Kb egy-másfél óra múlva elérhető lesz a második futam.
Túraautó topik - Sport, életmód, utazás, egészség fórum
hozzászólások
Type-R
(őstag)
A másodikat sajnos nem láttam, csak az elsőt, az se volt olyan rosz, főleg Priaulx és Müller csatája.
aesir
(veterán)
Én meg azt nem, csak sajnos a befutót. Nézd meg, azért tettem fel
neduddki
(nagyúr)
HI!
Az az autolso kanyar kornyeke ''kicsit'' erdeks volt... kar hogy pont a kedvencek szalltak el...:- (((
De mi az hogy 3sec mert 10sec meg oke, na de 3????? /besztos merlegeltek hogy aze elso ne de masoidk lehessen en esen meg a szegyen a gyariakkal... ehhh kisse kojjabb es korektebb hozzaallast!!!!:- (((/
udv
neduddki
Dodge_Dealer
(tag)
Hogy áll most a bajnokság? Melyik verseny jön?
Sajnos úgy május óta nem követem
aesir
(veterán)
Vasárnap Oschersleben WTCC-futam, az egyik legszemetebb pálya, tömény izgalmakat várok
aesir
(veterán)
Alessandro Zanardi megnyerte a második futamot !!!!!
Majdnem sírtam örömömben
aesir
(veterán)
Hááát, nem akámilyen futam volt. Egyik érdekessége, hogy Jordi Genének odaadták az új Seat Leon Cuprát, ami elég versenyképesnek tűnik. Pl a második futamban az összes Alfa mögötte végzett (4. lett), és a futam első felében látványosan gyorsabb volt a BMW-nél. Következő futamon már az összes Cordobát erre cserélik
Következő futam: Istanbul-Park, szeptember 18, nehogy lemaradj megint
JoHnni
(senior tag)
Az biztos hogy ez a futam beirodott a sporttörténelembe. Nagyon örültem amikor Zanardi nyert, nagyon megérdemelte, viszont az alfák nem szuperáltak, ez baj. Na majd a törököknél
aesir
(veterán)
Istanbul nagyon gumigyilkos, nem tudom az Alfák mennyire fognak elfogyni.
Érzésem szerint a hátsókerekesek fölényben lesznek, bár ne legyen igazam, jobb lenne ha jobban ott lennének.
Ami érdekes lesz, az összes Seatot lecserélik az új Leon Cuprára. A hosszú szakaszok miatt talán végre a Chevyk is kipörgik magukat.
neduddki
(nagyúr)
HI!
NA a futam eurisportos magazinja felveve ha ijjenekket mondtok akkor igyexem ra hamarabb idot tanani a megnezesre:- )))
udv
neduddki
aesir
(veterán)
Valencia Qual:
1 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:01:42.778
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:43.093 +0.315
3 43 Dirk MULLER (BMW 320i ) 10 00:01:43.277 +0.499
4 21 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:43.295 +0.517
5 8 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:01:43.326 +0.548
6 7 Augusto FARFUS JR. (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.361 +0.583
7 42 Jorg MULLER (BMW 320i ) 11 00:01:43.487 +0.709
8 2 Gabriele TARQUINI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.598 +0.820
9 5 Antonio GARCIA (BMW 320i ) 13 00:01:43.599 +0.821
10 22 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:43.695 +0.917
11 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:43.716 +0.938
12 23 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:43.749 +0.971
13 6 Fabrizio GIOVANARDI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.777 +0.999
14 29 Stephane ORTELLI (SEAT Toledo Cupra ) 10 00:01:43.853 +1.075
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320i ) 12 00:01:43.880 +1.102
16 27 Adriano DE MICHELI (Honda Accord Euro R ) I 9 00:01:43.969 +1.191
17 28 Carl ROSENBLAD (BMW 320i ) I 11 00:01:44.145 +1.367
18 14 Thomas KLENKE (Ford Focus ) 11 00:01:44.211 +1.433
19 12 Marc CAROL (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:01:44.245 +1.467
20 16 Michael FUNKE (Ford Focus ) 12 00:01:44.287 +1.509
21 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320i ) 12 00:01:44.394 +1.616
22 34 Tomas ENGSTROM (Honda Accord Euro R ) I 14 00:01:44.454 +1.676
23 3 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:44.925 +2.147
24 30 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) I 12 00:01:44.946 +2.168
25 32 Marc HENNERICI (BMW 320i ) I 9 00:01:45.007 +2.229
26 31 Giuseppe CIRO (BMW 320i ) I 11 00:01:45.072 +2.294
27 40 Polo VILLAAMIL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:45.499 +2.721
Első futam 15.10
Második 16.15