üzenetek

hozzászólások


tildy
(nagyúr)
Blog

De számomra ugyanaz.

Ugyanaz a program, ugyanúgy te is oldasz meg problémákat. Az már egyéni szocproblém, hogy nekem a kisujjamban van egy adott problémát megoldani (mint ahogyna a rendszergazdának is kisujjában van usergrouphoz rendelni valakit, vagy csoportjogosultságokat beállítani) , amit meg megtudnék, de észjáratós munka, az meg nem az én hatáskörömbe tartozik, és muszáj továbbadnoma megfelelő személynek.

Szóval maradjunk annyiban, hogy egy és ugyanaz a kettő , legalábbis nekem az összes munkahelyen egyet jelentett , és az már csak az én bajom, hogy nekem agyuilag kevés ez a meló.
Őszinte leszek: az utóbbi két év servicedeskelése-helpdeskezése alatt szellemileg ingencsak leépültem. Még szerencse, hogy az egyik alkalmazás menedzselését, üzemeltetését hozzámrendelték, abban legalább volt kihívás.
-----------------------------------
torz on borz: nem igazán. Most hallom először.

Bár wikin van róla cikk: [link]
Itt azt írják :Service desk : This function is the single point of contact between users and IT Service Management.

[Szerkesztve]

üzenetek