Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Xpod
(addikt)
Blog

Ez nem áldozat hibáztatás. Ez lustaság (nem akarják üzemeltetni az eszközöket), tudás hiány (nem jártak utána, hogy kell mobil eszközt üzemeltetni), anyagiasság (nem veszik meg a szükséges szoftvert).

De akkor hagy kérdezem meg. A gyártó hogy bizonyosodjon meg arról, hogy valóban azt iskoláé-e az iPad? Ha még az AppleID sem az iskolához tartozik mi alapján azonosítsa be a gyártó a kérés jogosságát? Mi a helyzet az adatvédelemmel?

A végfelhasználók lustaságát szerintem nem a gyártó megerőszakolásával kellene ellensúlyozni.

Több éve üzemeltetünk egy iskolának közel 200 db iPad-et, meg kb 100 db számítógépet, és szervereket. Soha nem volt ilyen problémánk, mert megveszik azokat a licenceket amik ehhez kellenek és meg vannak fogalmazva a konkrét üzemeltetési szabályok. (Eszköz aktiválása, tanár-diák profil, jogosultságok, applikáció lista, stb.)

üzenetek