Star Citizen - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Ha lenne idő. Már Noobifire-t se láttam vagy 1 éve... :DDD


Szőrös 
(veterán)

A vod felkerül yt-ra, szóval bármikor megnézheted utólag.
Pro tipp: budi+wifi :DDD


Szőrös 
(veterán)

Ebben mondjuk van valami, de nézd a másik oldalát, legalább lesz mit csinálni a játékban. Nagyon sok új mmo-nál szerintem pont az a baj, hogy viszonylag hamar ki lehet pörgetni a tartalmat, aztán vagy marad az endgame content, ha van megfelelő, vagy mész a következő mmo-ra.

[ Szerkesztve ]


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Az egyetlen "MMO" amibe benne vagyok, az a World of Tanks és annak is az a tanulsága, hogy én soha többet nem akarok semmiben se grindelni annyit. Ezért nem lett semmi a World of Warships-ből, a War Thunder-ből és az Armored Warfare-ből se. Haverokkal marhultunk vele egy hétig vagy kettő, de mindnek az lett a vége, hogy ránéztem a WoT-ra és konstatáltam, hogy semmibe nem akarok még egyszer annyi időt beleölni.

Nyilván árnyalja a dolgot a jó történet és a felfedezés lehetősége, ezért kedvenc zsánerem a FarCry. Elég nagy pálya, hogy bőven legyen mit felfedezni de nem túl nagy, hogy kietlennek hasson. Utóbbi lehet a gondom SC-vel, ha megjelenik. Bár ott meg ugye nem kell úgy igazán felfedezni, csak felvenni 1-2 érdekesnek ható megbízást aztán meglesni mi van a helyszínen.

De persze nyugtával a napot. Amíg nem mondják ,hogy itt a vége, megjelentünk, addig ez mind képzelgés meg meddő vita, aminek csak feltételes alapjai vannak.


Diopapa
(addikt)

Én is szívesebben olvasom itt a történéseket. Nincs időm a DC-n függni naphosszat.


miqlas
(őstag)

Dettó! :R


Szőrös 
(veterán)

Akkor ez van, ez a fórum egy sivár pusztaság ahhoz képest, hogy dc-n mennyi hír és infó van. :(

[ Szerkesztve ]


Drenadar
(veterán)
Blog

a játékélmény a lényeg... ha a grindelés is jó, és élményt ad, nincs vele gond.

idővel a játékok is változnak a WOT régen nekem is adta, de most már nem lépek be...

ha meg amúgy sincs időd, mert inkább mondjuk már családozol, akkor el kell fogadni, hogy van jobb dolgod :)


miqlas
(őstag)

Havonta átpörgetem a dc-t, de amúgy meg ami ott megy, nekem túl sok! Kinek mi jön be!


Landon
(őstag)

Üdv urak - napokban kezdtem el az SC-t gyűrni és egy kérdésem lenne amire egyértelmű választ eddig nem találtam. A felvett contract-ok logout után elvesznek. Illetve alapvetően logout után minden progress-em elveszik és ha nem hangárba állok vissza akkor claim-elni kell a hajómat is minden alkalommal annak ellenére hogy a fedélzeti fekvő helyre befekszem és utána logolok ki. :( 2 éve írták meg hogy fekvő helyről logoutolni nagyon bugos meg és nem működik. Bár akkor már írták hogy hamarosan fixaljak. Ezek szerint még mindig nem jó?

Illetve ez normális, hogy minden logout után elvesznek a contract-jaim és egy adott contract-ba fektetett progress? Ez nagyban megnehezíti a dolgokat mert muszáj vagyok végig pörgetni egy contract-ok és utána hangárba repülni hogy elmentodjon a progress?

[ Szerkesztve ]


Drenadar
(veterán)
Blog

ha leszállsz egy hangárba akkor nem kell ágyban logoutolni egyszerűen csak lépj ki.
(űrállomás / városra vonatkozik ez)

hajó logout: jelenleg akkor műküdik talán megbízhatóan, ha az űrben pl om ponton lépsz ki úgy... gravitációba ne lépj ki úgy... van mikor megy, többnyire nem

jelenleg a progressek elvesznek kivéve a nagy eventek pl overdrive

viszont a reputáció nem veszik el! szóval ha befejezel egy questet, akkor azt befejezted máskor másik szeróün felveszel egy másikat és folytatod a reputáció gyűjtést.

[ Szerkesztve ]


Landon
(őstag)

Köszönöm! Akkor ha jól értem ha elkezdek egy contract-ot akkor azt mindenképp érdemes befejezni abban a sesssion-ben mert ha nem akkor az addig belefektetett idő kuka. :R

Wipe-nal in-game ccy-ből vásárolt hajók is elvesznek? Azt tudom hogy valós pénzért vásárolt cumok megmaradnak de ha jól értesültem akkor sajnos az in-game ccy-ből vásárolt dolgok elveszhetnek csak bízom benne hogy esetleg a hajókkal más a helyzet. :)

[ Szerkesztve ]


Drenadar
(veterán)
Blog

Köszönöm! Akkor ha jól értem ha elkezdek egy contract-ot akkor azt mindenképp érdemes befejezni abban a sesssion-ben mert ha nem akkor az addig belefektetett idő kuka
Igen, de ez se igaz teljesen :D
Ha ugyanarra a szerverre kerülsz vissza, ahonnan kiléptél (és nem volt ott 30k) akkor elméletben folytathatod a questet, pl a call to arms számláló biztos működik.
De inkább vegyük úgy hogy igen, ha a quest nem bugzódik be ott és befejezhető, érdemes befejezni. (ha nem fejezed be, akkor a reput vesztesz, mintha eldobnád).


Wipe-nal in-game ccy-ből vásárolt hajók is elvesznek? Azt tudom hogy valós pénzért vásárolt cumok megmaradnak de ha jól értesültem akkor sajnos az in-game ccy-ből vásárolt dolgok elveszhetnek csak bízom benne hogy esetleg a hajókkal más a helyzet.
Többféle wipe van. Teljes database wipe nem szokott sűrűn lenni, de ha olyan van akkor igen elveszik minden.
A nagyobb patch verziók előtt, az ingame vett hajók legyenek valahol le store -olva!
ha nem, akkor van esély rá hogy elveszhet a patch után.

Ha társasággal játszol, akkor könnyebb haladni, és ha újra venni kell hajót, akkor gyorsabban összejön a pénz. Discordon (stopposon) megtalálsz minket, ott szoktunk közös játékokat szervezni :)


Drenadar
(veterán)
Blog

3.23-ban ingame shopba kerül pár járgány:
Fury MX and Fury LX Lynx Rover Hull C Spirit A1 Cutter Scout and Cutter Rambler Syulen Spirit C1 SRV Storm and Storm AA SAN'TOK.YĀI X1 Base, X1 Force and X1 Velocity


nubreed
(veterán)

Szerintetek, az engineering gameplay mennyire teszi majd lehetetlenné a solo játékosok számára a nagyobb hajók kezelhetőségét? Tehát aki soloban nyomja leginkább az kénytelen lesz kis hajókkal nyomulni ezután és kész?


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Emlékeim szerint az elképzelés az, hogy fel kell bérelned NPC-ket pénzért a nagyobb hajókra.


nubreed
(veterán)

Lesznek NPC-k erre? Ezt nem tudtam. Hmm ha így lesz, az jó hír. :R


miqlas
(őstag)

... én is olvastam errõl, de ha azzal a lendülettel készülnek, mint az állatok, akkor talán a 3.34 körül meg is jelennek a verse-ben! ;]


nubreed
(veterán)

Már az engineer gameplay vagy az engineer npc-k? :D


Drenadar
(veterán)
Blog

erről még mindig nincs semmi konkrét.

Egyesek szerint csak roleplay lesz az engineering :P
Egyesek szerint esélytelen lesz egyedül nagy hajót irányítani, mert ha nem is kerülsz csatába akkor is elhasználódnak az alkatrészek... ha meg még lőnek is rád, és kigyullad a tűz, leáll ez az a a hajón, akkor kb esélytelen közben még vezetni is, stb.

Bennem nincs az az érzés hogy egyedül akarok majd játszani, sokkal jobb lesz csapatban tolni :)
és sztem az huszadrangú kérdés, hogy kinek a hajója, vagy hogy ki vezeti...


És igen lesznek bérelhető NPCk a játékban, de kérdés hogy most hogyan fogod nekik mondani hogy most neked mi kellene :D mit csináljanak...

[ Szerkesztve ]


duvi
(nagyúr)

Az jó, mert épp most érkeznek állatok a 3.23-al ;)


vaakuum
(addikt)

"És igen lesznek bérelhető NPCk a játékban, de kérdés hogy most hogyan fogod nekik mondani hogy most neked mi kellene :D mit csináljanak..."

Ennek egy erősen egyszerűsített verzióját már a Warframe játékban is megoldották. Bizonyos tevékenységekre (lehet olyan, aki segít lőni/vezetni, aki a védelemért felelős ha betörnek a hajódra illetve a technikai személyzet, aki tüzet olt, sérülést javít.) vannak skill értékeik, te meg eldöntöd, mire osztod be őket a hajón azzal a skill-settel (amit esetleg idővel fejleszteni is lehet náluk).
Gunnereket pl. simán kellene tudni felfogadni, akik lőnek... ha tréningezed őket, akkor meg sokkal gyorsabban célra állnak és pontosabban lőnek. Közelharcosok is mászkálhatnak a hajón, akiket szükség esetén bolygón is lerakhatsz valami hozd-ide-vidd-oda, mentsd-meg- őket vagy győzd-le-a-kalózokat típusú küldihez. Technikusnak sem látom akadályát... nem kell mindent nulláról kitalálniuk a fejlesztés során, vannak elemek, amiket felhasználhatnak már működő más játékokból.


miqlas
(őstag)

Igen, tudom! :R Persze az állatokat sem a 3.19-el lengették be, ha jól emlékszem! ;]

üzenetek