2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
Tesztkonfig, teszt módszer
A következő konfiguráció állt rendelkezésemre a tesztelés során
AMD Phenom II X4 945 (3Ghz)
AMD Radeon R9 270 2Gb, OC (1050/1500)
16Gb DDR3 1333 MHz
Samsung 850 Pro 128Gb SSD
Az FPS értékeket FRAPS segítségével gyűjtöttem, MSI Afterburner-rel pedig a GPU/CPU kihasználtságot.
A tesztelés mindig ugyanazon mentéstől indult és ugyanazt próbáltam csinálni, ugyanannyi ideig a játékban. Minden felbontáson három alkalommal végeztem el az adatgyűjtést, és a mérési eredményeket átlagoltam.
Tudom, ez így nem túl "szintetikus", viszont szerintem jobban megmutatja, mire is lehet számítani.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.