üzenetek

hozzászólások


tildy
(nagyúr)
Blog

Mint anno több évig helpdesk dispatcher és operátor, kijelenthetem, hogy a service -deskelés tök ugyanaz mitn a helpdesk. Ráasádul utóbbi érthetőbb is.
A helpdesk nemcsak lepattintja a problémákat és tovább p, hanem meg is oldja jó részét.
Jahmés ha már írsz róla:
a service desk nem foglalkozás, hanem egy program neve: Hp openview service desk a teljes neve, amely arra hivatott , hogy benne userproblémákta , új eszközt, új emebrt, satöbbi regisztrááljon az IT. Hozzárendelhetők emberekhez eszközök és alkalmazások.

Nekem havi 150-200 service desk logom volt (ennyit zártam én le, azaz ennyit oldottam emg) és ezen felül még kb uyganennyi volt, maelyet megfelelő személyeknek assignooltam. Szóval maradjunk annyiban, kőkemény helpdesk meló a service desk-es meló , és aki mást állít én annak nem hiszek. (5 évig helpdeskeztem, egy internetszolgáltatónál, és egy logisztikai cégnél l, tudom miről beszélek. )

Jahm és én megutáltam: agyi munka szinte nulla, hiszen te csaka pitiáner dolgokat oldod meg, hiszen a probklémásabbakat, nem hozzád tartózóakt úgyis assignolod a rendzsergazdának , alkalmazás adminnak, külföldi HD-nek, satöbbi.


[Szerkesztve]

üzenetek