Sziasztok, nincs itt véletlenül olyan, aki értelmezni tudja ezt a logot?
A szolgáltatós Router van összekötve egy TPlink Routerrel (AP módban). Néha meghülyül a TP, amikor a szolgáltatós eszköz újraindul, vagy a TP-t kikapcsolom majd vissza. Ilyenkor elsőre nem lesz jó a kapcsolat, eldobálja a ping csomagokat.
Megint újra kell indítanom a Szolgáltatós Routert (miközben a TP már be van kapcsolva) és utána lesz csak jó. Tudom nem sokat ér a Log, de hátha elárul valamit hol lehet a gond. Pont most 1-2 órája indult újra magától a szolgáltatós Router (1-2 hetente magától csinálja) és utána már nem volt jó a TP.
0days, 00:02:27, [lan]ip is zero
0days, 00:02:28, [mcastproxy]Lan dev not find
0days, 00:02:29, [lan]renew mainLan--->eth0
3days, 21:06:19, [mcastproxy]Lan dev not find
3days, 21:06:19, [dhcps]IP(C0A80015) not in dhcp pool or equal to server ip, ignore!!!
3days, 21:06:19, [lan]ip is zero
3days, 21:06:20, [dhcps]Send OFFER with ip 192.168.0.100.
3days, 21:06:20, [dhcps]Send NAK to 0, lease ip c0a80064.
3days, 21:06:21, [mcastproxy]Lan dev not find
3days, 21:06:21, [lan]can't find arp entry
3days, 21:06:23, [lan]can't find arp entry
3days, 21:06:25, [lan]can't find arp entry
3days, 21:06:27, [lan]can't find bridge cache entry
3days, 21:06:29, [lan]can't find bridge cache entry
3days, 21:06:31, [lan]can't find bridge cache entry
3days, 21:06:33, [lan]renew mainLan--->eth0
[ Szerkesztve ]