üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

Nem félünk a flémtől, lehet hozzászólni...


juliabrilke
(addikt)

Inkább nem írom le, hogy milyen egyszerű az igénylés az OTP-nél, ha netbank szolgáltatást szeretnél rendelni. Az meg nem is írom le, hogy 3 perc és lehetett is használni. ;)


Batman
(őstag)
Blog

A történet végéhez van hozzászólásom, nekem CIB-nél van netbankom évek óta , de még nem volt vele problémám. Nem si emlékszem mikor jártam utoljára bankban, mert amit kell ott el tudom intézni.


bLaCkDoGoNe
(veterán)

A CIB-nek tényleg nagyon jó az internetbankja, megelégedéssel használom több éve. Az OTP-vel már nem vagyok elégedett, de szerencsére ''ő'' már csak egy fakuló rossz emlék.


juliabrilke
(addikt)

Egyik kolléga a netbankos rendszerekről írta a szakdolgozatát. Ő azt mondta, hogy OTP és a CIB tud szolgáltatást nyújtani ezen a téren. Többieket el lehet felejteni.

Egyébként párom is elkövette az ERSTE banknál a netbankos ''merényletet''. NEki 2 hét vola, ameddig megkapta a belépő kódot , meg a többi vackot. :U

[Szerkesztve]


Nimrod
(addikt)
Blog

Raiffeisen-nél van egy kifejezetten netes számlám, alapból van netbank és telefonos support, teljesen meg vagyok velük elégedve. Ha esetleg be kell mennem a bankba, akkor is végzek pár perc alatt. OTP-re inkább nem mondok semmit, nem vagyok velük túlságosan megelégedve.
Ha meg Erste bank, azt meg az Ödönnek találták ki. :U


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

Hehe, eddig bármennyi bankkal is volt valamilyen kapcsolatom, az összessel komoly problémák voltak.

1. OTP - hosszabb időre külföldre mentem, és elfelejtettem visszafizetni a folyószámlahitelemet (ez hiba volt, de akkoriban max 20000 Ft lehetett, szóval nem volt nagy összeg, még talán nem is használtam ki teljesen). Jött az első felszólítás, az édesanyám befizette a pénzt. Azóta is feketelistán vagyok náluk, pedig ez már 7 éve történt, és nem tudok lekerülni a listájukról.

2. Budapest Bank - Visa Classic debitkártyám lejáróban, betelefonálok a hó végén, hogy most mi van, 1 hét és lejár a kártyám, és sehol az új. A válasz, hogy már postáztuk X (nem emléxem a pontos számra) hónapja, és már rég meg kellett volna érkeznie. Mire én, denemjött. Jó, akkor letíltják, és újat rendelnek nekem. Na de nem nyugodtam, bementem személyesen is egy szabadnapomon. Mit ad isten, ott volt a fiókban a bankkártyám, természetesen letíltva. Ügyintéző telefonál, semmi baj, jön a következő, oda a fiókba. Miazisten, mondom, de én nem fogok még egy szabit kivenni ezért. Dehát nagyon sajnálják, csak a fiókba kérhetem, balblabla... Végül meglett a kártya, csak éppen változott a kártya száma és a PIN kódja is, ezért megváltoztattam a PIN-t a régire. Mint utólag kiderült, ezért is kellett fizetnem. Agyam eldurrant, átmentem egy másik bankba.

3. Citibank - 5 évig volt náluk hitelkártyám, mikor az ucsó lejáróban van, betelefonálok, hogy mi a rák van, merre van az új. Ja hát, az a fajta, ami nekem van megszűnik, ezért Januárban (Júliusban telefonáltam) küldtek nekem egy teljesen mást, azt kellett volna aktíválnom. De hát hogy a rákba tudtam volna ezt? Persze, hogy nem aktíváltam Januárban semmit, mert nem vagyok hülye, hogy 2 kártyáért fizessek éves díjat (korábban már próbálkoztak rámsózni postán egy 2. kártyát). Ja, akkor nagyon sajnálják, most már csak úgy kaphatok újat, ha újra igénylek úgy, hogy minden szokásos papírt (munkáltatói igazolás, stb) beadok hozzájuk. Agyam eldurran, 5 éves, megbízható ügyféllel ugyanúgy szórakoznak, mint azzal, aki épp beesik hozzájuk az utcáról. Mondom, jó van, majd a számlavezető bankomtól igényleg új kártyát. Jön a következő egyenlegközlő, hát mit ad Isten, levontak megint éves díjat a nem létező hitelkártyára. Agyeldurranás 2, betelefonálok, hogy mégis mi a rák van. Ja, hát van velük érvényes szerződésem, senkit sem érdekel, hogy nincs hitelkártyám, ugyanis a szolgáltatásért fizetek. MILYEN SZOLGÁLTATÁSÉRT??? Semmilyen szolgáltatást nem kapok a banktól, mióta lejárt a hitelkártyám. Jó, majd meglátják mit tehetnek. Negyedik telefonálásra sikerült elérnem (darabonként 15-20 perc, nem ingyenes hívás), hogy felbontsák a szerződést, de még mindig nem biztos, hogy lesznek olyan kegyesek, hogy eltekintsenek az éves díjtól, a nem létező hitelkártyáért.

Szóval nálam a feketelista: OTP, BUDAPEST BANK, CITIBANK

A UNICREDITtel (ex-HVB) még szerencsére semmi bajom nem volt.

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]


Batman
(őstag)
Blog

Nekem a Cib-nél még az is tetszik van külön számlaszám amin csak az internetes fizetést tudom bonyolítani. Általában azon nincs pénz csak ha esetleg venni akarok valamit, akkor a rendes számlárol X összeget átrakok rá, ami abban a pillanatban megjelenik rajta és így biztos lehetek bent ,hogy nem tudnak véletlenül sem lehúzni , vagy én elcseszni valamit. :)


tildy
(nagyúr)
Blog

otp netbankja utána raiffeisen netbankja szinte kritikán aluli, ha valamit , pl. lekötést változtatni akarok, akkor telefonálni kell. Viszont jóval olcsübb mitn az otp, és nem vonnak le sokat.
Szóval felemás érzések, mert én ugye sokat netbankolok, és nem szeretek betelefonálni átutalás módosítások emg egyebek miatt.
De egyébként sokkal jobb még így is, mint az otp.

Valószínűleg mai eszemmel már a cibet választanám. Egyárban van kb a Raiffeisennel, tőlük van egy hitelünk is, ileltve egy számla, és látv aa netbankját azt mondom, igen, azt kellett volna választnaom.


[Szerkesztve]


tkazmer
(addikt)
Blog

nekem az otp-s netbanknál lekötéshez semmiféle telefon nem kell...


tbs
(addikt)

K&H netizéje is pilótavizsgás erősen. Olyan OTP fíling, kékfehérben.

CIB netbank +1. Királyság.


tildy
(nagyúr)
Blog

:W :W :W
Nekm sem, sőt a raiffeisennél sem.
Viszont a betét feltörésénél már kell a rafinál. OTP netbankja éppen ezért etalon volt (amíg a cibét nem láttam)

OTp iszonyat lehúzós, mindig havi 1000 forintokat húztak le rólam (több készpénzfelvért miatt: ez nekem havi 3-4 alkalom kb. ). Mióta raiffeisenes vagyok, ez jó, ha havi 300 ft.

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]


juliabrilke
(addikt)

Mire húznak le havi 1000Ft-t? A netbank szolgáltatásra? Nekem valami 350Ft..

[link]


dabadab
(titán)
Blog

Ott a multkor meg nem volt SMS-es megerosites, anelkul meg ... hat inkabb, koszi, de nem.


tildy
(nagyúr)
Blog

Elmondom:
Ha azt akarom, hogy sok készpénzfelvét legyen ingyen, jópár ingyen átutalással, az havi 1200 ft körül van.(online vagy mi a csomag neve)

Ha nem akarom ezt, hanem alap számlát akarok, akkor havi 100E ft felvétele mennyibe is kerül? Valami 500 ftba, otp-s automatából? + még az átutalások, meg számlavezetési díj, meg az otp direkt díjja meg egyebek... Az a röhej , hogy olcsóbb felvenni idegen automatából, mert az kevesebbet nyúl le.
Ezért váltottam, mert nekem kell az pár ingyen kp felvét (ráadásul midnegy melyik automatából) és mert nem csipázom, ha az állandó átutalásaimra havonta 40-50, a nem állandóra meg 150 ft körüli összeget lenyúlnak.


[Szerkesztve]


Zotya84
(őstag)

OTP-s, meg KH-s vagyok. Mindkettőnél van mobil- és ebankom is, mert kell.

Bankban, akkor jártam utoljára (nyáron, repjegy, meg szállásfoglalás céljából), mikor kellett nagyobb tételeket utalnom OTP-ről, és az ebankjuk nagyobb tételt csak mobil aláírással enged, nekem meg az még nem volt. (hála égnek szomszédasszony ott dolgozik, így bementem, magához intett (épp kevesen voltak, azok is ügyintézőnél), én elmondtam mi bajom, kért egy szlaszámot, átállította és ott, az ő gépén kipróbáltam, hogy minden oké-e, az volt.
Az ebankjuk jó, egyszerű, DE hétfőn 1400ig nagyon lassú tud lenni a sok kapcsolat miatt (ez még belefér, de néha morgolódok miatta. A bankon belüli átutalást (saját fizum) a céges szláról elküldés után azonnal teljesítik (mire átjelentkezem a saját ebankomba, addigra ott van). Anno mikor még nem volt ebank, az átutalást mindig megcsinálták, ha sürgős volt, csak a sort kellett kivárnom, ha nem volt sürgős, ment az érkeztetőbe... Nekem a tapasztalataim jók velük. Faternak volt egy kis afférja velük (a 1988ban felvett lakáshitel ki lett fizetve és két évre rá jött egy levél, hogy tartozás van (néhány ezer ft), akkor az ügyintézés f@sz volt ezért ő minden otp számláját megszüntette.

A KH ebankja is jó, viszont mivel chipkártyás, ezért 1-1,5 hét után használható csak. Amit nem szeretek benne, az az, hogy az egyenlegértesítőt nem időben küldik, tegnap például reggel 7-8 helyett csak estére ért a mobilomra.

Összességében velük sincs bajom. ÚH lekopogom, mind a két bankommal szerencsés vagyok.

Üdv.


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

Az Unicreditnál van egy online csomag (450Ft), amivel minden átutalás és havi 2 készpénzfelvét ingyenes (bármilyen automatából), és a többi kp felvét is max 75Ft (még ha max összeget veszel is ki). Szerintem nagyon jó ár.


juliabrilke
(addikt)

Ami még nagy pofátlanság ERSTÉNÉL szerintem :
Ha nem tudsz pénzt felvenni, akkor is vonnak le költségeket. Érdekes, amikor boltban fizetsz és csak annyit ír ki a gép, hogy sikertelen. Az eladó bepötyögteti veled még 1x a kódot és a bank szépen levon tőled 2 kezelési kötséget. Ez van akkor is, ha a napi limitedet elérted. A gép nem írja ki, hogy mi a probléma, de persze a költségekkel megterheli a számládat.


Flashcash
(Közösségépítő)

Én erste/cib/otp/mkb számlákat kezelek.
-Az Erste valóban bonyolult és régebben amikor én igényeltem a netbankot akkor az ügyintéző sem tudta elmondani mit kell tennem a lentiekre magamtól kellett rájöjjek. :)

Lényegében kötsz egy telebank szerződést, kapsz egy sokszámjegyű azonosítót meg megadsz egy pinkódot, ezután felhívod a telebankot és bejelentkezel ezzel a két adattal a netbank aktiválása menüben az ügyintéző aktiválja a netbankot. Megadod a bejelentkező nevedet, kapsz még egy sms jelszót. A bejelentkezés telebank kód/felh. név/jelszó+sms visszaigazolással megy ezentúl.
Egyszer egy betéti számla kamatait nem tudták jól kiszámolni a netbank rendszerben, hibabejelentés után egy hónappal kijavították. Összességében a kezdet nehéz volt, de azóta komolyabb gondom nem volt velük.

-Cib: Nekem itt az nem tetszett hogy a netbank megerősítő jelszavamat le kellett írnom papírra a netbank igénylésekor. Meglehetősen gagyi megoldás. Emellett kp. befizetéskor többször velem töltették ki a banki adatlapot, miközben a banki ügyintéző vidáman malmozott. Nem hiszem hogy az én feladatom hogy helyettük adatlapokat töltsek ki. Ezen kívül jól használható a számla, megfelelő a netbank is.

-MKB: Eddig ez a bank jött be a legjobban, számlanyitáskor kezembe nyomták lezárt borítékban az előre generált netbank/telebank belépési kódokat, amit azonnal a számlanyitás után használni is lehetett. Az ügyfélkiszolgálás is példás volt eddig mindíg, olyan amilyennek lennie kéne minden bankban (belváros V. kerületi fiókok). A netbank felületekből is ez tetszik a legjobban. 28 év alattiaknak nagyon kedvező árú számlacsomagjuk van: [link]
(95FT, havi két ingyen kp. felvét idegen ATM-ből is,ingyen netbank,ingyen sms kártyaőr)
-OTP: minden szempontból katasztrófa, átutalási számlához netbankot akarok igényelni de azt nem lehet mert akkor csináltassak bankkártyát is hiába mondom hogy arra nekem nincs szükségem, ez se megy az se megy, sorbanállás, örülj hogy kiszolgállak felfogású ügyintézők, drága szolgáltatások.

[Szerkesztve]


bambano
(titán)
Blog

A mai nap után, tartok tőle, addig álljanak fél lábon, míg én netbankot aktiválok az ersténél...

üzenetek