Az autokolcsonzo eseten Avis-rol es Sixt-rol van szo. Egyik sem sufni ceg. Hertz eseten valahogy flottul megy az adatcsere. Az en velemenyem az, hogy azert nincs sok helyen digitalizalas, mert vezetoi szinten nincs ra igeny.
A ceg ahol dolgozom az "arukeszletet" excel-ben tarolja. A penz hianyara nem lehet rafogni, hogy miert nem fejlesztettek eddig mar ra valamit. Annyi az egesz, hogy azoknak, akik kezelik ezeket a listakat egy olyan rendszer, amihez barmelyik munkatars hozzafer, legalabb csak olyan szinten, hogy latom, a vagy b tipusu termekbol mennyi van, nem erdeke. Minnel jobban digitalizalom, annal nagyobb a valoszinusege, hogy kevesebb lesz a munkajuk. Most ha csak erdeklodo jon, sokszor egy hetet varok, mire valaszt kapok, hogy mennyi van a cuccbol, mert pont nem er ra a 2 emberbol egyik se, hogy az excel tablazataibol kiszedegesse a nekem szukseges informaciokat. Es ez egy evi tobb mrd ft-os arbevetelu cegnel van.