Nekem elfogadható, mert cserébe sok mosolygást kapok a csipszelt turbóbenyától.
Suzuki topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/own/tboldi.gif)
tboldi
(nagyúr)
![](/dl/faces/own/hemaka.gif)
hemaka
(nagyúr)
Azon röhögtem én is, hogy még arra sem veszik a fáradtságot, hogy átrajzolják azt a plasztik szart... Ugyanaz a középső műanyagelem a két ülés között, mint a régi sportomban, nevetséges.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/axe.gif)
simonjoe
(őstag)
...nem lenne ez probléma, ha az árát is úgy pozícionálnák.
![](/dl/faces/own/qtya123.gif)
Qtya123
(őstag)
Plusz amire a márkaszervizek szerint is sok panasz jött a Cross esetében, hogy a szellőző szürke színű kerete főleg este bizonyos helyzetekben zavaróan visszatükröződik a visszapillantóban és jó lenne, ha nem ilyen színű lenne.
De ez a tükröződés a belinkelt cikkben is jól látható fényes nappali képen: [link]
De neeeem, továbbra is a 2013 óta jelen lévő szürke.
És ezt nem lehet arra fogni, hogy ennyi pénzért ez jár. Én is szeretem a Crosst, jó autó, oké, hogy megbízható, de érdekes látni, hogy mennyire szarnak bele mindenbe és kezd elmenni mellettük az idő fejlesztések terén, a konkurencia meg zárkózik fel, lép tovább. Suzka meg csak árban lép tovább.
Ez eddig elég volt nekik, de a jövőben változhat a dolog.
Mondjunk minden rosszban van valami jó, ha valami műanyag mütyür eltörik, karcos lesz, lehet szerezni bontottat egy bármelyiket generációs törött autóból.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/slett27.gif)
slett27
(addikt)
Nem igazán tudom....az biztos hogy megbízhatóságban nincs párja a Suzukinak ezt régóta bizonyítja (most tekintsünk el az anyaghasználattól komforttól). De egy ilyen fogyinál biztos nem jöhet számításba egy dízel ? Kis dízel mehet városba is (1.3-1.4 MultiJet / TDI). Én értem hogy nagynyomású, kettőstömegű, turbó, porlasztócsúcsok, DPF ezek eléggé nagy költségek, DE fogyasztásban hosszú távon azért visszajön. Nem mindegy hogy havi ~1200-1500km-en 7-8l/100 vagy 4-5l/100. Évi 400-500e Ft. Persze ennél a pontnál már vallási problémába csap át amit írtam.
Mindegy, ez nem az a topic. Off vége.
Mondjuk amíg kb. a szalagról viszik el az emberek a Suzukit persze, hogy nem lesz változás. Olyan ez mint a GD Jazz, viszik az emberek ha van jobb, ha nincs.
Érdekes az az elem rész, engem pont nem zavar. B autómnál a váltó körül van ilyen tükröződőt, na az tényleg fényes és durva
Amikor ennyire nagy a fogyasztás ott valószínűleg lényegtelen, hogy most az 6L vagy 10L éppen. Lásd a példámat, elektromos lenne a legjobb városban rohangászni, de 1M-ból amit ér a B autóm mit veszek? Semmit. Éves 4e km megy most bele, ott igazából nálam nem számít, hogy az 6L vagy épp 10L.
![](/dl/faces/own/slett27.gif)
slett27
(addikt)
Igen, azt vettem észre hogy a kis vasaló swift is ha nincs tojás a gázpedál alatt akkor 7.2-7.5l/100 simán megvan. Ezt sem mondanám takarékosnak az 1.3-as motorhoz (M13A). Rég volt amikor a ~785kg 1.0-ás swift hozta a 4.5l-t.
Suzuki meg a dizájn az két külön fogalom.
![](/dl/faces/axe.gif)
simonjoe
(őstag)
Ha szétnézel a nem EU piacra szánt "példányok" között, van meglepetés! Szerintem a Kizashi sem volt csúnya, a többit meg tényleg hagyjuk.
Kiábrándításul a 14 millás VW is tudja a csillogást az ablaknál, csak ott nem a szellőző, hanem a műszerfal széles dekor fémcsík betéttől...
Kizashi mondjuk kivételesen jól nézett ki, lehet ott normáis dizájner csapatot alkalmaztak.
![](/dl/faces/own/hemaka.gif)
hemaka
(nagyúr)
Az a blokk meg az M16A is 20+ éves konstrukció, szóval nagy csodák nincsenek, Ott az volt a lényeg, hogy tartós legyen, nem az, hogy 4 liter egyen.
![](/dl/faces/own/slett27.gif)
slett27
(addikt)
"Kizashi sem volt csúnya..." csak 1M-val lenne olcsóbb.
![](/dl/faces/own/amd_power.gif)
AMD Power
(titán)
Az SX4 a maga idejében új korában... Nagyon szép és formás volt. Mondjuk az is tény,hogy egy Olasz férfi tervezte.
![](/dl/faces/own/amd_power.gif)
AMD Power
(titán)
Vicc az egész. Amikor jött az új S-Cross, nagyon vártam az új belteret. Kàr volt. 10 éves design. Szinte változatlanul.
2013
2024
![](/dl/faces/own/jadro.gif)
Jadro
(veterán)
Ezért kell 20 éves autóról váltani és lesz előrelépés 😁
![](/dl/faces/own/tboldi.gif)
tboldi
(nagyúr)
Mondjuk városban a pici dízel sem fogyaszt kevesebbet, saját tapasztalat: a 1.3 Multijet (90 pacis, változó geós turbós verzió) rendre 7-8 litereket hoz Móváron. Persze ha sikerül kiszabadulni vele a városból, akkor körülményektől függően 5,3-5,7 literes intervallumban mozog jellemzően.
Az az 1.3 Multijet nekem egy D Corsaban volt, a 75 lovas. Valaki katasztrófa az a motor. 6 -7 liter volt a fogyasztás teljesen mindegy mit csináltam vele. És még lomha is volt
![](/dl/faces/own/tboldi.gif)
tboldi
(nagyúr)
VGT-vel és 90 pacival/200 Nm-rel* már egész kellemesen mozgatja az 1,1 tonnás Lancia Ypsilont. Bár nemtom, Opelék saját váltót használtak-e, de ha pocsék az áttételezése, amiatt is érezhetted lomhának.
*A klasszikus, adagolós VW 1.9 TDI, amit oly sokan imádnak, pont ennyit tud.
[ Szerkesztve ]