[Re:] Első előzetes DX12 teszt Elemental Demóval GTX750Ti - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


V!ck
(aktív tag)

Nem néz ki rosszul, már töltöm is, kíváncsi leszek az FX/750Ti kombóra.
Egyelőre Afterburnerrel megnézem, hogy pl milyen kihasználtsága lesz a procinak.

[ Szerkesztve ]


AllTheBest
(senior tag)
Blog

Asus, pont tegnap jött meg az új gépházam, még csak 3 12 centis venti van a gépházban, ezt még valószínűleg kitolom 6-ra, 2 a gépház oldalán egyből nyomja a levegőt a kártyára, egy szívja ki hátul a levegőt, meg felül tud távozni, szerencsére a procim egész hűvös szokott lenni. Ma raktam fel a 2 ventit a gépház oldalára és ezzel 6 fokot nyertem, ha nincs terhelve a kártya akkor olyan 60 fok körül van ha auto-n van.
De kb az össze r260x tulaj szerint kegyetlenül melegszik a kártya és ez igaz is, főleg mivel az enyém az oc-s verzió és ugyan az a hűtése mint a simának...


Bluerainbow
(Közösségépítő)
Blog

DX11 - 2015-08-07 22:57:35 - UE4Game
Frames: 13318 - Time: 164437ms - Avg: 80.992 - Min: 44 - Max: 257

DX 12 - 2015-08-07 23:00:52 - UE4Game
Frames: 10601 - Time: 164454ms - Avg: 64.462 - Min: 4 - Max: 121


schawo
(titán)
Blog

:R

Köszi! Tehát ez általános jelenség, és nem az asynch compute hiánya miatt ilyen nálunk. Nem lett őszintébb a mosolyom.

[ Szerkesztve ]


Bluerainbow
(Közösségépítő)
Blog

Na , akkor most olyan nyelven hogy én is megértsem ? Köszi


schawo
(titán)
Blog

A GTX750Ti nem támogatja az aszinkron shadereket, és a 260 is csak két tömbre osztva,azzal pedig nincs előrébb. Ellenben a 970 rendes aszinkron shadereket használ, ami az ígéretek szerint megnyomja a DX12 teljesítményt. Ezért volt kérdés, hogy esetleg az-e a helyzet, hogy csak nálunk esett vissza fps, míg nálad nőtt a DX11-hez képest.

[ Szerkesztve ]


snecy20
(veterán)

Meg kell cáfoljalak, semmi olyat nem láttam, ami túlmutatni a DX10-DX11 szintnél. :)
UE4 logó a vége, de érdekes módon alt+enter, majd alt-F4-gyel állítható csak le.


V!ck
(aktív tag)

Igazából én sem tudok újat mutatni, de bedobom az eredményeimet :)

FX8320 + 750Ti:

DX11: Frames: 6044 - Time: 168109ms - Avg: 35.953 - Min: 18 - Max: 124
DX12: Frames: 5348 - Time: 173485ms - Avg: 30.827 - Min: 13 - Max: 91


schawo
(titán)
Blog

Gondolom mindenki észrevette, hogy a DPI skálázást teljesen bénán kezeli, és ha 100%-tól eltérő érték van beállítva, akkor full screenbe kinyomva sem fullhd-ban megy demó. Tehát a fullhd méréshez ki kell kapcsolni a skálázást, és alt+enterrel kinyomni fullscreenbe.


V!ck
(aktív tag)

Egy picit rápirítottam a 750Ti-re, hoztam az OC (GPU: 1263, Boost: 1405, RAM: 6000) eredményeket:

DX11: Frames: 7360 - Time: 170984ms - Avg: 43.045 - Min: 21 - Max: 147 (érezhetően nőtt az fps)
DX12: Frames: 5640 - Time: 169297ms - Avg: 33.314 - Min: 15 - Max: 91 (szinte nulla...miért?)

[ Szerkesztve ]


schawo
(titán)
Blog

Sőt, most látom, hogy a Win10 skálázása tiszta bugos. Ha be van állítva skálázás, és egy adott játéknál van letiltva a skálázás érvényesítése, akkor a játék 20%-kal szarabb fps-eket hoz, mintha az egész rendszerben le lenne tiltva a skálázás. Újra kell mérnem a Win10 eredményeket. :W :W :W

(#30) V!ck
Mindjárt csinálok egyet én is.

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Annak ellenére baromi jól nézett ki, és nem is grafikai előrelépést várok a DX12-től, hanem gyorsulást (nem lassulást, lol). Az UE4 már más téma, azzal lehet jót alkotni, csak tudni kell. :)


V!ck
(aktív tag)

Csináltam még egy DX12 tesztet, hogy reagál-e a proci órajel emelésre. Előzőleg 3,7GHz-en ment, 4,2GHz-es Turbo Core-ral, most fix 4.2GHz-en járattam.

DX12: Frames: 5714 - Time: 170140ms - Avg: 33.584 - Min: 18 - Max: 91

Túl sok kommentárt szerintem nem igényel...

[ Szerkesztve ]


schawo
(titán)
Blog

A téma további folytatása: Ha rendszerszinten kapcsolom ki a skálázást, akkor a demó 1920x1080 helyett 1920x1200-on fut (nincs alul felül csík). A vicc, hogy a nagyobb felbontás ellenére jóval nagyobb fps-eket produkál így, mintha a skálázás rendszerszinten be van kapcsolva, és csak az adott programra kényszerítem rá a skálázás figyelmen kívül hagyását.


schawo
(titán)
Blog

1920x1200 felbontáson:
DX11 alap: Frames: 6683 - Time: 170000 - Avg: 39.312 - Min: 18 - Max: 120
DX12 alap: Frames: 5334 - Time: 170000 - Avg: 31.376 - Min: 15 - Max: 91
DX11 1405/6000: Frames: 7925 - Time: 170000 - Avg: 46.618 - Min: 22 - Max: 142
DX12 1405/6000: Frames: 6102 - Time: 170000 - Avg: 35.894 - Min: 16 - Max: 91

De a DX12 még mindig ugyanúgy lassabb, mint a korábbi mérések során.
Az átlag 25-30%-kal, a minimum 20-38%-kal, a max 32-56%-kal. Pfffff

Holnap ezekről is felkerül a grafikon, mert van frametime log,

[ Szerkesztve ]


V!ck
(aktív tag)

Hát ennek tényleg mindegy, milyen processzor van alatta. Látványnak mondjuk nem rossz ez a teszt, de elég nagy öngól, hogy (egyelőre) DX12 módban lassabb....


schawo
(titán)
Blog

Szörnyű nagy öngól. :(((


Bluerainbow
(Közösségépítő)
Blog

Köszi. Ha jól értelmezem , megint csak ámitgattak minket arról , hogy d12 alatt eljön a füldi paradicsom , szuper grafika kicsi gépigény stb...
A valóság úgy tűnik marad a régi tendencia : Néhány esetben szuper grafika - ha van alatta egy paksi erőmű.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

A havas képen az a fenyőfa.. az most ugye csak egy vicc? :DDD
DX12 mi?
Jó lesz az DX6-nak is ;]


looser
(addikt)

A két element összecsaphatna a végén, nagyon bírnám :-)
Mondjuk lehet, hogy benne volt eredetileg, csak kiszedték, mert diafilm lett belőle :-)

üzenetek