[Re:] Első előzetes DX12 teszt Elemental Demóval GTX750Ti - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


jaja1981
(addikt)

Ezt valaki elhitte, hogy gyorsabb lesz a DX12? :F
Szebb az lesz, de gyorsabb. Akkor nem vennél új VGA-t.


djculture
(félisten)
Blog

Azért Abu nemrég ír erről az csoda motorról itt egy cikket már ott ha elolvasod rájössz hogy ez egy elbszott motor. Nem jelent ez semmit. [link]
"Unreal Engine 4 fejlesztését már nagyrészt a mobil játékpiac határozza meg, ugyanis a legtöbb licencelő ide tervezi a szoftverét. Ennek megfelelően az Epic számára sokkal fontosabb a licencelők által megcélzott játékosoknál elterjedt konfigurációk kihasználása, gondolva itt arra, hogy a legtöbb PC-ben a dedikált GPU mellett van egy IGP is. "

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Kár érte. Az UE3-at nagyon szerettem. Jó játékok sora, kis gépigénnyel.


djculture
(félisten)
Blog

Tovább megy az amúgy csak sokáig kell várni .. utána már lehet körülnézni is. Nem igazán demó ez egy alpha állapotú valami, leesel és alul unreal épitő kockák vannak meg egyéb kezdemények:) Érdekes amúgy hogy a procit alig használja még dx11 render alatt sem.

[ Szerkesztve ]


schawo
(titán)
Blog

Azért ez alapján még ne írjuk le az egész DX12-t. Ez egy első, előzetes demó egy még béta állapotú motorral. Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll.


snecy20
(veterán)

Azzal kéne már kezdeni valamit hogy a játékok ne csak ilyen 30-40-nagyon max. 50%-ban használják ki a processzorokat, mert az röhej.


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Akinek i7 dübörög, valóban ezt kívánja, de azért nem ez az átlag, és azokkal szerintem khhm kicseszés lenne félig-meddig, ha a 60 ezres proci alatt el se indulna semmi.


snecy20
(veterán)

Úgy értem hogy mindenkinek amilyen erős procija van, azt lehetőleg használják ki a játékok teljesen. :)


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Azok most is ki vannak használva :P


leviske
(veterán)

"Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll."

Mondjuk ilyen szempontból felesleges szenzációhajhászás volt részükről kiadni egy demo-t DX12 támogatást lebegtetve. Számomra ezzel csak azt bizonyították, hogy akkor sem lenne számottevő esélyük az UE3 sikerét megismételni, ha a nagy stúdiók nem biztosították volna be magukat saját motorokkal.

(#39) bacsis: Sok köze ennek nemigen van a DX12-höz.

(#48) snecy20: Kell venni 2 TitanX-et és máris nem azzal lesz gond, hogy a CPU nincs kihasználva. ;]

[ Szerkesztve ]


mmat3
(tag)
Blog

R9 290, I5 4430

DX11
Frames: 11690 - Time: 163282ms - Avg: 71.594 - Min: 37 - Max: 213

DX12
Frames: 8725 - Time: 149203ms - Avg: 58.477 - Min: 6 - Max: 121


Atti777
(senior tag)

Guru3d hozzászólások:

"anxious_f0x : Unreal Engine 4 is certainly capable of much better than what the Elemental demo provides that's for sure, it's a few years old now afterall.

Epic did mention that DX12 would be available from version 4.9 of UE4 which is still being worked on. "

"-Tj- : Its just some guru3d user who ported it to DX12 with few minor tweaks, overall its still same old DX11 elemental demo."

Szóval ez a "teszt" nem igazán jelent semmit

[ Szerkesztve ]


RECSKA
(veterán)
Blog

Elmondanad, hogy csinalsz dx12 tesztet 8.1 alatt? XD


Dtomka
(veterán)

Elmondom, majd ha win10 -em lesz ;)

[ Szerkesztve ]


nyakdam
(aktív tag)

Nekem 7850K-val a logóig mérve:

DX11: Avg: 11.156 - Min: 5 - Max: 18
DX12: Avg: 10.320 - Min: 0 - Max: 18

Logó 39/36 fixen.

Szerintem majd egy Heaven teszt reálisabb képet fog festeni ha lesz. Ezzel valami nem kerek.


Dtomka
(veterán)

Nem indul el Win 10 DX12 & NO VSYNC.lnk fájllal :(


Dtomka
(veterán)

Végre elindult, lehet az oka hogy a Win 10 leszedett valamilyen AMD frissítést?
Bár csalódás eddig a dx12 :(. Az alábbi képeket készítettem:




üzenetek