Suzuki topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


bali79
(tag)

Ezt te sem gondolhatod komolyan :F


Szeke
(senior tag)

Köszönjük az indokolt, tényekkel alátámasztott érvelésed :(

(nem mindenki tud drága új autót venni).


steve@prhw
(őstag)

1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.

Asszem az apróbetűt kihagytad.... Valahogy így van: 72 hónapos részletnél 12 hónapig fizeti felét.
Azt azért ugye nem gondoltad komolyan, hogy a kereskedő / gyártó a két szép szemedért bukni fog az autón? :DD
Nagyon keményen bele van ez kalkulálva az árba / törlesztésbe. Kolléga vett opelt, mondták, h kezelési költség meg kamat nélkül van, mert 60-70%-ot lefizetett. Rákérdezett, mi lenne, ha kp-ban lenyomná a többit, azt mondták, akkor 5-6%-ot engednének az árból.... Itt a kamatmentes kölcsön fedezete...:D


csibor
(őstag)

Magánvélemény nekem a vagonr szimpatikussab mert jobban variálható a hátsó része.De szerintem gondolkodj el azon 4 vagytok+csomagok,ehez az ignis kicsinek tünik.


Jam-Master J
(aktív tag)

Én már mentem Wagonerpozitívval is és Ignisszel is.
Én is a Wagonerre voksolok. Sokkal kényelmesebb és tényleg jobban lehet bele pakolni.

Egyébként pedig SWIFT RULEZ!! Nem véletlenül volt a legnépszerűbb autó...


joey7
(őstag)

amnnyibe kerül egy suzuki annyiért már AUTÓT is lehet kapni,de ha meg akarsz halni abban a szarban,akkor csak tessék; a legrosszabb törésteszteket a szuzuki produkálja.Ez egy nagy rakás sz@r! :(


-SeveN-
(aktív tag)

Soha nem ertettem miert vesz annyi ember uj suzukit.
Annyi penzert mar lehet kapni 1-2 eves autot is. :DDD

A legszornyubb, hogy magyarorszagon senki sem nezi a toresbiztonsagot. AZ IGNIS mar picit jobb, mint a SWIFT v, WAGON-R, de a csaladomat 1ikbe sem ultetnem.


csibor
(őstag)

Swift volt 2 1.0 3ajtós m.japan ez hiányzik.4 ajtós glx 2001-es magyar na ez nem hiányzik,a japán és a magyar összeszerelés között van egy kis külömbség.


-SeveN-
(aktív tag)

vaze. u.a. irtam. Tehat igazunk van. :C


a_tesz
(Korrektor)
Blog

már rég nem a swiftről van szó... a wagonr+ nak igenis jó töréstesztje van, nem veszélyesebb, mint bármelyik másik 5-6 éves fejlesztésű kisautó, az ignis pedig a wagonr+ padlólemezére épül (szépen be is mutatták a totalcarban)


csibor
(őstag)

Suzukit azért vesz az ember mert olcsó fentartani,és anyira nem szar.


steve@prhw
(őstag)

Ja, egyik egyetemi kiegészítős szaktársam nagyszülei felszámolták a családi gazdaságot, és mind a 3 unoka kapott egy-egy táliát. Kp-ban fizettek, a harmadiknak kb. csak a felét kellett kifizetni :D Kamatmentes kölcsön...:DD
Az a gond, hogy sok ember beleveti magát a hitelbe, és nem is száll ki belőle. (Ismerős leadja a 2 éves, 16ekm-t futott astráját, hogy vegyen egy merivát. Törlesztőrészlet kicsit nőtt+újraindult az 5 év... És elhiszi, hogy nem bukott semmit... Egészségére...)
Azt kell tisztázni, mire kell az autó. Városi közlekedésre egy használt 1.0-s swiftnél jobb nem nagyon van. Igénytelen, keveset eszik, szerezhető alkatrész. Ha jellemzően városon kívül, sokat hajtják, akkor meg egy nagy diesel... Az ilyen kis autó hiába új, azért egy nagyobb kasztnis régi csúnyán elbánik vele...
Bátyámnak van egy 26 éves 123-as mercije... 3.0 diesel... Veszélyes! Elcsapott egy németjuhász kutyát (:O szegény hülye kutyus, nőzni indult az út túloldalára), ez kb. két perc munkát hozott magával: vissza kellett hajtani a köténylemezt. Most ezt gondold el egy műanyag lökhárítós autóval.. kb. 200 eHUF ugrott... Ja, és kb. akkora a motorháztető, mint egy suzuki alto..:DD
Szóval azt vedd figyelembe, hogy nem csak a kölcsön van! A kötelező szervíz és az ilyen kisebb malőrök (leviszik a tükröd, meghúzzák az ajtót, előlről / hátulról nekitolatnak, kutya-szarvas...) hamar kirántanak súlyos tíz- és százezreket a zsebedből...
Én egy 17 éves fiestát hajtok, múltkor egy szűk utcában a szembejövő kikerült egy autót, de egy kicsit elmérte a dolgokat, és levitte a tükröm. Illetve az üveget kitörte benne. 400 Ft (!!) volt bele a tükörlap.. Persze nem állt meg, de gondolhatjátok, hogy ezért nem mentem a rendőrségre...
Bocs az offokért, de szvsz az új autó nem befektetés, azon mindenképpen csak buksz, mérlegelni kell a lehetőségeket, és ahhoz igazítani az igényeket. Sajna a társadalom nagy része nem így tesz, és rohan a hitelért... Ha gond van, akkor meg sír....


Yutani
(nagyúr)
Blog

Egy jólfelszerelt Logan áráért már autót is lehet kapni...


-SeveN-
(aktív tag)

uj atorol beszelunk, nem 5-6 evesrol. Pont errol van szo, 5-6 eves technologoia.


joey7
(őstag)

Istenem,ha az emberek a Totalcar tesztjei alapján ítélnék meg az autókat,illetve vennének...én nem akarok vitatkozni,meg offolni a topikot hiszen nem az volt az alapkérdés,h suzuki vagy más autó,szóval csak figyelmeztetni akartam;gondolkodjunk már egy kicsit! :U


kymco
(veterán)
Blog

A swift valóban nem a legbiztonságosabb autó, de az legenda, hogy a legrosszabb törésteszteket produkálja. A technológiai szinvonala sok esetben megelőzte a korát, de sajnos a konstrukció fölött eljárt az idő, ez tény. De figyelemreméltó, hogy az Ignis alapból ABS-szel van (a kétmillás fapados is.)
Ezt nem mondhatja el magáról sem a Renault sem a Skoda stb.....


joey7
(őstag)

lehet,h olcsóbb sok autónál,de iszonyú sok hátránya van,többekközt a biztonság terén, ami elgodolkodtatóvá teszi,h annyi pénzért sokkal jobb kocsit lehet venni.


a_tesz
(Korrektor)
Blog

jó ezt elírtam, nem érthető teljesen, amit akartam. csak arra gondoltam, hogy az volt jól bemutatva, hogy az ignis a wagonr+ padlólemezére épül...

-SeveN-: akkor te egy yarist, vagy 206ost, vagy corsát se vennél meg, ha egyébként jó lenne, csak mert 5-6 éves tervezés?hát bocs, de erre nem igazán tudok mit mondani...bocs a neved javítottam...

[Szerkesztve]


-SeveN-
(aktív tag)

felre ertettel.

Ha veszek 1 pl 1 206ost, az 4 eves auto, 5-6 eves tecnologoia, ezzel tisztaban vagyok, ezt is varom el tole.
WagonR uj auto, szinten 5-6 eves tecnologia, nem adok erte penzt. Akkor mar a 206.

ja most latom. Te tervezest irtal, en meg tecnologiarol beszelek.

A tervezes : izlesek es pofonok
A tecnologia: tenyek

[Szerkesztve]


joey7
(őstag)

szive-joga mindenkinek,h mit vesz,de sztem mindenképpen érdemes körülnézni,főleg ebben az esetben,ha kevés a zseton. :U az a baj,h úgy gondolkonak sokan,h suzukit tök jó áron extrahegyekkel,kedvezmények tömkelegével lehet venni,az ezeréves wartyogót csillagászati áron beszámítják,mi kellhet még? csakhogy a részletekben van elásva a kutya.kiderül,h az olcsó nem is olyan olcsó,kényelmetlenek az ülések,stb... Én azt mondom alaposan szét kell nézni vásárlás előtt,tájékozódni,mert nem mindig a legolcsóbb a kifizetődő hosszútávon...
A Renault-t inkább hagyjuk; az egyik legtöbb problémával rendelkező autómárka.
A Skoda ellenben jó választás lehet.Akárcsak a Chevrolettek(Daewoo)

üzenetek