Remnant: From The Ashes - Konzol játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Xaels
(félisten)
Blog

Twitteren sírt valaki, hogy Souls szerű játék lesz és arra válaszolták, hogy lesz állítható nehézség.


Deck
(titán)
Blog

Köszi!
Tehát lesz co-op és nehézség állítás is, fasza.. Remélem akkor legalább nehézséghez kötik a platinát mint a Darksiders játékokban.


Xaels
(félisten)
Blog

[link] - Stream Highlights 35 perc.


Kvelstadt
(veterán)
Blog

Ha lesz nehézségi fokozat hogy lesz a coop?


Xaels
(félisten)
Blog

Ezek nem zárják ki egymást.


Kvelstadt
(veterán)
Blog

Nem sokat játszok multis és coopos játékkal szóval nem is tudom mi megoldás az ilyen esetekre.


Xaels
(félisten)
Blog

Általában a party létrehozója szabja meg a nehézséget amit utána a játékosok számához skáláznak/igazítanak. Én elég sok coop játékkal játszom.


sp8787
(addikt)

Ez nalam egyebkent dealbreaker de sztem ennek eleve volt egy soulslike shooter imidzse ,hogy mire lehet szamitani es ez nem az ugyhogy vszinuleg nem vagyok egyedul.

Teljesen erthetetlen amugy a coop es a nehezseg allitas egyuttlete.
Most aki kinlodik azoknak miert nem eleg ,hogy ott a coop minek ehhez meg kulon plusz difficulty allitas?


Xaels
(félisten)
Blog

Igazából nem értem miért dealbreaker, hogy állítható a nehézség. Ha neked a Soulslike kell akkor feltolod a legnehezebbre és kész. Ez inkább csak azoknak lényeg akik nem annyira ügyesek, kitartóak. Gondolom ők a Darksiders 3-at ért kritikák után döntöttek emellett a megoldás mellett mert ott sokan nehezményezték a nehézséget emlékeim szerint.


sp8787
(addikt)

Ezen az alapon minden jatek soulslike lenne csak fel kell nyomni a nehezseget.
Meg ugye ezen az alapon a BB,DS..etc.-ba is kellene allithatosag.
......blahblahblahblahblah

Sztem hagyjuk. Tul hosszu vita/beszelgetes lenne.


Xaels
(félisten)
Blog

Nekem eddig egyedül a Nioh-nál nem okozott ez a dolog gondot. A BB-t egyáltalán nem bírtam megszeretni, el tudtam volna viselni egy lehetőséget, hogy valamivel könnyebb legyen mert a világa amúgy izgalmas lett volna számomra is. Más játékokban a játékmechanika nem úgy van kialakítva, ott a nehézség állítás nagyon primitív formában nyílvánul meg mivel ott a tervezés inkább egy normál szintre van belőve. Úgy gondolom itt az alap a nehéz soulslike volt tervezve és onnan butítanak vissza. De mindegy, nem erőszak ettől még szívesen látunk itt is. És ha jön az előrendelői korai hozzáférés akkor is nyugodtan jöhetsz kérdezni.


Deck
(titán)
Blog

A Darksiders 3-ba alapból 4 fajta nehézség közül lehet választani és bejött egy új is. Aki nem tud játszani játszhat a 2 legkönnyebbel. (Story, Balanced) De akiknek ez se megy..
Challenging-be van kihívás tényleg de az Apocalyptic az igazi. Imádtam és platina is :P
(platinához kell az Apocalyptic szintű végigjátszás is) (2x-er játszottam végig)

Simán csak azért raktak bele nehézség állítást, co-opot is, hogy többen vegyék..

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Megjelenéskor vetted meg? Például sokan panaszkodtak, hogy az Apocalyptic-nál 2-vel könnyebb fokozaton sem volt könnyebb és az első két részhez képest sokkal nehezebb lett.


Deck
(titán)
Blog

Nem megjelenéskor mert sokan írták, hogy szar stb.. Pedig az egyik kedvencem lett és remek játék, alig várom a következőt ;)
A story módos nehézségét meglestem nagyon könnyű, 2x-ra úgy daráltam végig a játékot a platina miatt kellett még pár cucc:D

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Utólag patcheltek egy csomót rajta. Pl. decemberi build: - "Updated Story mode to be more forgiving."


Deck
(titán)
Blog

Idén játszottam vele.


Xaels
(félisten)
Blog

Sokat nerfeltek rajta megjelenés után.

Anointed Swordsman - Új videó, rövid

[ Szerkesztve ]


Deck
(titán)
Blog

A sok noob miatt? Játszanak mással akkor :P

üzenetek