Suzuki topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


tboldi
(nagyúr)

Nekem elfogadható, mert cserébe sok mosolygást kapok a csipszelt turbóbenyától. :))


hemaka
(nagyúr)

Azon röhögtem én is, hogy még arra sem veszik a fáradtságot, hogy átrajzolják azt a plasztik szart... Ugyanaz a középső műanyagelem a két ülés között, mint a régi sportomban, nevetséges.

[ Szerkesztve ]


simonjoe
(őstag)

...nem lenne ez probléma, ha az árát is úgy pozícionálnák.


Qtya123
(őstag)

Plusz amire a márkaszervizek szerint is sok panasz jött a Cross esetében, hogy a szellőző szürke színű kerete főleg este bizonyos helyzetekben zavaróan visszatükröződik a visszapillantóban és jó lenne, ha nem ilyen színű lenne.

De ez a tükröződés a belinkelt cikkben is jól látható fényes nappali képen: [link]
De neeeem, továbbra is a 2013 óta jelen lévő szürke.

És ezt nem lehet arra fogni, hogy ennyi pénzért ez jár. Én is szeretem a Crosst, jó autó, oké, hogy megbízható, de érdekes látni, hogy mennyire szarnak bele mindenbe és kezd elmenni mellettük az idő fejlesztések terén, a konkurencia meg zárkózik fel, lép tovább. Suzka meg csak árban lép tovább.

Ez eddig elég volt nekik, de a jövőben változhat a dolog.

Mondjunk minden rosszban van valami jó, ha valami műanyag mütyür eltörik, karcos lesz, lehet szerezni bontottat egy bármelyiket generációs törött autóból. ;]

[ Szerkesztve ]


slett27
(addikt)

Nem igazán tudom....az biztos hogy megbízhatóságban nincs párja a Suzukinak ezt régóta bizonyítja (most tekintsünk el az anyaghasználattól komforttól). De egy ilyen fogyinál biztos nem jöhet számításba egy dízel ? Kis dízel mehet városba is (1.3-1.4 MultiJet / TDI). Én értem hogy nagynyomású, kettőstömegű, turbó, porlasztócsúcsok, DPF ezek eléggé nagy költségek, DE fogyasztásban hosszú távon azért visszajön. Nem mindegy hogy havi ~1200-1500km-en 7-8l/100 vagy 4-5l/100. Évi 400-500e Ft. Persze ennél a pontnál már vallási problémába csap át amit írtam. :D

Mindegy, ez nem az a topic. Off vége.


szabonagyur
(félisten)
Blog

Mondjuk amíg kb. a szalagról viszik el az emberek a Suzukit persze, hogy nem lesz változás. Olyan ez mint a GD Jazz, viszik az emberek ha van jobb, ha nincs.

Érdekes az az elem rész, engem pont nem zavar. B autómnál a váltó körül van ilyen tükröződőt, na az tényleg fényes és durva :D


szabonagyur
(félisten)
Blog

Amikor ennyire nagy a fogyasztás ott valószínűleg lényegtelen, hogy most az 6L vagy 10L éppen. Lásd a példámat, elektromos lenne a legjobb városban rohangászni, de 1M-ból amit ér a B autóm mit veszek? Semmit. Éves 4e km megy most bele, ott igazából nálam nem számít, hogy az 6L vagy épp 10L.


slett27
(addikt)

Igen, azt vettem észre hogy a kis vasaló swift is ha nincs tojás a gázpedál alatt akkor 7.2-7.5l/100 simán megvan. Ezt sem mondanám takarékosnak az 1.3-as motorhoz (M13A). Rég volt amikor a ~785kg 1.0-ás swift hozta a 4.5l-t. :D


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Suzuki meg a dizájn az két külön fogalom.


simonjoe
(őstag)

Ha szétnézel a nem EU piacra szánt "példányok" között, van meglepetés! Szerintem a Kizashi sem volt csúnya, a többit meg tényleg hagyjuk.


burgatshow
(veterán)
Blog

Kiábrándításul a 14 millás VW is tudja a csillogást az ablaknál, csak ott nem a szellőző, hanem a műszerfal széles dekor fémcsík betéttől... ;]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Kizashi mondjuk kivételesen jól nézett ki, lehet ott normáis dizájner csapatot alkalmaztak.


hemaka
(nagyúr)

Az a blokk meg az M16A is 20+ éves konstrukció, szóval nagy csodák nincsenek, Ott az volt a lényeg, hogy tartós legyen, nem az, hogy 4 liter egyen.


slett27
(addikt)

"Kizashi sem volt csúnya..." csak 1M-val lenne olcsóbb. :O


AMD Power
(titán)

Az SX4 a maga idejében új korában... Nagyon szép és formás volt. Mondjuk az is tény,hogy egy Olasz férfi tervezte. ;)


AMD Power
(titán)

Vicc az egész. Amikor jött az új S-Cross, nagyon vártam az új belteret. Kàr volt. 10 éves design. Szinte változatlanul.

2013

2024
:U


Jadro
(veterán)

Ezért kell 20 éves autóról váltani és lesz előrelépés 😁


tboldi
(nagyúr)

Mondjuk városban a pici dízel sem fogyaszt kevesebbet, saját tapasztalat: a 1.3 Multijet (90 pacis, változó geós turbós verzió) rendre 7-8 litereket hoz Móváron. Persze ha sikerül kiszabadulni vele a városból, akkor körülményektől függően 5,3-5,7 literes intervallumban mozog jellemzően.


eddie17
(addikt)
Blog

Az az 1.3 Multijet nekem egy D Corsaban volt, a 75 lovas. Valaki katasztrófa az a motor. 6 -7 liter volt a fogyasztás teljesen mindegy mit csináltam vele. És még lomha is volt :N


tboldi
(nagyúr)

VGT-vel és 90 pacival/200 Nm-rel* már egész kellemesen mozgatja az 1,1 tonnás Lancia Ypsilont. Bár nemtom, Opelék saját váltót használtak-e, de ha pocsék az áttételezése, amiatt is érezhetted lomhának.

*A klasszikus, adagolós VW 1.9 TDI, amit oly sokan imádnak, pont ennyit tud.

[ Szerkesztve ]

üzenetek