Star Citizen - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Malachi
(addikt)

köszi!

át kell nyálaznom a honlapot, majd csütörtökön. :)

nagyobb hajók: valahol azt olvastam, NPC-ket is lehet fogadni legénységnek, ez mondjuk egy közepes 6-7 személyes hajónál érdekes lesz, hogyan lövik be az AI-t, mondjuk ha beültetsz egy NPC-t egy turrethez, mekkora esélye lesz a támadók ellen... ha egyáltalán így lesz majd. én megállnék azért egy közepes kereskedőhajó méretnél, egy kis raktér, sok fegyver, erős pajzs, nagy hatótáv, mozgékony...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Nagyon sok az info, napokig lehet olvasni és nézni a videokat.

Lehet felvenni NPC-ket, de elvileg beugorhat a helyére cimbora bármikor.

Ha meg netán te elveszted a hajód, és le vagy égve akkor te is elszegödhetsz más hajójára. Ehhez elvileg lesz egy ingame contract rendszer.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Mivel CR-ék előre megmondták, hogy moddolható lesz a játék, és a jól sikerült esetleges felhasználók által készített hajók is bekerülhetnek, a modderek és 3d designerek máris keményen rajta vannak a témán.

Pár kép:


GrooveHero
(addikt)

Nice job :R
Remélem lesznek szép munkát. Sajnos a magam részéről nem értek ezekhez a dolgokhoz :N

De amúgy van pár kérdésem, amik sztem nagyon alap kérdések. Csak hogy mindennel tisztában legyek(legyünk). Aztán ha úgy sikerül a válasz, akkor akár lehet az 1-esbe is belerakni FAQ-ként.

Tehát:

1. A hangár modul ami most kerül kiadásra...hol is van pontosan ez a hangár? Vmi űrhajón? Vagy hol is pontosan?

2. A játék a kezdetektől PvP lesz? Tehát akik mondjuk 200 dolcsiért vettek gépet, ők az elején megtámadhatnak és akár ki is nyírhatnak az elején pusztán trollkodásból?

3. Ha úgy tartja kedvem és nincs pénzem új gépet venni, miután a régit kilőtték elszegődhetek más hajóra is. Ezek a hajók lehetnek NPC által irányított hajók?

4. Gyárakat lehet építeni, alapítani, hasonlóan az X univerzumhoz? Hogy amikor megépül, akkor látok ott mondjuk egy rakéta gyárat? Vagy egy aszteroidára építeni mondjuk?

5. Lesz benne majd automata kereskedelem, hogy a kereskedő hajóknak állíthatsz be útvonalat, hogy honnan hova vigyenek cuccot, milyen áron adják és mennyit?

6. Térugrás gondolom lesz, ugye?

7.Miko' lesz má csütörtök?:DD

Így hirtelen ennyi. Köszi, ha tudsz adni ezekre választ.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Megpróbálom megválaszolni sorba.

1. Lebeg a semmiben egyelőre, később el lehet majd dönteni melyik a kezdőbolygód, és ott lesz.

2. Igen pvp, de egyrészt lesz pvp slider, másrészt mint az eve-ben lesznek highsec és lowsec sectorok. Értelemszerűen bolygók közelében, illetve erősen védett zónákban káros az egészségre ha megtámadod a másikat.

3. Ezt nem tudom még, szerinbtem csak playerhez szegődhetsz, ellenben lesznek NPC-k akik adnak küldiket amihez biztosított a felszerelés(hajó)

4. Igen lehet gyáraket, hogy ezek felszíniek lesznek-e csak azt nem tudni, eleinte valószinű csak instance-olva lesznek, mivel a fő irány első körben a szimulátor rész, felszini csak kb. mint a mass effectben, kissebb területek, pár épület.

5. Ha több hajód van felvehetsz NPC pilótát, aki jön megy, persze ez nem olyan biztonságos mint mikor te vezetsz.

6. Lesz.

7. 9 óra 34 perc múlva. :)

Ezek a jelenlegi infok, persze alfa-beta fázisban fognak ugye a végleges dolgok kialakulni.

[ Szerkesztve ]


GrooveHero
(addikt)

Köszi a válaszokat. Akkor még egy-két dolog, ami eszembe jut, mert meló közben is ezen töröm a fejem:DD

Tehát akkor mi, akik költöttek a játékra, azoknak már nem kell egy vasat sem a játékba invesztálni, kiadáskor inygen és bérmentve kapjuk meg a Squadron 42-t, a Star Citizent, vaalamint az alpha és béta verziókat is?

na hirtelen ennyi, majd még török a buksim, hátha van valami, ami nem világos. Amúgy elég sokat (ahogy időm engedi) nézem a weboldalt és olvasok. Már így az elején tömérdek infóval vagyunk ellátva, nemhogy később. Ez tetszik. Van hova tenni a gémet, van egy kerete az egésznek, egy történet. És a végén minden kapcsolódik, minden összefügg mindennel, nagyon részletesen ki lesz dolgozva minden és minden a helyére kerül. Kihagyhatatlan :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Így van, most kb féláron megvettük a gamet, mert ha jól tudom 60$lesz a végleges ár. Plusz kapjuk az alfa beta hozzáférést.

A keretről: elvileg a háttér az hogy a UEE (United Earth Emppire), amolyan Roma széthullása szerű időszakot él meg, egy nagy erős birodalom, de lassan szétesőben. Elég jó alap.

Remélem idetalál lassan a többi ph arc is, akik érdeklődnek a játék iránt, mert tudom, hogy vannak még jópáran.


GrooveHero
(addikt)

Újfent köszi az infót.
Van egyébként kicsit bővebb történet is? mármint széthullika a birodalom. Ok, de mitől? Rómánál is meg volt az ok.

Link is jó lesz, szeretek olvasni :))


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Ez segíthet: [link]


GrooveHero
(addikt)

Perfetto :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Egyébként, ez kész, a játék csak nemsokára éri el az alfa állapotot, de gykorlatilag bele lehet fulladni az információ áradatba, történetbe, felépítésbe.
Ha lesz időd nézd meg a Wingman's Hangar videókat YT-on. Annyira más az egész, mint amikor megveszel egy kész játékot, amiről hallottál max fél évvel ezelőtt, és egy arctalan kiadó nyomja a kezedbe.
Itt meg lehet ismerni a csapatot, megosztanak minden infot, válaszolnak kérdésekre, figyelik a fórumokat.

Nekem nagyon szimpatikus.


GrooveHero
(addikt)

Utánanézek, ha lesz egy kis időm.
Egyébként végignéztem a történetszálat, de nem olvastam végig, csak úgy bele-bele kóstoltam. Istencsászár. Azon gondolkodtam, hogy mivel nagyon szimpi a játék meg úgy az egész és elég hosszú kapcsolatot tervezek vele, ezért amint időm engedi lefordítom magyarra őket. Aztán mehet az is 1-esbe. Mit gondolsz róla?
Vagy már te tervezted? Mert ha igen, akkor nem veszem el a munkád, de szívesen segítenék, csak mondd meg miben és ahogy időm és energiám engedi csinálom. :K :C


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Nyugodtan mehet a fordítás, tedd fel blogra, és onnan berakja valamelyik modi ha megkérjük.


GrooveHero
(addikt)

Okay, csak szeretném tudni, hogy nem bánt vagy frusztrál, vagy nem is tudom hogy mondjam...ez a dolog, hogy ennyire rácuppantam a dolgokra? Jöhet priviben is a válasz :B


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Lol
Örülök, hogy végre mások is rákattannak a dologra. Mostmár ugyis itt a hangár, ősszel télen a dogfight, lassan talán beindul a "polgári" élet :)


GrooveHero
(addikt)

Okay, akkor örülök :C :R


Cifu
(nagyúr)
Blog

Egy picit azért átestél a paci túloldalára. :)

Számtalan esetben voltak / vannak ilyen esetek játékoknál, és azért sok fejlesztő csapatra igaz, hogy igyekszik figyelni a játékosok visszajelzéseire.

Én a Mechwarrior: Online esetében tavaly tapasztaltam ilyet, tényleg igyekeztek a fejlesztők, videók, Q&A sorozatok, hangulatteremtő hírfolyam, rengeteg interjú, videók, aztán zárt, végül nyílt béta. Ehhez képest bár megvettem ott is az alapító csomagot, jó ideje csak néha-néha belogolok, aztán pánikszerűen menekülök, mert az előre beígért dolgok közül sok nem, sok késve, jó pár dolog pedig nem úgy került bele, ahogy arról szó volt...

Az SC esetében ami engem már egy kicsit irritál, az Chris Roberts, ugyanis az elején még én is tudtam nevetni azon, hogy saját magáról nevezte el a játékbeli céget (Roberts Space Industries), meg ő mutatta be gyakorlatilag a teljes játékot, de most a Hangár bemutatónál az élő adást kb. 10 perc után lelőttem, mert elég volt már abból, ahogy ott szerepelteti magát. Túl sok a személyi kultusz, és ez már kezd ellenszenves lenni...

Ami amúgy meg én amiatt agóddom, hogy nagyon elharapódzó lett a pénzesség. Hónapok óta megy a vita, hogy az IDRIS korvett Pay-2-Win lesz-e, vagy sem, de akárhogy is, egy 1250$-os hajó már homlokráncolós esett...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Persze én is tisztában vagyok vele, hogy tökéletes játék nincs, nyilván ez sem lesz az. Viszont mivel gyakorlatilag mióta játszom egy ilyen űr mmora várok (RIP Star Wars Galaxies), ezért nekem még ha kicsit sánta és félszemű is tetszeni fog szerintem :)

A személyi kultusz, na igen, az ugye egyéni ki mennyit visel el, de hát ez van, lényeg hogy a játék legyen jó.

Azon én csak a fejem tudom csóválni, hogy van aki ennyit betol egy játékba, de szíve joga. Az Idrisről amúgy azt írták, hogy egy ilyet felszerelni/működtetni, és ha elveszted pótolni akkora költség( meg idő ), hogy kétaszer is meggondolja egy guild hogy beveti-e.

Ami engem jobban aggaszt az a Goons megjelenése...
Bár esélyes hogy joy rángatásban nem olyan ügyesek mint point and clickben.

[ Szerkesztve ]


Cifu
(nagyúr)
Blog

Melyik Goons? Mert az ős-Goons 2009-ben megszűnt. :D

Az eredeti Goonswarm-nak már régen leáldozott, a Goonswaffe meg hiába próbálta megmenteni a széteső szövetséget, nem járt sikerrel. Az, hogy pár olyan játékos, akik anno benne voltak a Goons-ba, megpróbálják itt is megvetni a lábukat, és az ős-Goons hírnevére próbálnak építkezni, az inkább szánalmas, mint aggasztó. :)

Ezzel együtt is femerül a kérdés, hogy a CCP trendjét veszi-e majd át Cloud Imperium Games, vagyis nem fog a játékosok dolgaiba beleszólni, vagy esetleg épp ellenkezőleg, tenni fog azért, hogy ne harapódzanak el a giga-corpok és az aljas lenyúlások...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Most megnyugtatál kicsit.
Amennyire tudom nem lesz annyira játékos uralta az univerzum, ez azért nem csak egy nagy játszótér, valamiféle történet is van mögötte.
Mondjuk érdekes a kérdés, hogy hol a határ, mert az még érdekes, hoyg mondjuk egy guild blokád alá vesz egy bolygót, de vajon meddig engedik elmenni őket.

Azt konkrétan mondták, hogy gatecamp nem lesz, azt semmiképp nem engedik, hogy ilyesmit lehessen.

Örömmel látom viszont, hogy lassan idetalálnak az emberek!

[ Szerkesztve ]

üzenetek