Hááát azért egy alacsony IQ-jú gyerek nem olyan annyira húzza le az osztályt, hogy azt ne lehessen elvégezni. Általános iskolában szerzett tudást soha nem hasznosítottam. Aztán tovább mentem tanulni a trefortba (a megye "hulladék" diákjait veszik ide fel, persze tisztelet a kivételnek ). Lényeg a lényeg, hogy matek az úgy volt hogy jó barátom 5-ös és én is 5-ös majd a következő legjobb jegy a 2-es. Engem soha nem zavart hogy"debilek" (lusta disznók voltak tanulni) vettek körül. Haladtunk ahogy kell. Jó persze nem egyszerűen, de pl. az osztályom miatt egy tanár végleg feladta a tanári pályáját . Le is érettségiztem kettő 4-es lett, a többi 5-ös, és emelt fizikáztam. Most már másod éves hallgató vagyok a BMF-KVK karán, mint villamosmérnök jelölt. Eddigi féléveimben 3-as fölé sikeredettek az átlagok. Mindent lehet, ha ott van az ember mögött a szülő, és a diákban van akarás. Nem mellékesen 31 főből 4 mentünk tovább tanulni, de már egy srác kihullott. Ja és amúgy nem mellesleg ált. 8.-ba majdnem meghúztak. Irtó rossz tanuló voltam általánosban. Amúgy meg tudjátok mit? Mindenki hibás. Rendszer, hogy nem ad elég lóvét (nekünk heti két órában kellett volna emelt fizika órának lenni, 60 diákból 3-an jártunk ), egyes tanárok felkészültségi szintje, és osztály irányítási problémák, szülők akik nem foglalkoznak a gyerekkel (vagy 12 órás műszakok miatt, vagy mert lesz.rják). És maga gyerek, ha általános iskolás, akkor nem, de ha már középiskolás, akkor már igen. Én voltam diszgráfiás, meg diszlexiás. Kérlek szépen vicc. Diszgráfiások több mint fele lusta disznó tanulni (pl. én). Diszlexia kicsit más tészta, de az is vicc. Tanulni kell, igen emberek nem lenne diszesek ha tanulnának becsülettel.
És mielőtt elkezdenétek bombázni, hogy ők nem "debilek" csak lusta disznók, meg miegymás, akkor felhívom a figyelmet arra, hogy érettségi előtt az osztályból jó pár illető nem tudta mennyi -2-2=?.