üzenetek

hozzászólások


erdoke
(titán)
Blog

''a tartásba tett hívás is foglalja a hálóztat erőforrásait, ezért pedig díjköteles''

Nem igazán vág témába, és nem is értek hozzá, de ez nem feltétlenül logikus. Ha egy prepaid kártyát nézel, semmit nem fizetsz pl. azért, hogy hívható vagy, pedig használod a hálózatot. Illetve benne van a te hívásaid árában. Ugyanígy lehetne a konferencia hívás közbeni várakoztatás is egy olyan alap szolgáltatás, amiért nem kell fizetni.
Valójában tehát a szolgáltató meghatározásán múlik a dolog, ami talán valamennyire befolyásolt az ügyfelek gondolkodása által. Lásd: Miért fizetnék én, ha engem hívnak? Pedig felezhetnénk is, hiszen az erőforrásokat is közösen használjuk, mindenki a saját szolgáltatójának...
Ha az ügyfelek többsége pofátlanságnak véli, hogy hívás várakoztatása közben is fizetnie kell (''hádeméé, ha nem is beszélek vele''), akkor bizony a szolgáltató nem jól jár el sem üzleti, sem erkölcsi értelemben. Bizony be kellene nyelnie, vagy a többi hívásra ráterhelni azt az 1 %-ot.

[Szerkesztve]

üzenetek