[Re:] Sony - Avagy hogyan nézzük hülyének az embert! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Carlas
(senior tag)
Blog

Veletek volt ilyen? Tapasztalataitok?


Gebriel
(veterán)

Elsőnek, szervizeket hívtál, ahol elsősorban műszaki meghibásodást javítanak, nem pedig tartozékokat árulnak.


Carlas
(senior tag)
Blog

Alkatrészt csak a szerviz adhat. Azért hívtam őket mert a boltban is mondták, máshol nem tudok ilyet venni.


shteer
(titán)
Blog

Sonyt messze elkerültem mindig :)


Carlas
(senior tag)
Blog

Most már én is. Tiszta vicc, pedig a termék eszméletlen de ilyen support, stb? Még az ebayes kínai is megold mindent, de itt kb leszarnak.


Realradical
(őstag)
Blog

Haverom vett egy Sony Z3-at valamelyik Szotyi-MutyiGSM-től (újGSM). Fél év garanciát vállatak a telefonra direktben, de semmi gond, közölték, hogy van még 2 év a Sony-nál. 8 hónap után betojt a telefon, mert beázott (a vízálló telefon). A Sony közölte, hogy mivel a telefon vízálló ezért ők erre a hibára nem vállalnak garanciát, de egyébként meg nem is európai piacra lett szánva a konkrét készülék ezért fakkjjú nincs is rá garancia amit igénybe vehetne.
Nekem a story meghallgatása után ez jött le:
1. Ne vegyél MutyiFónéknál telefont
2. Ne vegyél soha Sony-nál telefont

Ehhez képest a Samsung S3 ügyintézés nálam úgy zajlott, hogy: bementem a márkaszervízbe és mondtam, hogy mély hangoknál nagy ritkán recseg a hangszóró. A válasz: gyere vissza egy óra múlva kicseréljük benne és jó is lesz.
Fél óra alatt kész lett és mentem a dolgomra.


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tehát egy cég szar szemét szar alak, mert nem sikerült a 6 csillió termékei közül egyhez alkatrészt venni tőlük értelmes áron?


greenlizard
(csendes tag)

En is kerulom a Sonyt.
Ismerosnek van telefonja, termeszetesen a vizallo gumireszek nehany honap utan maguktol leszakadtak, a szerviz bunko mondon elkuldi a fenebe, hogy sajat hiba. Ezen felul sokszor nem tudja felvenni a telefont (nem ertem mit gondol, telefonalni egy >70k-s eszkozon?)
PS4-en gondolkodtam, de a mallo kontroller es a (nagy bejelentesi hype utani) jatekosokhoz valo hozzaallasuk miatt inkabb lemondtam rola.
Biztos van jo termekuk, de szerencsere lehet mast valasztani, es en inkabb mast fogok.


e=mc²
(őstag)
Blog

1. Mutyigsm-nel nem veszunk telefon. Fel ev garral nem veszunk telefon (es semmilyen elektronikai eszkozt sem).
2. Ertem en, hogy mit szeretnel kozolni, de azert az ugye erzed, hogy van kulonbseg egy beazott telefon es egy hangszoro csereje kozott?

3. Nekem az uj Samsung mosogepem doglott be gariidon belul, amit javitottak, de gariidon tul is megmurdalt megegyszer. Most akkor szarszamszung mert egy mosogep kakukk, de a hangszoro csere miatt meg nem?

Emberek! Kezeljetek helyen a dolgokat!


Carlas
(senior tag)
Blog

Igen más cégnél ha ilyen volt jóval drágább terméknél pikk pakk megvolt minden


Carlas
(senior tag)
Blog

Szó sincs erről ha csak az árat figyeled az vicc, de a többi is. Az ügyintézés + a szervizek + a support és azért annyire nem olcsó a fejes. De egy jóval drágábbhoz meg vicc aron van :S ugyan


Carlas
(senior tag)
Blog

Jah mutyi gsm-nél semmit nem veszünk :S főleg ha gyanúsan olcsó. Ellenben a sony beázás valós, és szarnak rá. Itt mutatkozik meg a szerviz + support amiről beszéltem. Persze van aki kamuzik vele hogy direkt beáztatja gari miatt de elég sokat hallok, szóval ha a fele igaz már gáz. De mondhatják azt, hogy:

-Uram természetesen megjavítjuk a telefont!
-Hol vásárolta?
-Sony Szalonba 70.000Ft-ért
-Értem, megnézem mennyi lenne
-Hát ennek a javítása 90000Ft


Feketelaszlo
(senior tag)

5-10.000 forintos áron szerintem bármelyik kézműves szabó, kárpitos, bőrdíszműves vagy tökömtudja ki csinál neked a füleshez akár egyedi, te füledhez passzoló párnácskákat. Még tán jobbat is, mint a gyári Sony. Ennyiért akár 2 párt is. Amúgy a tartozék/alkatrész árak elég képlékenyen szoktak alakulni egy termék életciklusának elején - lehet, hogy 2-3 év múlva ha lefut a gyártása tized ennyiért megkapnád.
Egyébként nekem kicsit paranoidnak tűnik, hogy egy olyan termékért, amire még nincs is szükséged ekkroa csinnadrattát csapsz. Jó, én is szoktam néha puhatolózni, hogy mi mennyi lenne ha kéne aztán többniyre mégsem kell, de azért ennyiből megítélni egy céget nehéz.


Carlas
(senior tag)
Blog

A lényeg nem ezen van, csak hogy ez szemét, nyomorék húzás egy ekkora cégtől. Főleg más cégeket, és fejhallgató modelleket ismerve. Nem verem ezt nagy dobra stb a lényeg nem ezen van. Tudom hogy 2-3 év múlva amikor kellene sokkal olcsóbb lesz valószínűleg 5-6e a pár mint a többinél. Hanem maga az egész, hogy egy Sony ennyire leszarjon mindent.


buherton
(őstag)
Blog

Te most komolyan azon problémázol, hogy majd x év múlva kelleni fog majd egy ilyen? Hát noooormális?


Carlas
(senior tag)
Blog

Te ezt szűröd le? El sem olvastad rendesen. Nem írom le 100xor, nem ez a baj mert tudom hogy nem kell csak az egész cég, a support, a szerviz, minden egyben egy nagy rakás szar.


Evil Snowman
(őstag)
Blog

5000-ért átveszem, ha annyira csalódtál a szar szemét cégben. El fog férni az MDR V55 mellett. ;]


buherton
(őstag)
Blog

Igen, ezt szűröm le. Nem kell előre problémázni azon, ami nem is probléma jelenleg. Majd ha tönkre megy, akkor jöhet a fej vakarás, de addigra egészen biztosan lesz utángyártott. Nem kell előre szaladni a pofonért...


Realradical
(őstag)
Blog

Ez a telefon a gyártói garanciaidőn belül ázott be. A gyártó mosta kezeit a 7-8 hónapos telefonnál és minden opció nélkül hagyva a vásárlót elküldte a fenébe, hogy:
a. ez nem garanciális hiba
b. ha az lenne akkor sem lenne garanciális mert nem a garanciális földrészen él.

A mosógéped meg kiszolgálta a vállalt gari időt. Ez két külön dolog.

Amúgy lehet, hogy ez az én szegénységi bizonyítványom, de életemben ebből a storyból hallottam először a földrajzi helyhez kötött garanciáról.
Régen a Maxtor vinyókat simán cserélték meghibásodás miatt, ha elküldted Mo.-ról Amcsiékhoz gariztatni.


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Zoknimodot neki és fillérekből megvagy ;]

üzenetek