[Re:] [kisza25:] FIAT TIPO 5 ajtós (2017) 1,4 16V 95 PS - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nini egy "volt" Albea tulajdonos. :))


Chaser
(titán)

mindegyik típusra 5 évet vállalnak, normál váltósakra is, szóval ez sokat nem mond el az automata váltóról:) - persze úgy lenne korrekt, ha már az árán is erősen meglátszik, garancián is látszódjon, no de hát ez van -


kisza25
(félisten)
Blog

Szia! A sedan tudtommal még a régebbi platformra épül, mint az 5 ajtós és a kombi, ez egy nagyon merev ~80% nagy szilárdságú kasztni. Én pont azt vettem észre, hogy nagyon merev. A csomagtartó hibád nem érint szerencsére, ez ugye 5 ajtós alapból nem nyílik fel, csak kinyílik 2 gombnyomásra. A venti mondjuk elég hangos a 2. Fokozat felett


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Hagyományos automatában ha cseréled rendszeresen az olajat, nem szokott bajuk lenni.


#90088192
(senior tag)
Blog

Csak egy kosza ötlet tudom mar mindegy mert megvetted:
A malomkerék miatt úgy pattog az úton ahogy azt sejtem, és amit írtál a gerinc sérvedről, hat nem tudom összerakni.
Asszonykámnak egy Ford Fiesta(WQ) jutott, neki is 16" felnik vannak fenn, de a varosba nem lehet benne megmaradni pedig elég jó utak vannak és nekem sincs semmi komoly bajom a hátammal.
Volt KIA RIO is na arról ne beszéljünk mert az ülések egyszerűen katasztrofálisak voltak egy 1000km oda meg 1000km vissza úton gyakorlatilag teljesen beállt a hátam(Nem én vezettem ez volt a vicc), mondom úgy hogy lenyomtam nem kevés kilométert egy Toyota Hiace-el.

A legkényelmesebb autóm talán a Holden Commodore volt, de lehet a Mitsu Magna(3db is volt 3 különböző évjárat)

Ezert nem teljesen értelek, értem hogy pénz, de ha mar megvan a baj a hátaddal, akkor ez nekem így furcsa :R


kisza25
(félisten)
Blog

Mondjuk a fieszta egy kategóriával kisebb, arra max 15" is elég
Ez jobban rugózik a 16"-al, mint az i20 a 15"-al, és az i20 jobban rugózik, mint a rio(mentem rióval is, a kia a sportos vonal, ezért az mindig keményebb, mint a platform társ hyundai. A ceed is sokkal keményebb volt, mint az i30.
Ami érdekes az i20-ba beültem fájós háttal és annyira jól tartott, hogy elmúlt a hátfájásom, a kia carensbe (az van faternak) utasként meg megfájdul a hátam :F
Most toltam egy 150 km egapot és pihenten szálltam ki.


Viszlát
(addikt)
Blog

A EuropCar kölcsönző szerint ez a verda ugyanaz a kategória mint a VW Golf, nah, náluk sem kell többet bérelni, míg élek nem felejtem el azt a durván 2000km-t amit volt "szerencsém" egy ilyenben megtenni. Ennél többet nincs értelme írni egy már meglévő autóról, neked viszont jó sok problémamentes kilométert kívánok vele. :)


kisza25
(félisten)
Blog

Köszönöm! :R
Igen, a golffal megegyező kategória, de a golf a kategória etalonja, amíg ez a legolcsóbja, pont a két véglet.
A tipo 3,59M-től indul, a golf 5,8M-től, majdnem 2x annyiba kerül...


zoo8800
(veterán)
Blog

Itt is gratula a járgányhoz!
A kommentekhez pedig sok kitartást ;]

Btw. 5M körül lehet kihozni egy új, fapad Golfot, nem 5,8-ért.

[ Szerkesztve ]


kisza25
(félisten)
Blog

Köszönöm!
Én listaárat néztem, meg használtautó-t.
De most is az a trend vw-nél, hogy az alapban sz@r az ülés, és magasabb felszereltséggel raknak bele jobbat, akkor kenjék a hajukra az alapot.
Skodában is (2006 fabia kombi) és golf 4ben is 5km alatt fáj a hátam, Siófokra átugrok és úgy kászálódok ki (30 km)
Hosszabb út meg felér egy kinzással.

[ Szerkesztve ]


Viszlát
(addikt)
Blog

Nincs túl sok jelentősége, de a kölcsönzők kicsit másként kategorizálnak. Az általában értett kategória kétfelé van bontva, az olcsóbbik az "Opel Astra és hasonló", ebbe beleférnek a méretkategória legolcsóbb példányai is mint ez a Fiat például. A másik a feláras "VW Golf vagy hasonló", itt szűkebb a kör, általában Toyota-t szoktak még adni.

Szóval a méretkategória egyik leggyengébb modelljét adni amikor kifizetted a felárat, nem voltam boldog na. A kölcsönzős meg még neki is állt hőbörögni, hogy semmi különbség a két autó között sem képességekben, sem minőségben. :D


kisza25
(félisten)
Blog

Mert nincs is, csak a hype-ot kell megfizetni és különben is te vagy finnyás ;]

[ Szerkesztve ]


426os
(őstag)
Blog

Jeep Renegade-ben találkoztam ezzel az E-torq motorral. Súlyra hasonló a két autó, a Jeep-nek szerintem a légellenállása rosszabb. Szerintem gyenge volt és sokat fogyasztott (9-10l/100km), de ez javarészt autópálya volt 140-150 körül, manuális váltóval.
Mintha rémlene valami negatív dolog ezzel a motorral kapcsolatban (a fentieken kívül), de most hirtelen nem találtam semmi infót.
Kisza25 felhasználási módjára tökéletes az 1.4 16v, de egyébként az 1.4 t-jet a korrekt motor a Tipoba. Félni sem kell tőle, az alap ugyanaz, csak van rajta egy turbó is (nem elromlós, tartós darab).


zoo8800
(veterán)
Blog

Na igen, az alap ülés tényleg szar. A deréktámasz nagyon hiányzik, csak katonásan ülve kényelmes. Én már hozzászoktam, több órás utazás után se fáj a hátam, de aaszonypajti kapott egy Homasitás deréktámaszt.


Viszlát
(addikt)
Blog

Hehe, én kérek elnézést. :)


Stanlee
(őstag)
Blog

A nemet Sixt, Hertz es Avis flottajaban is lattam mar Tipo-t. Altalaban a CCMR, CDMR amiben eleg furcsa autokat is kiadnak, CLMR, CXMR amibe a Golf vagy mas, dragabb vagy jobban felszerelt kompaktok is be vannak sorolva.

Azert az elegge meglepett, amikor Ferihegyen a Sixt egy IDMR foglalasra egy szedan Astra-t kiadott, vagy IWMR-re egy Citroen Berlingo-t (ez van most is naluk). Mondjuk az is furcsa, amikor egy IDMR-re kiadnak egy Opel Mokkat, ami szerintem eleg messze van meretben a Mondeo-tol, vagy Insignia-tol, de a kolcsonzos alkalmazott "Dehat ennek magasabb a beltere!" felkialltasa kinyitja a bicskat a zsebemben...


Pete55555
(addikt)

Szép autó ez a Tipo, így csapott háttal is kifejezetten mokány. Nem is gondoltam, hogy ez ekkora, 440L csomagtartó szép.
Balesetmentes km-eket kívánok :R

Nekünk még ennek az "elődje" volt az ős Tipo, 1,7D motorral, fapad felszereltséggel. Vagy 20 éves volt már, de motorikusan a világból kiment, csak a rozsda....
Viszont szerettük, mert tágas, kényelmes autó volt.


kisza25
(félisten)
Blog

Köszönöm! :R
Nagyon csalóka képeken, el van maszatolva a vonalakkal, de majdnem 4,4 méter hosszú és 1,5 magas, na meg 1,8 széles.
A 16"-t azért is kértem rá, mert az alap 15" elveszik rajta.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"A 16"-t azért is kértem rá, mert az alap 15" elveszik rajta."

Ha sokat kell nagyvárosban autózni akkor veszítesz az ügyön.
A15"-os kerekkel jobban gyorsul a jármű, a 16"-os kerekkel talán magasabb a végsebesség.


bambano
(titán)
Blog

"A15"-os kerekkel jobban gyorsul a jármű, a 16"-os kerekkel talán magasabb a végsebesség.": miért?

üzenetek