[Re:] [Jhonny06:] 90 fokban elforduló kerekek - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Jhonny06
(veterán)
Blog

.


Egon
(nagyúr)
Blog

Azért technikailag nem olyan könnyű ezt megoldani szvsz: ha az lenne, már elterjedt volna.
Mindenesetre ezzel talán az asszony is be tudna parkolni két autó közé... ;]


AuraSync
(őstag)
Blog

Mert drága lenne azért. :DDD
Jelenleg egy új Dácsia alapára is 5-6-7 milla akkor egy ilyené mennyi lenne?


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

Drága és nagyon kevésszer van rá ténylegesen szükség. Annyira hülye és béna a legtöbb sofőr hogy még a korlátos autókkal sem tudnak közlekedni. Na ha derékszögesen tudnának akkor miket művelnének. :W

Londoni taxiknak van egy követelménye ami miatt azok spec járművek és relatíve jól fordulnak.


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Csupa új technika :D [link]


AuraSync
(őstag)
Blog

És ezzel az épített vacakkal próbálj meg a magyar utakon haladni úgy hogy nem hullik szét. :DDD


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Mindenesetre ezzel talán az asszony is be tudna parkolni két autó közé... "

Már az alsó árkategóriás autók között is van önparkoló autó. Például a Fieszták már kb. 5 éve képesek önállóan ki- és beparkolni. Csak a sebváltót és a féket kell kezelnie a vezetőnek. Az autó viszont csak azt tudja be lehet parkolni vagy sem. Azzal nincs tisztában az autó, hogy szabad vagy nem szabad az adott helyen parkolni. :DD


Somatom
(veterán)
Blog

Túl sok helyet igényel a kerék a doblemezben. Más kihajtás is kell, mert a féltengelycsuklók nem tudnak ilyen szögben hajtani.

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Én kipróbálnám :DDD


.Szaki.
(addikt)
Blog

Pontosan. Nagyon ritkán lenne erre igény, emellett pedig költséges is.

Ráadásul szerintem ez még azért is lenne baromi jó megoldás, mert most ha van egy kevésbé tehetséges sofőr és az autó méreténél kisebb helyet választ magának, akkor maximum tolatásnál meglöki a mögötte lévő autót és behorpad a rendszám. Ha ezzel méretezi el, akkor az előtte lévő autónak a hátsó lökhárítóját, a mögötte lévő autónak az első lökösét, a sajátjának meg természetesen az első és hátsó lökhárítóját is probléma nélkül bontaná le. :D


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

De legalább látványos lenne a parkolás ;]


Hieronymus
(addikt)
Blog

Nem a meglökés a legnagyobb baj.

A vezetők legnagyobb hibája, az oldaltávolság figyelmen kívül hagyása. A teljes figyelmet leköti a tolatás. Az oldalán horzsolódik a jármű. Ha nincs autó, akkor követ vagy bármilyen más objektumot sikerül megtalálni.

Kaptunk öt darab új Fiesztát. Még nincs egy hónapja a csere, de már egy autó meg van húzva. Elöl - hátul parkolás segítő rendszer. Hátul kamera. Az autó önállóan képes be- és kiparkolni ha elegendő a hely.
Ezeket a funkciókat tökéletesen figyelmen kívül hagyják a kollégák.

Nem nagy a kár, csak újra kell festeni az karosszéria elemet. Mivel lízingelt az autó, csak a Ford végeztetheti a festést. Patikai drága áron. Azt még nem tudjuk ki vagy mi volt a másik fél.


lsebestyen
(addikt)

Suzuki is tudja, nagy kaland. ;]


bambano
(titán)
Blog

valószínűleg azért kellett ennyit várni rá, mert marhaság.
én azt tippelem, hogy megy is a kukába.


icemad
(nagyúr)
Blog

Volt már hasonló próbálkozás 80 éve...

YouTube videó: [link]


ergoGnomik
(tag)

Szóljuk a marsi és egyéb robotszondák tervezőinek is, hogy marhaság. ;)


bambano
(titán)
Blog

majd szólj, amikor a marsi robotszondákat sorozatban gyártják a földön, nincs bennük atomerőmű és marika néni is vezeti. :)


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Marika néni csak Jani bácsi mellett ül . Hogy bele tudjon szólni a vezetésbe . :DDD


Feketelaszlo
(senior tag)

A probléma meg lett oldva azzal, hogy már 50+ éve szinte sehol nem alakítanak ki párhuzamos parkolóhelyeket, vagy legalábbis a parkolóhelyek kisebb hányada épülhet csak így. A szoci lakóparkok is már merőleges vagy halszálka parkolókkal terveztettek, nyugaton meg még régebb óta az épületekhez tartozik a rendezett parkoló akár garázs vagy parkolóház formájában. Ha valakinek napi szinten problémája van a párhuzamos parkolással ott nagy valószínűséggel nem az autót kell átszabni, hanem a környezetet, vagy épp az utcai parkolást kell megszüntetni, hogy ne kelljen átépíteni a környezetet. Az utca forgalmát is jelentősen felgyorsítja, ha nem kell mindig a párhuzamos parkolók manőverezéseire várni a forgalomban résztvevőknek.
De még ha valaki ezek után is ésszerű megoldásnak tartja, hogy a 4,6 méteres autóval könnyebben be tudjon állni a 4,61 méteres parkolóhelyre a 90°-ban elforduló kerekeknek hála arra az ergonómiai apróságra érdemes felhívni a figyelmet, hogy egy ilyen kialakítású autónak nem fog hozzáférni a csomagtartójához. Tehát csak le tudod parkolni, de nem használhatod ki az összes funkcióját, ahhoz jó 40 centivel rövidebbnek kéne lennie, hogy pakolni is tudj bele (s akkor lehet, hogy nem is lenne olyan nagy gond a parkolás sem).

üzenetek