/*Változatos feladatok - Kötetlen munkaidő - Home Office */
Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező befektetési társaság, mely hazai leányvállalatának feladata magyarországi befektetési lehetőségek felkutatása, átvilágítása és tranzakciók lebonyolítása. Jelenleg új munkatársukat keresik, személyi és vezetői asszisztens pozícióra.
Feladatok: • Ügyvezető munkájának támogatása
• Ügyviteli feladatok ellátása
• Partnerekkel való kapcsolattartás
• Találkozók/utazások szervezése • Időpontok egyeztetése
• Feljegyzések/összefoglalók készítése megbeszélésekről angol és magyar nyelven
• Dokumentumok fordítása angol/magyar viszonylatban belső használatra (nem szakfordítás)
• Prezentációk készítése
• Szerződések/egyéb dokumentumok előkészítése, iktatása, nyilvántartása
• Hivatali ügyintézés
Kulcs kompetenciák
• Minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• MS Office alklalmazások ismerete
• Online kommunikációs eszközök és platformok ismerete (MS Teams, Zoom, Google Meet)
Szükséges softskillek:
• Kiváló kommunikációs képességek
• Precíz, pontos munkavégzés
• Jó problémamegoldó képesség
Előnyt jelent
• Felsőfokú végzettség
• Jogosítvány
Szükséges nyelvtudás
Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Heti óraszám
40
Munkavégzés helye
Budapest, 11. kerület
Amit a megbízónk kínál
• Versenyképes fizetés
• Kötetlen munkaidő
• Home Office lehetőség
Szükséges dokumentumok
Szakmai önéletrajz
Adatkezelési tájékoztató: https://schonherzbazis.hu/documents/adatkezelesi_tajekoztato.pdf
Jelentkezés itt: https://bit.ly/3Bg4bgG