Kipróbáltam 8.1-en 5770-nel. Hát, a végén az UE4 logónál nem akart tovább menni, addig kemény 10-15 FPS-t produkált átlagban. Viszont durva egy grafikát láttam, az szent.
[Re:] Első előzetes DX12 teszt Elemental Demóval GTX750Ti - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Dtomka
(veterán)
Már szedem kíváncsivá tettetek, hogy mire elég a 280x dx 12 alatt.
Dtomka
(veterán)
Diavetítést szeretnék nézni, szóóóval rövidesen lefuttatom
i7 2600
4giga ram
Asus r7 260x oc
Dtomka
(veterán)
Frapsot inditsam közben, arra gondolsz? Mert ha igen , akkor azza sok FPS-t lehet veszíteni
Nem kell videózni, hanem a frapsnek van egy fps logja, F11-re indul, és nem bántja az fpst. A logfájlt a Fraps/Benchmarks könyvtárba teszi.
[ Szerkesztve ]
Fraps-om nincs , de kiváncsiságból felvettem Action-al.
Azt hiszem tavaszra jöhet az i7, és a bika VGA. Többi cuccom oké, de ezekkel is vagy egy százas ugrik
Ez DX11, nem 12, legalábbis nálam csak a DX11 bugos ennyire. A .lnk fájllal indítottad?
[ Szerkesztve ]
Win 10 alatt volt futtatva és nem az .ink fájllal , hanem direktbe az ElementalDemo.exe-vel. A bugok (érdekes nem oda illő rombusz bevillanások effektek megakadások , az mindig ugyanott jön elő és csak ott). 3x futattam le.
Most látom elcsesztem. Az.ink-el kellett volna inditsam. Megcsinálom újra. ott már nem bugzik ugy veszem észre.
[ Szerkesztve ]
Ha az lnk-val futtatod, akkor DX12, ha anélkül, akkor DX11 Futtasd az lnk-val, és nem lesz ilyen bugos Meg gyors sem
[ Szerkesztve ]
Dx11: Frames: 6857 - Time: 194000ms - Avg: 35.345 - Min: 0 - Max: 111
Dx12: Frames: 5591 - Time: 180610ms - Avg: 30.956 - Min: 0 - Max: 87
A max-ok a végén az u4 logónál voltak ,amúgy dx11-nél 50fps körül volt a max, dx 12-nél meg kb 40-nél.
Diavetítésre számítottam, de egész szépen elment, sokkal rosszabbra számítottam, na de mindegy, télen kártyacsere
Eddig pont hogy lassabb a DX12-es kód... remélem reszelik még ezt...
Én is ebben reménykedem, főleg hogy az új játékok nagy része csak DX12-vel lesz hajlandó menni...
Nem arról jöttek folyton a cikkek hogy a 12 gyorsabb lesz?
Action nem ismeri fel ha DX12-el futtatom , igy nem is veszi fel.
Fraps előre kiirja,hogy nem kompatibilis a DX12-el és leáll (kizárólag ezért töltöttem le)
Windows built-in recordere meg csak 720p-el rögzit.
Végül ez utóbbival csináltam meg 720p
[ Szerkesztve ]
Ezt olvastam mindenhol én is, én hülye meg már kezdtem örülni annak, hogy talán még egy darabig elég lesz a játékok futtatásához a kis 260x-em,de télen ha összejön a pénzem, akkor talán egy 4 gigás 750 ti-be benevezek, vagy valami hasonlóba, mert, hogy ez kis 260x nagyon tud melegedni, 85%-on volt a vetni és így kibírta 70 fokon az u4 demot... Játékokról meg ne is beszéljünk, egy kis cs go is képes 80 fok fölé vinni a kártyát ha auto-n van hagyva a vetni...
Bluerainbow: Azt hittem, hogy csak nálam ilyen elmosottak a textúrák...
[ Szerkesztve ]
Nincs kedved egy fraps frametime logot elküldeni DX12-n és DX11-en? Elvégre az egy asynchron compute-os VGA. A frametime mérés biztosan megy. Kiírja ugyan a demó, hogy nem, de valójában működik.
(#18) AllTheBest
720p-ben rögzített 1080p tartalom. Mindig mosott.
[ Szerkesztve ]
Milyen gyártó? Nekem Gigabyte volt, az alja tiszta rücskös, fel se feküdt. Fel"csiszoltam", nyertem 5 fokot legalább. Kapott egy első ventit még (F12 PWM) -5-10 fok. Így lett a 70-75 fokból 60-65 kb. De hogy gyárilag az alja is miért volt olyan tré. (hőcső meg semmi, sima alu borda, pff)
V!ck
(aktív tag)
Nem néz ki rosszul, már töltöm is, kíváncsi leszek az FX/750Ti kombóra.
Egyelőre Afterburnerrel megnézem, hogy pl milyen kihasználtsága lesz a procinak.
[ Szerkesztve ]
Asus, pont tegnap jött meg az új gépházam, még csak 3 12 centis venti van a gépházban, ezt még valószínűleg kitolom 6-ra, 2 a gépház oldalán egyből nyomja a levegőt a kártyára, egy szívja ki hátul a levegőt, meg felül tud távozni, szerencsére a procim egész hűvös szokott lenni. Ma raktam fel a 2 ventit a gépház oldalára és ezzel 6 fokot nyertem, ha nincs terhelve a kártya akkor olyan 60 fok körül van ha auto-n van.
De kb az össze r260x tulaj szerint kegyetlenül melegszik a kártya és ez igaz is, főleg mivel az enyém az oc-s verzió és ugyan az a hűtése mint a simának...
DX11 - 2015-08-07 22:57:35 - UE4Game
Frames: 13318 - Time: 164437ms - Avg: 80.992 - Min: 44 - Max: 257
DX 12 - 2015-08-07 23:00:52 - UE4Game
Frames: 10601 - Time: 164454ms - Avg: 64.462 - Min: 4 - Max: 121
Köszi! Tehát ez általános jelenség, és nem az asynch compute hiánya miatt ilyen nálunk. Nem lett őszintébb a mosolyom.
[ Szerkesztve ]
Na , akkor most olyan nyelven hogy én is megértsem ? Köszi
A GTX750Ti nem támogatja az aszinkron shadereket, és a 260 is csak két tömbre osztva,azzal pedig nincs előrébb. Ellenben a 970 rendes aszinkron shadereket használ, ami az ígéretek szerint megnyomja a DX12 teljesítményt. Ezért volt kérdés, hogy esetleg az-e a helyzet, hogy csak nálunk esett vissza fps, míg nálad nőtt a DX11-hez képest.
[ Szerkesztve ]
snecy20
(veterán)
Meg kell cáfoljalak, semmi olyat nem láttam, ami túlmutatni a DX10-DX11 szintnél.
UE4 logó a vége, de érdekes módon alt+enter, majd alt-F4-gyel állítható csak le.
V!ck
(aktív tag)
Igazából én sem tudok újat mutatni, de bedobom az eredményeimet
FX8320 + 750Ti:
DX11: Frames: 6044 - Time: 168109ms - Avg: 35.953 - Min: 18 - Max: 124
DX12: Frames: 5348 - Time: 173485ms - Avg: 30.827 - Min: 13 - Max: 91
Gondolom mindenki észrevette, hogy a DPI skálázást teljesen bénán kezeli, és ha 100%-tól eltérő érték van beállítva, akkor full screenbe kinyomva sem fullhd-ban megy demó. Tehát a fullhd méréshez ki kell kapcsolni a skálázást, és alt+enterrel kinyomni fullscreenbe.
V!ck
(aktív tag)
Egy picit rápirítottam a 750Ti-re, hoztam az OC (GPU: 1263, Boost: 1405, RAM: 6000) eredményeket:
DX11: Frames: 7360 - Time: 170984ms - Avg: 43.045 - Min: 21 - Max: 147 (érezhetően nőtt az fps)
DX12: Frames: 5640 - Time: 169297ms - Avg: 33.314 - Min: 15 - Max: 91 (szinte nulla...miért?)
[ Szerkesztve ]
Sőt, most látom, hogy a Win10 skálázása tiszta bugos. Ha be van állítva skálázás, és egy adott játéknál van letiltva a skálázás érvényesítése, akkor a játék 20%-kal szarabb fps-eket hoz, mintha az egész rendszerben le lenne tiltva a skálázás. Újra kell mérnem a Win10 eredményeket.
(#30) V!ck
Mindjárt csinálok egyet én is.
[ Szerkesztve ]
Annak ellenére baromi jól nézett ki, és nem is grafikai előrelépést várok a DX12-től, hanem gyorsulást (nem lassulást, lol). Az UE4 már más téma, azzal lehet jót alkotni, csak tudni kell.
V!ck
(aktív tag)
Csináltam még egy DX12 tesztet, hogy reagál-e a proci órajel emelésre. Előzőleg 3,7GHz-en ment, 4,2GHz-es Turbo Core-ral, most fix 4.2GHz-en járattam.
DX12: Frames: 5714 - Time: 170140ms - Avg: 33.584 - Min: 18 - Max: 91
Túl sok kommentárt szerintem nem igényel...
[ Szerkesztve ]
A téma további folytatása: Ha rendszerszinten kapcsolom ki a skálázást, akkor a demó 1920x1080 helyett 1920x1200-on fut (nincs alul felül csík). A vicc, hogy a nagyobb felbontás ellenére jóval nagyobb fps-eket produkál így, mintha a skálázás rendszerszinten be van kapcsolva, és csak az adott programra kényszerítem rá a skálázás figyelmen kívül hagyását.
1920x1200 felbontáson:
DX11 alap: Frames: 6683 - Time: 170000 - Avg: 39.312 - Min: 18 - Max: 120
DX12 alap: Frames: 5334 - Time: 170000 - Avg: 31.376 - Min: 15 - Max: 91
DX11 1405/6000: Frames: 7925 - Time: 170000 - Avg: 46.618 - Min: 22 - Max: 142
DX12 1405/6000: Frames: 6102 - Time: 170000 - Avg: 35.894 - Min: 16 - Max: 91
De a DX12 még mindig ugyanúgy lassabb, mint a korábbi mérések során.
Az átlag 25-30%-kal, a minimum 20-38%-kal, a max 32-56%-kal. Pfffff
Holnap ezekről is felkerül a grafikon, mert van frametime log,
[ Szerkesztve ]
V!ck
(aktív tag)
Hát ennek tényleg mindegy, milyen processzor van alatta. Látványnak mondjuk nem rossz ez a teszt, de elég nagy öngól, hogy (egyelőre) DX12 módban lassabb....
Köszi. Ha jól értelmezem , megint csak ámitgattak minket arról , hogy d12 alatt eljön a füldi paradicsom , szuper grafika kicsi gépigény stb...
A valóság úgy tűnik marad a régi tendencia : Néhány esetben szuper grafika - ha van alatta egy paksi erőmű.
A havas képen az a fenyőfa.. az most ugye csak egy vicc?
DX12 mi?
Jó lesz az DX6-nak is
looser
(addikt)
A két element összecsaphatna a végén, nagyon bírnám :-)
Mondjuk lehet, hogy benne volt eredetileg, csak kiszedték, mert diafilm lett belőle :-)
jaja1981
(addikt)
Ezt valaki elhitte, hogy gyorsabb lesz a DX12?
Szebb az lesz, de gyorsabb. Akkor nem vennél új VGA-t.
Azért Abu nemrég ír erről az csoda motorról itt egy cikket már ott ha elolvasod rájössz hogy ez egy elbszott motor. Nem jelent ez semmit. [link]
"Unreal Engine 4 fejlesztését már nagyrészt a mobil játékpiac határozza meg, ugyanis a legtöbb licencelő ide tervezi a szoftverét. Ennek megfelelően az Epic számára sokkal fontosabb a licencelők által megcélzott játékosoknál elterjedt konfigurációk kihasználása, gondolva itt arra, hogy a legtöbb PC-ben a dedikált GPU mellett van egy IGP is. "
[ Szerkesztve ]
Kár érte. Az UE3-at nagyon szerettem. Jó játékok sora, kis gépigénnyel.
Azért ez alapján még ne írjuk le az egész DX12-t. Ez egy első, előzetes demó egy még béta állapotú motorral. Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll.
snecy20
(veterán)
Azzal kéne már kezdeni valamit hogy a játékok ne csak ilyen 30-40-nagyon max. 50%-ban használják ki a processzorokat, mert az röhej.
Akinek i7 dübörög, valóban ezt kívánja, de azért nem ez az átlag, és azokkal szerintem khhm kicseszés lenne félig-meddig, ha a 60 ezres proci alatt el se indulna semmi.
snecy20
(veterán)
Úgy értem hogy mindenkinek amilyen erős procija van, azt lehetőleg használják ki a játékok teljesen.
leviske
(veterán)
"Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll."
Mondjuk ilyen szempontból felesleges szenzációhajhászás volt részükről kiadni egy demo-t DX12 támogatást lebegtetve. Számomra ezzel csak azt bizonyították, hogy akkor sem lenne számottevő esélyük az UE3 sikerét megismételni, ha a nagy stúdiók nem biztosították volna be magukat saját motorokkal.
(#39) bacsis: Sok köze ennek nemigen van a DX12-höz.
(#48) snecy20: Kell venni 2 TitanX-et és máris nem azzal lesz gond, hogy a CPU nincs kihasználva.
[ Szerkesztve ]