üzenetek

hozzászólások


Csipike13
(csendes tag)

Drága Bog!

Egyetértek. Nem viccből vannak. Ezt például úgy hívják, hogy csalás, és a Btk. foglalkozik vele. Ja, hogy a cégek inkább a vevőt szopatják, és nem foglalkoznak azzal, hogy egy ilyenért simán feljelenthetik a delikvenst, és a bíróság majd megdícséri? Akkor kapják be a cégek...

Az előzőhöz (56) meg annyit, hogy ezzel kimagyaráztad magad, de elfogadható magyarázatot nem adtál. Ha azt a pénzt lebeszélhetem egy hónapig (legalábbis a reklám ezt állítja) akkor ugyan ne találj már ki ilyen édes hülyeségeket, hogy miért nem beszélhetem le mégsem. Ha így reklámozzák, akkor az az egy hónap legyen egy hónap, és nem ''számlazárásig a hónapból hátralévő idő''.

Egyebekben pedig: jól szórakozom azon, ahogy itt néhányan a ''pult másik oldalán'' állók közül háborognak, hogy nem kell visszavenni a terméket, mert a vevő tuti átveri őket, és rajtuk marad. Emberek! Az mond valamit, hogy normális szerződést kell kötni a vevővel? És mondjuk belesrájbolni annyit, hogy: ''ha a t. vevő a készüléket visszahozza, mert szerinte hibás, és a hibát nem tudjuk helyben reprodukálni, akkor a készüléket elküldjük bevizsgáltatni, ennek idejére UGYANOLYAN cserekészüléket adunk, azonban ha a bevizsgálás során kiderül, hogy a készülék nem hibás, vagy a hibát a vevő okozta, úgy a cserekészülék árát is ki kell fizetnie''. Ja, és elkérni egy személyit mondjuk, nem pedig bemondás alapján megírni természetesen.

Ez baromi bonyi lenne? Ha ennyit nem tud a t. kereskedő megtenni, akkor még én sajnáljam, hogy megpróbálják átverni?! Ezzel ugyanis már meg lenne a lehetőség arra, hogy a t. vevőt megszopassák, ha az át akarta rázni őket. És néhány ügy után, ahol ezeket a követeléseket be is hajtják a cégek, jóval kevesebb ügyeskedő lenne.


Csipike

üzenetek