üzenetek

hozzászólások


erdoke
(titán)
Blog

Természetesen én is válaszoltam:

''Kedves Z ZS!

.... (VPN kliens levelükre is válaszoltam)
A csoportos kedvezmény megszüntetésének jogszerűségét nem vitattam, az is minden bizonnyal a hatályos szabályozásnak megfelelő eljárás, hogy a Népszabadságban megjelentetik. Csakhogy a szabályozás egészen nyilvánvalóan idejét múlt, és a vállalatok nem a Népszabadság olvasóinak tartoznak felelősséggel, hanem az ügyfeleiknek. Nem szívességből, hanem jól megfontolt, önös üzleti érdekből. Így a saját érdekeiket sértik, amikor az ügyfelek igényeire való tekintet nélkül szüntetnek meg egyoldalúan kedvezményeket, és ezt ráadásul elmulasztják megfelelően kommunikálni. Merthogy egy SMS küldése Önöknél minden bizonnyal nem a költsége miatt marad ki a tervekből, hanem azért, hogy a lépést minél inkább csöndben hajtsák végre. Csakhogy az ilyen, ügyfelekkel való „trükközések” a piacgazdaság történelmében mindig fordítva sültek el, nagyon sajnálatos, hogy sok vállalat vezetősége erről nem akar tudomást venni. Ugyanis nem az ügyfelek tehetnek arról, hogy az EU a roaming díjak maximálásával az idénre tervezett bevételek egy részétől megfosztja a mobilszolgáltatókat, sőt, éppen az ügyfelek érdekében lépték meg. Sokkal többet fognak veszíteni hosszú távon annál, mint amit most nyernek. A kérdés persze adódik, hogy tervez-e hosszú távon a T-csoport Magyarországon...

Komoly változást érzek a T-Mobile magatartásában a T-csoportba való integrálása óta, de lehet ez az időpont akár a Westel név feladása is. Nagyobb változás indult el akkor, nem csak a név és a felső vezetés cseréje. Eddigi, ügyfélként szerzett tapasztalataim alapján csupa negatív változás.

Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy a döntés felelőssége nem az Ön vállát terheli, de felém Ön a vállalat képviselője. Kérem nyugodtan küldje tovább illetékesebb személyeknek ezt a levelet, ha hasznosnak találja észrevételeimet.

Üdvözlettel:

XY
Régi Ügyfél
''

Majd, mivel kifelejtettem a javasolt egyéb kedvezményre reagálni:

''Elnézést, a Családbarát kedvezménnyel kapcsolatos javaslatára nem reagáltam.

A kétféle kedvezményt nehéz összehasonlítani, mivel teljesen különbözőek. Az egyik esetben a hűségemet és a sajátom mellett több járulékos előfizetés fenntartását jutalmazzák anyagilag, míg a másikért nekem kellene fizetni. A „sok pénzért sok perc” nem újkeletű távközlési találmány, és bizonyára eddig is éltem volna valamelyik rendelkezésre álló lehetőséggel, ha igényem mutatkozott volna rá.
XY
''''

üzenetek