, Bp-en nem praktikus pl a sok gyalogos miatt, mert nem hallják ha jövök, vagy le kell pattannom, vagy kerülgetnem őket. A fővárosban nem érzem közlekedési alternatívának az autó vagy tömegközlekedés helyett, inkább vidéken, ahol kisebbek a távolságok, ott kiválthatja a közösségi közlekedést vagy kocsit. Télen meg lefagy róla az ember :O És csak teljesen száraz időben használható, különben az akku beázását kockáztatja az ember. Szóval nem mondom, hogy ugyanitt M365 eladó, mert tavasszal majd megint használni fogom, ha másra nem, egy kis élménygurulásra a rakparton :K

üzenetek