Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Alusky
(aktív tag)

Sokkal jobb a doboz forma, nem véletlenül a melósautók doboz alakúak a mai napig, csak szar a légellenállása. Hiába van jól hely az egyterű doboz formával, nem lesz érdemben jobb a fogyasztása a suvhoz képest. A rövid orrt azért nem szeretik, mert nehéz könnyen jó töréstesztet csinálni vele. A sok domborulat meg az emberek szeme miatt kell. Mondjuk a két linkelt fotó csalóka, mert közel sem azonos motorteljesítmény van a tető alatt a franciánál meg a BMW-nél, az 1.6 szutyokbenzin a vékonyka radiátorral, klíma nélkül az a BMW-nél is elférne harmadakkora tető alá.
Középútnak a kombik voltak amik egész jók voltak ebben, el is fértél, nem is volt magas, pakolni is lehetett bele, de aztán ezeket is elkezdték csepp alakúra szopni a légellenállás javítása miatt meg a töréstesztek vastagítottak minden merevítést és bukott a pakolhatósága.

És valóban én is nem egyszer érek utol suv tulajt aki 0.1-gyel megy át a fekvőrendőrön. Akkor minek vette? Ja, hogy drága a futóművet javítani, akkor meg nem a pénztárcához való kocsiban ül...
Hiába, az emberek ilyenek. Környezetvédelem a legeleje óta csak biznisz meg húzóerő, marketing, nem valós cselekedet.

Ellenkezőjére is van példa, van ismerősöm aki szedánba hordja a fűkaszás melóihoz a szerszámokat meg vannak helyek ahova felmenni se tud vele és kézben viszi inkább, hiába mondtam neki vegyen egy 4x4 furgont ami erre való, kipróbálhatja az enyémet is, de hát neki meg szedán kell... :F

[ Szerkesztve ]

üzenetek