Hányas szerver volt?Én FX-szel próbálgattam, igazából jól futott bár a "csoda dx12 az fx-ek megmentője" móddal még rosszabbul futott csak.
[Re:] [zsoltdeak17:] Phenom II X6 vs. Battlefield 1 - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Ahogy látható Rush mód, azaz 24 fős. Sinai Desert pályán nyomtam egy 64 fős conquestet, hasonló FPS-t tapasztaltam. Fullos Amiens conquestet sajna nem találtam, pedig ott lehet hogy már kissé összerokkanna szegény.
Most tervezek venni a Phenom II x6 1055T-hez venni egy R9 380-at, nyugdíjazom a HD5770-et. BF1-ezni nem fogok rajta, de lehet 2 év múlva FX-re csere lesz.
A processzor alap órajelen futkorászott?
Engem kicsit meglepett az eredmény. Annak ellenére, hogy a játék gyönyörű szépen skálázódik mind a hat magra, nincs meg a stabil 60+ fps. Látszik, hogy még egy ilyen régi videokártya mellett is masszív processzor limit van. A magok az idő nagy részében 95% fölött vannak kihasználva, miközben a videokártya 75-80% körül tanyázik.
Szívesen megnéznék egy hasonló videót, csak már tuningolt processzorral. Egy 1090T-nek a 3600Mhz nem jelenthet gondot. Kis szerencsével a 3800 is meglehet. Ha DDR3-as lapban van akkor a memória sebességet is érdemes növelni, ameddig csak bírja a processzor. 1600Mhz biztosan menni fog, talán az 1866 is. Ha tovább nem bírja a proci a ram tuningot akkor az időzítéseken kell szorítani. Megéri tuningolni és ezekkel bíbelődni, mert sokat hoznak a konyhára. Megmerem kockáztatni, hogy egy tuningolt 6 magos Phenom II egy GTX 1060-at is közel kitudna hajtani.
[ Szerkesztve ]
zsoltdeak17:
A GameTime.MaxVariableFPS és a RenderDevice.RenderAheadLimit parancsokat ajánlanám a figyelmedbe, a CPU használatnak és a stabilitásnak is jót tehet ha belövöd.
Sokáig Phenomoztam de azok a hatalmas fps droppok és 40fps körüli minimumok nagyon el tudják rontani a játékélményt. Persze ha mindenféle vertikális szinkron nélkül játszol és nem zavar a brutál képtörés akkor el lehet lenni vele.
Balrog:
3,8-on járt, a memória 1333-on, legalábbis a Youtube leírás szerint. A CPU NB-t megpróbálnám húzni és az 1600 Mhz-en járó memóriával is megnézném, de az 1866, pláne 4 modullal, nem fog menni. Egy kis húzással és beállítással jobb lehet, de nem fog kihajtani egy 1060-ast.
Teljesen jogos. Nem néztem meg a Youtube leírást, ezért azt gondoltam hogy alap órajelen ment a proci. Hát ha 3.8-on erre volt képes akkor a CPU NB birizgálása és a gyorsabb ram már nem sokat fog dobni rajta. Talán a stabil 60fps-hez még hozzá segítheti. Igazad van a HD 7950-et sem fogja tudni kihajtani, nem, hogy a GTX 1060-at.
zsoltdeak17-től pedig elnézést kérek. Nem ócsárolni akartam a processzort szó sincs róla, ezek csak tény megállapítások.
[ Szerkesztve ]
Nem kell leírni, és lehet még próbálkozni. Ha 3,8-nál nem is megy többet, a CPU NB húzás és és 1600-on járó alacsony időzítésű RAM-ok még dobnak rajta. Ha fps limitál és belövi az előre renderelt képkockák számát, folyamatosabb lesz a játék.
Azért egy vėn csatolótól ne várjunk csodát 6 mag ide vagy oda azért csak nem mai darab ės ugye anno se volt a leggyorsabb. 1060-hoz több kraft kėne, de az se kizárt még 5Ghz-en is droppolna. Mondjuk ha nem multizik vállalható, multiba nincs rosszabb az fps ingadozásnál
Nem mai darab, de ettol fuggetlenul egesz jol vitte. En kevesebbre szamitottam volna, de ugy tunik, hogy tudja 60 korul tartani az FPS-t.
A 6 mag azért nem tévesszen meg senkit sem, azért mégiscsak egy 8 éves processzorról van szó, emellett ezek az X6-osok eléggé "kókányak" lettek. PH-s teszt első oldalán lehet olvasni erről, úgy már érthetőbb lesz hogy mire is gondolok.
Btw, ráadásul a Battlefield 1-ben meglehetősen rosszul szerepelnek az AMD processzorok, a Ryzen kivételével.
Őszintén, én ettől csak rosszabbra számítottam.
Azért lepődtem meg mert a Frostbite motor legendásan jól skálázódik több szálra. Arra számítottam hogy a két extra mag hoz annyi előnyt, hogy kb. partiban legyen pl. egy i3 6100-al. Tudom tudom a két processzor között van 5 év mégis naivan arra számítottam hogy a plusz két mag és a jól skálázódó motor tudja ezt kompenzálni.
A magok skálázódásával lényegében nem is lenne probléma, mert az tényleg nagyon szuper...
Egyszerűen ez az öreg architektúra nagyon nem fekszik sajnos a játéknak. Bezzeg egy tuningolt i7 860 már szépen elboldogult a 64 fős multival is.
Az X6-os GTA V-ben például egészen szépen teljesít, alapórajeles X5660-hoz viszonyítva az átlag FPS 7-tel kevesebb, a minimum FPS viszont azonos volt.
Nem az architektúrával van baj, hanem a relatíve gyenge egy szálas teljesítménnyel.
Az fps limitet kipróbáltad? A renderaheadlimitet beállítottad? Azokkal még dobhatsz az élményen.
[ Szerkesztve ]
Pont ez a lényeg,mert hiába a 6 mag ha egy szálon lehet egy modern celeron is gyorsabb.És ugye még a mai napig se jött el a többszálas kánaán.Bár BF pont profitál azért.
A Frostbite motor BF1 alatt dolgozó verziója jól van megírva, szépen kezeli a sok szálats procikat, nem az a baj. Az, hogy a relatíve alacsony órajelen járó CPU minden magja 90-100% között dolgozik. Ha lenne plusz két mag, vagy +1Ghz órajel, sokkal jobb lenne.
A Celeronos példa csak részben állja meg a helyét. Inkább úgy mondanám, hogy a játéknak kell egy egy szálon erős, legalább 4 szálon dolgozó CPU.
[ Szerkesztve ]