Segítek, hogy miket nézz meg, egyszerű és okos szerkezetek.
De előbb részletesen és pontosan el kéne mondanod, hogy mit csináltál meg rajta, illetve mit hogyan ellenőriztél. A gyűjtőfogalom, kevés.
Simson 4ever - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/own/tiger_huhhhh.gif)
#10726912
(addikt)
![](/dl/faces/own/tiger_huhhhh.gif)
#10726912
(addikt)
Nos mondanék pár dolgot: Megszakító kalapács szokott beégni, évente érdemes cserélni, ha sokat jársz vele. Emellett a kondenzátort is érdemes cserélni, annak kiszáradása is okozhat gondot.Emellett gyertya probléma is lehet. Mivel hidegen nehezen indul, így a gyújtást oldalt(azaz amiket leírtam) ellenőrizd le. Ha ez megvan, akkor be kell állítani a gyújtást, Mesebeli vándor-ra keress rá, leírja a pontos menetét.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/lacicrm.gif)
#81556480
(veterán)
![](/dl/faces/happy.gif)
hódmaci
(senior tag)
Sziasztok!
Tudnátok segíteni váltó beállításában? S51-b
Alig vette a sebességeket illetve néha beragadt.
Hát szétkaptam
Húzótengelyt eléggé kopottnak illetve a golyók által bemartnak találtam
Ezt ki is cseréltem a golyókkal együtt.
Kapott új csapágyakat meg szimeringeket is.
Sajnos akár hogy állítom valamiért vagy 3-4 közt lesz egy üres fokozatom vagy nem veszi a lefele kapcsolást vagy a felfele kapcsolást.
Tehát sehogyan nem találok egy optimális beállítást.
Mi lehet még kopott ami szemmel 'láthatóan' nem látszik?
Tudom,hogy van minden sebesség közt egy "üres" de ezt mindíg sikerült belőnöm a legkevesebb hibára
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/tiger_huhhhh.gif)
#10726912
(addikt)
Szedtem szét és raktam össze, elképzelni sem tudom, mi kophat igy el, ami ezt okozza. Keress egy robbantott rajzot, amin szerepel ez is.
![](/dl/faces/own/blu79.gif)
blu79
(addikt)
Sziasztok, pár hónappal ezelőtt vásáróltam én is egy Simsont, minden gyári rajta , kivéve a berúgókar gumi , lábtartó gumi ... és a pipán nincs rajta az alu árnyékoló, a többi az mind gyári 1981 .... megvan hozzá az izzó készlet, kerékjavító készlet, pumpa és a szerszámok is ... BAB - kulcsok .... 4-5 éve nem állt nem volt indítva .... de egy alapos tank-benzincsap-karbi tisztítás után simán indult , kb 3000 km ha van benne . A képeken amilyen volt és amilyen lett . Nem akarok semmit módosítani rajta, minden marad az eredetibe
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/lacicrm.gif)
#81556480
(veterán)
Gratulálok! Ez így akkor jó kezekben került.
Én meg egy olyan szemetet vettem hogy nem is merem megmutatni 😁 igaz csak donornak.
![](/dl/faces/own/blu79.gif)
blu79
(addikt)
Igen, jó kezekben van , esőt ezentúl nem fog látni
. Egyébként nagyon tetszik, minden nap alig várom h menjek vele
![](/dl/faces/own/lacicrm.gif)
#81556480
(veterán)
Topic emelkedj emelkedj
Ez 50-es blokk?
A-a Mármint lényegében igen, de mégsem. Ez nem az M53 ami az S50-ben van, hanem ízig, vérig turbós. M53/1 KFR. Most kap egy 60/3-as tuningot 7500-as fordulatra
Írtam 10 blogbejegyzést az elmúlt évben a simsonomról. De szerintem átköltözöm ide logoutról.
Persze csak ha érdekel titeket. Fotózok majd párat. Legalább nem fog kihalni a thread.
Próbált már valaki robogó fesszabot simsonban?
Úgy néz ki szükségem lesz két új blokkfélre. Nincs valakinek?
![](/dl/faces/penguin.gif)
Lacuss20
(senior tag)
Sziasztok!
A körülményt nemirom le a lényeg, hogy sokat állt az sr2 felujitott blokkos gépmadár.
Alapjárat oda lett, uj karbitömités pucolás stb ez már közelit a régihez, ellenben hiába váltok fel le bármerre nem indul el a gép nem csinál semmit egy sebesség fokozatban sem. Tipp ötlet? Nem akarom nagyon szétbontani a kuplung kiemelő bowden mozog.
Hát pedig ehhez széjjelebb kéne.
![](/dl/faces/penguin.gif)
Lacuss20
(senior tag)
Oda adtam szakiknak Már bele fáradtam. Az igazság, hogy tényleg össze rakáskor is az a nyomorult körmös kiemelő rész laza volt mint a ***** hiába láttam szépen mindent sorba hogy kell összerakni, videó, lefotóztam stb. Egyszerűen nem lett fesze snem tudom hol hibádzott.