Azért a 8 magos AMD "tudásán" kicsit most ledöbbentem.
Többet vártam volna..
[ Szerkesztve ]
Azért a 8 magos AMD "tudásán" kicsit most ledöbbentem.
Többet vártam volna..
[ Szerkesztve ]
Ez csak egy játék. Máshol másban, máshogy teljesít. De ezt a cikk készítője is leírta!
Nos, megcsináltam a tesztet: 1024x768, medium felbontás, minden más a cikk szerint
6 mag HT off (min: 74,5 átl: 116,0 max: 155,8)
4 mag HT off (min: 53,7 átl: 121,5 max: 158,2)
Szerintem egyértelmű.
Annyi, hogy a teszt ideje alatt elfelejtettem húzni a VGÁ-t így az végig 1,16/5,4 GHz-en ment, de a teszt szempontjából nincs sok jelentősége.
[ Módosította: rudi ]
Ez a játék tesztje hogy milyen hardveren mit tud, maga az componensek össze vetésére alkalmatlan mivel egy házi barkács engine fut alatta kb Kunos egy személyben tákolta össze, csak az nvidiatól kaptak hardver ingyen Innentől kezdve minden érthető.
Ez valóban a játék tesztje, nem hardverteszt. Ha Assettóra veszel gépet, milyet vegyél.
Ja, még annyi kimaradt az előbb, hogy a tegnap 4,2 helyett most 4,4-en ment a CPU mindkét esetben.
(#47) cinkoxid
Valóban elírtam
[ Szerkesztve ]
a második kép az 4 mag, ht off. Véletlenül elírtad, de jól látszik a különbség.
Koszonom!
Minfpsben azert durva kulonbseg van a 4-6 mag kozott.
Jacek : ez nem a grafikarol szol. Ez a jatek nem verpistikeeknek valo, hogy villogjanak a graffal, meg 250-el kanyarodjanak... ez szimulatilor. Olyan fizika, ami ebben van, jelenleg sehol nincs...
Köszönöm a tesztet, nagyon érdekes! Ezt vártam mondjuk a teszttől.
Azért az iracing fizikája sem utolsó. Ezzel az Assetto Corsaval pont az a baj, hogy a központi onlineban vagy vérpistikék vannak, akik ész nélkül vágják a kanyarokat, ha nem sikerül, akkor meg kilöknek, vagy csak simán kilöknek, mert elszámolták a féktávot, ívet, agyukat, akármit, vagy pedig olyan lassúak, hogy beállítások nélkül másodperceket lehet mindenkire verni. Egyik se normális verseny.
[ Szerkesztve ]
Szerintetek mekkora igény van hasonló, egy-egy kiemelkedő játékra koncentráló "milyen hardver kell alá" tesztekre?
hatalmas respekt a szakértő úrnak!
minden tiszteletem Recska mester!
Sot!
De az iracing az picit mas ott profik vannak.
Normalis szerveren azert el lehet lenni, ha kifogsz veled hasonlo tudasu embereket, nagyon nagyokat lehet meccselni. A levagasok gusztustalanok, de majd jonnek a buntik szepen... 1.1-nel is mar javul, s biztos sokat dolgoznak ezzel a resszel.
Koszonom!
Szerintem lenne ra igeny. A forumaban rengetegen kerdeztek hogy milyen hardveren hogy fut, milyen gepet ajanlunk, emiatt is csinaltam a tesztet. Es a visszajelzesek alapjan, valamint a nezettseg alapjan szerinten tuti siker lenne.
Ezekkel van a legtöbb meló, de ezekben van a legtöbb információ, ez a leghasznosabb.
(#51) rudi
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
RECSKA: Köszi a tesztet! Ha lesz időd/eszközöd, ki tudnád majd egészíteni az 1.1-es Assettoval is? Minden bizonnyal az grafikai/cpu optimalizálások abban lesznek csak benne.
no ez egy nagyon hiánypótló teszt lenne! Nagyon sok emberrel találkoztam aki váltott egy kazal pénzért (+20-30k de akár 50k befektetéssel) i5ről i7re.
Játékok kihasználják egyáltalán mindezt? Régen sokan mondták, hogy HT gyakran még le is vesz, esetenként 5% FPS, sőt idióta laggolás is előfordult.
Én próbálkoztam kivizsgálni ezt a kedvenc játékomnál (GTA IV) erről csináltam is egy videót:
Grand Theft Auto IV gameplay - CPU usage @ i7 2600 4GHz
Néha hozzányúl a mellékszálakhoz(1-2 dbhoz) 10-40% közötti kihasználtsággal... nem túl meggyőző szeirntem
[ Szerkesztve ]
Szeretnék kérdezni a teszt körülményeivel kapcsolatban:
3 mérést csináltam minden CPU-val és VGA-val. 1 kör, Nürburgring GP, E30 M50 Turbo, gépi ellenfelek:
1. mérés minden esetben egyedül, 1 kör, célegyestől célegyesig.
2. mérés 10 gép által irányított M3, rajttól a célig utolsó helyről indulva.
3. mérés 23 gépi ellenfél, rajttól a célig utolsó helyről indulva.
Itt ha jól értem, annyiszor vezetted le a távot, ahány mérést csináltál... viszont a kérdésem az, hogy arra vonatkozóan végeztél-e méréseket, hogy a különböző futások között mennyire konzisztens az eredmény?
Elég sok itt a változó, se az AI, se Te nem mész 2x ugyan úgy, történnek balesetek is a pályán, illetve látom elég szépen be volt kapcsolva a proci zabáló füst effekt is (normal + mirror), ami bármilyen random elfékezés megcsúszás után befolyásolja a végeredmény. Szóval a kérdem az, hogy a teszt során ezeket a hatásokat sikerült-e valahogy kiszűrnöd? Egy adott kombóval összesen hány futást végeztél, ezeket eredményét hogy összesítettet, simítottad?
Más érdekesség:
Még az v1.0 előtt én is végeztem hasonló teszteket, ami érdekességként feltűnt, hogy 1 kör megtétele majd restart után elsősorban az AMD kártyáknál egyértelmű FPS visszaesést tapasztaltam, minden restart után elveszett pár FPS...
[ Szerkesztve ]