[Re:] Csaló autógyártók- Csak én érzem (részben) műbalhénak? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


t72killer
(titán)
Blog

Amíg nem lesz 20kEUR körüli áron 1000km hatótávval rendelkező családi villanyautó, addig lesz dízel (még 20év?). Európa több mint fele dízellel jár, és nem véletlenül: német, olasz, franciao.-ban, skandináviában a gázolaj ~10+%-kal olcsóbb a benzinnél, ráadásképp ~20%-kal kevesebbet fogyaszt valós körülmények között egy dízelautó. Az adószitu fordításával pedig a (99%-ban dízelen élő) fuvarozókat kergetnéd azonnali csődbe uniószerte. Mellesleg a dízelüzem visszaszorításával mit csinálsz majd a gázolajjal? jódrágán crackeled benzinné vagy amit nem használnak el a hajók a tengerbe öntöd?

Ha az EU-ból az egyik napról a másikra kitiltanád a dízelt, a franciák másnap porigégetnék Brüsszelt és karóba húznák az összes ott található funkcionáriust.

A balhénak némi alapja van, tényleg forszírozni kell az adblue-t és a TISZTA dpf+katalizátor használatát. Azt a "dízelest" meg, aki kiműtteti a katalizátort/DPF-et + tuningoltatja a motorszoftvert és füstfelhővel indul, kössék a kipufogójához a nemiszervénél fogva.

Az tény, hogy a "botrány" ebben a formában nem más, mint az európai gazdaság gerincére mért durva ütés, amihez nem feltétlen kéne asszisztálnia az európai politikának.

[ Szerkesztve ]

üzenetek