üzenetek

hozzászólások


janos666
(nagyúr)
Blog

Mire felgörgeted ezt a küldetésszálat, lesz pár sárkánykoponyád és a világot is megmentetted kétszer. :DDD
Szokás szerint érdekes és alapos iromány. :R

A cikken felbuzdulva kíváncsiságból kipróbáltam a Doom-ot. A hangzás lenyűgöző (nagy a dinamikatartománya és felbontása is: megdolgoztatja a sub-ot, de nem gerjeszti/ropogtatja), a kép viszont nekem nagyon fura. :U
Hiába kapcsoltam KI (már mániákusan is) a Motion Blur-t, Chromatic Aberration-t és DOF-ot, Sharpening-et és Grain-t, illetve próbaképp még a TSSAA-t is (a többi AA módot meg se néztem), illetve húztam fel 8x-ről 16x-re az AF-et (az Ultra preset-et kezdtem szerkeszteni), valamiért erősen távollátó a játékos karakterem még azután is, hogy felvette a szuper-sisakját (amiben igazán lehetne szemkorrekció is). Mármint álló helyzetben is néhány méterről teljesen elmosódnak a betűk a falakon. Ha közel megyek, akkor szép éles a felirat, aztán ha apránként távolodok, akkor elmosódik, mint ha köd lenne, vagy füst (tudom, füst az van is sok felé, de több helyen nézegettem, minél messzebb a tűztől/füsttől).
Ez valami MagaTexturing fogyatékosság (ha még mindig azt használják), vagy post-process, vagy...?

Vulkan módban néztem GTX1070-en (382.05 driver, Win10).

Szerk.: Hopsz, lehet hogy semmi baj nincs itt, csak félreérthető (idióta) a menüben a Shaperining? Mármint hogy ha lehúzom 0-ra, akkor az nem azt jelenti, hogy sharpen=OFF, hanem hogy kvázi -1, avagy blurring lesz belőle?
:Y

[ Szerkesztve ]

üzenetek