üzenetek

hozzászólások


maross
(veterán)
Blog

en teljesen elegedett vagyok erstes netbankommal. mindent nyomon lehet kovetni, a kezelofelulet szerintem attekintheto es praktikus. utalgathatok ide oda, idoben megerkezik...nem ugy mint otp->erste, neha egy hetbe telik, nice. az elejen nekem is voltak macerak, vagy haromszor be kellett telefonalnom hogy ugyanmar mi a helyzet (mar nem emlekszem hogy a telebankra vagy netbankra vartam eppen), de aki raer az elejen 2 hetet varni, szerintem megeri. de amiota kinyogtek a netbankos azonositot, egyszer sem volt problemam.


moma
(őstag)
Blog

és ez minden számlához jár vagy igényelni kell? cibes vagyok, de ezt nem is hallottam, hogy van :B
amit én utálok egyébként az a rendszeres levél a havi pénzmozgásokról. csak nyűg az egész, mert ki se nyitom, mert inkább a netbankot használom és kidobni sem dobhatom ki azért simán mert azért elég bizalmas dolog :O (mondjuk nem lepődnék meg ha le lehetne mondani :D )


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

ELLA bank: folyószámla kamat 5%, számlavzetési díj 0Ft, bankártya 0 Ft, a netbankot pedig a Lloyds biztosítja és klienszoftvert adnak hozzá.

Egy éve még az ügyfélszoli is olyan volt, hogy nem volt automata, hanem csörögtél és felvették, hogy hallo :)


brownus
(veterán)

csak annyit, hogy jó az erste netbankja, és biztonságos is. mindig új jelszót küldenek mindenegyes új belépéskor sms-en keresztül, sztem no para.

(van egy netbank azonosító, plusz felh.név és jelszó és ezenfelül az sms kód)

Megigényli a netbankomat, majd másfél hét múlva menjek vissza, akkor kapok pin kódot.De tulajdonképpen nem is netbankot igényel, hanem telebankot és majd a pinkóddal ott tudok netbankot igényelni.
rögtön lehet telefonálni és már aktiválják is. nekem másnapra lett meg ha jól emlékszem, de lehet még aznap du.-ra
az ügyfeles lányok kedvesek és segítőkészek voltak igen, csak hülyék a munkájukhoz.

hát, sztem járj másik fiókba...

(#19) Flashcash, Te is kifogtál egy 'szakértőt' :)

[Szerkesztve]


Jégkokó
(veterán)
Blog

nem tudja vki, hogy hogy tudom az összes pénzt kivenni a számlámról, hogy ne vonjanak róla le semmit se?Mert ma megérkezett egy utalásom, és a 3000 ft ból maradt vmi 2600, de gondolom minden hónapban levonnak vmi díjjat, de hogy tudom egészbe kivenni?Mert az autómata csak ezreseket ad ki


Flashcash
(Közösségépítő)

''MKB-nál van a floppilemezes netbank, ez végülis működik, de hiányolom a mobiltelefonos azonosítót.''
Ez a floppilemezes netbank mit jelent? Csak mert MKB-s vagyok 2-3 éve de még nem találkoztam vele. MKB-nál hagyományos jelszavas, és SMS aláíró jelszavas + belépésről sms-ben értesítő netbank közül lehet most választani.

[Szerkesztve]


bambano
(titán)
Blog

vms-ben volt anno jó jelszógenerátor... :)

Más: ismerős nagy magyar vállalatnál dolgozik, az ő feladatköréne tartozik, hogy havi adagokban összeállítsa a pénzszállítók jelszavait. Ezeket használják, hogy azonosítsák a pénzeszsák pakolókat. Amikor egyszerre kell 30 jelszót kitalálni, az kemény, úgy oldja meg, hogy lekap egy könyvet a polcról, felüti valahol és kimásol belőle 30 hosszú szót. Na amikor egy fizika enciklopédia akadt a kezébe, azt a pénzesek nagy nagy kib.szásnak értékelték :))


bambano
(titán)
Blog

A bank választási szokásaimat nagyban befolyásolja a parkolási lehetőség. Meg két dolog sújt Hofi szerint: az aszály meg a muszáj :)


bambano
(titán)
Blog

cib netbankja jó és ha elektronikus számlavezetést választassz, nem küldenek soha semmi papírt.


tildy
(nagyúr)
Blog

Mivan???


gaborbol
(őstag)
Blog

Én is erste bankos vagyok kb 6 éve.Semmi gondom nincs se velük, se a netbankkal.Ezt a 180 ezer forintos hitelkeretet nekem is próbálják elsütni minden évben,de sose kell,a havi 35k lakáshitel bőven elég.Itt pécsett a kertváros fiókban pl nagyon rendesek mindíg.


adalbert1
(veterán)
Blog

Nekem is így van a belépés K&H-nál. Ill. nem egészen, mert az sms-el együtt csak 3 kód kell, de így is elég biztonságosnak érzem, 3 sikertelen próbálkozás után letilt 24 órára. Ha meg valakinél ott van már a két kódom és a telefonom is, az már elég nagy probléma amúgy is.
Mondjuk állítólag netes fizetésnél sok helyen nem annyira szeretik a k&h dombornyomott kártyáját (főleg póker szervereknél), meg amúgy is nemsokára kikerülök a trambulinra jogosultak táborából, szóval valószínűleg kezdhetek majd új bankot keresgélni.


adalbert1
(veterán)
Blog

Nekem is így van a belépés K&H-nál. Ill. nem egészen, mert az sms-el együtt csak 3 kód kell, de így is elég biztonságosnak érzem, 3 sikertelen próbálkozás után letilt 24 órára. Ha meg valakinél ott van már a két kódom és a telefonom is, az már elég nagy probléma amúgy is.
Mondjuk állítólag netes fizetésnél sok helyen nem annyira szeretik a k&h dombornyomott kártyáját (főleg póker szervereknél), meg amúgy is nemsokára kikerülök a trambulinra jogosultak táborából, szóval valószínűleg kezdhetek majd új bankot keresgélni.


Motyi
(senior tag)

Szia!

Pár cibes megjegyzésedre válaszolnék.
"Nekem itt az nem tetszett hogy a netbank megerősítő jelszavamat le kellett írnom papírra a netbank igénylésekor. Meglehetősen gagyi megoldás."

Ebben igazad van.Gagyinak gagyi, de működik és nincs vele probléma.Mellesleg novembertől már kérhető TOKEN a netbankhoz, az már nem gagyi megoldás.

"Emellett kp. befizetéskor többször velem töltették ki a banki adatlapot, miközben a banki ügyintéző vidáman malmozott. Nem hiszem hogy az én feladatom hogy helyettük adatlapokat töltsek ki."

Mivel Te akarsz pénzt befizetni ezért a te feladatod és gyorsabb is mintha az ügyintéző keresné ki a gépből az adatokat és kérdezgetne tőled.Legtöbbször amíg várod hogy hívjanak már ki is tudod tölteni.Az viszont aláírom, hogy ügyfélbarát lenne ha felajánlaná hogy kitölti.
:)


Motyi
(senior tag)

Szia!

A Rébuszos diákbér nem igazán megfelelő hitelkeret igényléshez.Mivel nem egy állandó bejelentett munkaviszonyod van hanem diákmunkád.Ez nem fix jövedelem még akkor sem ha 1 éve folyamatosan kapod.Az a baj, hogy bankonként változik a megítésése, de még bankon belül is hol elfogadják hol nem.Ez történt nálad is, épp úgy döntöttek nem vagy hitelképes. :(


Motyi
(senior tag)

Ha van 200k lekötött betéted miért nem igényelsz betétőrző folyószámlahitelt?
Ebben az esetben nem jövedelem alapján kapsz hitelkeretet hanem a banki betéted lesz a biztosíték.A betéted ugyan úgy le lesz kötve, kamatozik neked, annyi megkötés van hogy nem nyúlhatsz hozzá, csak akkor ha megszűnteted a hitelkereted. :)


tildy
(nagyúr)
Blog

Az úgy nem oké, hamarosan hozzá kell nyúlnom a betétemhez, mert be kell fizetnem életbiztosításba.
De enm értem,hogyha van rendszeres jövedelmem, ami kb 2.5szerese annak amit hitelkeretnek kérnék, bár nem állok "normál alkalmazásban" de ez megvan,akkor miért nem adják meg? NEkem egy biztonságérzetet adna, hogy ha nincs is pénzem, van még mihez nyúlnom, ők meg mindig megkapnák a pénzem, hiszen mint írtam van rendszeres "jövedelmem".
A másik mwg az, hogy akkor mi a francnak telefonáltka fél éve, hogy van rá lehetőségem, hogy felvehessek ilyet? Nem kéne sz.patni az ügyfelet.


Flashcash
(Közösségépítő)

Ismét Erste:
Az egyik családtag igen bonyolult műveletet kért tőlük amit természetesen nem sikerült megcsinálniuk az Erstés "szakembereknek", ugyanis igényeltünk egy visa electron bankkártyát. Az igényléskor pos terminálon beüttették velünk a pin kódot kétszer, majd egy hét múlva megjött a kártya és úgy tűnt minden jó lesz.

Később használni is szerettük volna a kártyát de a pin kódot az ATM automata nem fogadta el. Vissza a bankfiókba ahol kiderült hogy a pos terminálos pin kód megadását a rendszer valamiért nem fogadta el csak ezt az ügyintéző nem vette észre. Majd mivel nem volt pin kód megadva ezért legyártották papíron a pin kódot és elküldték az adott bankfiókba a kártyával együtt. Sokadik csavar: Az ügyintéző ezt sem vette észre így pin kód nélkül odaadta nekünk a kártyát. A szakértelem csúcsa a végére, hiába mentünk vissza az adott fiókba pár nap múlva, hiába lett lekönyvelve hogy melyik ügyintéző vette át papír alapon a pinkódot, a papírt nem találták a bankfiókban mert egyszerűen elvesztették. Emiatt a pinkódot újra le kell gyártatni a bankkártya újabb egy hétig nem használható. :)

A tanulság az hogy az Erstenél a legegyszerűbb műveletbe is képesek az ügyintézők belekontárkodni mindegy hogy készpénzbefizetés/bankkártya igénylés vagy netbank a téma számítanod kell rá hogy hetekig tarthat ha kifogsz egy "jó" ügyintézőt. :)

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Nem tudjatok veletlenul a zarolasokat miert csinalja a bank? Fizettem volna dijneten egy szamlat es sikertelen volt a tranzakcio. Masodszorra mar sikeres volt, a bank ketszer zarolta a 3900ft-ot, majd a masodik ertelemszeruen eltunt onnan, a sikertelen tranzakcio miatt viszont meg mindig zarolva van a 3900ft, lassan egy hete. Irtam a banknak, de baszik valaszolni. Egy sikertelen tranzakcio miatt miert zarolnak penzt? :W


Eperfa2017
(újonc)

Az én tapasztalatom az Erste Banknál:

Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:

2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.

Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!

A tragédia elkerülése érdekében:

- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.

Az Erste Bank azonban megakadályozott:

- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére.


Lauda
(félisten)
Blog

Miért nem vettetek fel személyesen pénzt a bankban?


Victoryus
(addikt)
Blog

Erste Békéscsabát nem ajánlom senkinek... Állandóan egymástól kérdezgetik az ügyintézők, mit hogy kell. Vettem részvényt online, 6 hónapja nem kapom meg az osztalékot utána, elmehetnek a k. anyjukba


mokus18
(tag)

Erste, őrszem szolgáltatás, március hónapra kétszer 250 Ft-ot számolt fel.
De egy számla van csak, vagy mi alapján vonják?

üzenetek