Windows 11 - OS, alkalmazások fórum

üzenetek

hozzászólások


Evil Snowman
(őstag)
Blog

Sziasztok,

segítség kérése kapcsán írok. Adott párom Razer Book 13-as laptopja, ami az elmúlt 2 hónapban olyan hibajelenséget produkál, hogy bármilyen BT headset-el csatlakozunk hozzá (AKG Y500, Razer Hammerhead Wireless X, Samsung Galaxy Buds), a gép előtt ülve, csupán a fejünket forgatva elkezd szakadozni a hang. Ha 2 méternél távolabb megyünk a laptoptól akkor teljes mértékben elmegy a hang, ugyanakkor a BT kapcsolat nem szakad meg.

Amiket eddig elvégeztem a hiba kizárása céljából:

- 0-ról újratelepítettem a Windows 11-et
- összes Windows frissítést feltelepítettem
- Intel oldaláról felraktam a legfrissebb (23.40.0.2) drivert
- az érintett BT headset-eket két másik laptopon (Razer Blade 15, MacBook Air 15 M2) leteszteltem, ahol hiba nélkül működnek
- windows féle hibakereséses folyamaton túl vagyok
- services.msc-ben újraindítottam a Bluetooth- hangátjáró valamint a Bluetooth-támogatási szolgáltatás folyamatot
- újratelepítettem az Intel oldaláról a BT drivert

Bármi egyéb esetleges ötlet arészetekről, ami SW oldali lehet, vagy kezdjek el megbarátkozni az esetleges HW oldali hiba tényével?

Előre is köszi a választ. :R

üzenetek